19

246 33 32
                                    

Seungmin        

"Sikicem Biyolojisinide Kimyasınıda Fiziğinide!" kalemi çalışma masama vurarak söylediklerimden sonra derin bir nefes aldım. Sınavlar bana girecekti.

Birde çok sıcaktı. Ders çalışmak beni yeterince bunaltmıyormuş gibi birde şu koduğumun şehri çok sıcaktı. Üstümde sadece kısa bir şort vardı ve buna rağmen yanıyordum.

"Anlamıyorum yaa anlamıyorum!" diyerek sandalyeye yaslandım ve kafamı geriye attım. O sırada kapım açılmıştı.

Noonam içeri girerken göz kırpıp "Selam yakışıklı." dedi. Elinde meyve tabağı vardı. Meyve tabağını önüme koyduktan sonra saçlarımı karıştırıp "Bitsin bu tabak. Vitamin al biraz." dedi.

"Tamam." dedim somurturken.

Önümdeki deftere bakıp "Yardım edeyim mi?" diye sordu.

"Sen kendin çalış önce."

"Çalışıyorum zaten ben. Yardım edeyim?"

Gülerek yanağına uzanıp öptüm ve "Matematik çalış noona." dedim. "Sonra boku yedim diye ağlıyorsun."

Saçlarımı tekrar karıştırıp "Tamam be çalışırım." dedi. "Çok sıcakladıysan duş al."

"Duş alırsam çıkamam orada uyurum."

"O zaman iyi çalışmalar sana."

Odamdan çıkarken "Sana da!" diye bağırdım.

Noonam çıktığında önümdeki deftere geri döndüm. Çok geçmeden "Ağlayacağım yaa!" diye bağırmıştım. İntihar etmekten başka çarem yoktu. Ben bu sınavlara daha fazla dayanamazdım.

O sırada tekrar kapının açılma sesi gelmişti. "Kapalı bir kapı ne için var çalında girin şu odaya artık!" dedim sinirle. Ben bu geringinlikle ya kendimi atardım camdan ya da başkasını.

"Ne bu geringinlik yaa?" diyen kişiyle gözlerim büyümüş ve ona dönmüştüm. Aha gerginliğimin ana kaynağı geldi!

"Niye geldin? Ders çalışıyorum."

Sırıtarak "Pek çalışamıyorsun sanki? Sana yardıma geldim." dedi.

Önüme dönüp "Gerek yok." dedim.

"Çalıştırayım işte Seungmin belliki odaklanamıyorsun."

Derin bir nefes alıp "Çok sıcak o yüzden." dedim.

"Eminim sadece sıcak olduğu içindir. Sandalyeni kenara çek."

Oflayarak dediği yaptım ve masadan destek alıp kendimi sağa doğru çektim. Chan ise her zaman masamın yanında olan mutfak sandalyesini almış ve yanıma koyarak oturmuştu.

"Şimdi ilk biyoloji sınavın olduğuna göre ona çalışalım diğerlerine başka bir gün çalışırsın. Biyolijide zorlanıyorsun zaten birde diğer derslerle ilgilenmene gerek yok." dediğinde deftere bakmaya devam ettim. Cevap vermeyeceğimi anlamış olacak ki anlatmaya başlamıştı.

Bir iki saat çalıştıktan sonra Chan "Yeter bu kadar." diyerek defteri kapattı. Bununla beraber bende derin bir nefes alıp arkama yaslandım. Yorulmuştum.
.
Bir süre aramızda oluşan sessizliği Chan bozdu. "Hayat nasıl gidiyor?" Omuz silkmekle yetindiğimde kaşlarını çattı. "Konuşmayacak mısın Seungmin?"

Kısık bir sesle "Ne konuşayım hyung?" diye sordum.

"Bir şeyler konuş işte."

"Konuşacak bir şey yok hyung."

"Seungmin bak-" dediği sırada telefonumun çalması ama hemen kapanıp ardından gelen mesaj sesleriyle konuşması bölündü.

Uzanıp onun tarafında olan telefonumu aldım ve masanın üstüne doğru uzanırken ekranı açıp baktım. Kwang 'Ben bir bok yedim köpüş' yazmıştı.

Tam ona cevap yazacaktım ki Chan "Bu çocuk sana niye köpüş diyor?" diye sordu.

Tek kaşımı kaldırıp "Sana mı soracak ne diyeceğini hyung?" diye sordum.

"Hyungunuda Kwang'ı da..." diye mırıldandı kendi kendine.

Sırıtmamı bastırıp telefonumu döndüm. Bir yandanda keyifli bir sesle "Niye bu kadar sinirlendin ki hyung?" dedim.

"Sinirlenmedim."

"Sinirlendin bence hyung."

"Seungmin Kwang ile mesajlaşırken bir yandan da benimle konuşma. Yaz bekliyorum."

Bakışlarımı ona çevirip "Konuşmamız uzun sürer bizim. Hem sen niye yükselsin hyung?" dedim.

"Uzun sürer derken? Kaç saat?"

"Uzun işte bilemiyorum. İstersen sen git uykun gelmiştir. Hem biz seninle bir  şey konuşmuyorduk hyung"

"Sikeyim seni Seungmin." diyerek sinirle kalkıp gittiğinde arkasından güldüm ardından telefonuma döndüm. Kwang şu an kendini sevdiği kişiye rezil ettiği için kriz geçiriyordu.

Minho ve Kedicikleri

Chan:
Size aşırı saçma bir soru soracağım

Ben acaba Seungmin'den

Hoşlanıyor olabilir miyim


1k olmuşuz teşekkürler<333

Ben bundan sıkıldım yaa. Vıdı vıdı vıdı'ya özel bölüm mü yazsam?

Şimdi sıkıntıdan ficlerimi yorumlayacağım.

İkizim Arkadaşı: Cringe bence. Özellikle ilk bölümleri yorum yazıldığında falan yeniden okumamaya çalışıyorum utanıyorum. Bir sürü yazım hatası var. 4/10

Vıdı Vıdı Vıdı: Güzeldi. En başlarda sıkıcı geldiği için sevmiyordum ama şu an seviyorum diyelim. Bazı sahneleri aşırı utanç verici. 7/10

Göz Devirdim Say: Sıkıcı geliyor şu an. İlerde iyi olur umarım. 3/10

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok teşekkür ederim<333

Yorum ve vote lütfen.

Bay bay.

Göz Devirdim Say-ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin