Ah ne olmuştu bana . Ah hatırladım en son bayılmıştık Alex ile beraber daha sonra bir kaç adam vardı onun dışında hiç bir şey hatırlamıyordum .
"Hey nereye götürüyorsunuz ?" Diye bağırdım ama cevap gelmedi .
"Hey "diye tekrar bağırdım.
"Sus be kızım ne çok konuştun ." Dedi Alex
"Nereye gidiyoruz ki onu söyle susayım. "Dedim ama ağzını bile açamadı.
"Toprak Fertler krallığına gidiyoruz."dedi bindiğimiz garip aracın sürücüsü .
"Kralımız özellikle şu kızı istedi ."dedi sürücü.
"Niye ama ben kralı tanımaz iken o beni nereden tanıyor?"Dedim
"Bunları orada kraldan öğrenirsin . Artık susun ." Dedi ve bizde dediğini yapmak zorundaydık. Bari biraz uyuyayım diye düşünürken bizi zorla bindirilen araç sallandı.
"Ne oluyor ? "Diye bağırdı yanımızdaki muhafız .
"Bilmiyorum bakacağız şimdi " dedi bilmediğim aracı süren kişi .
"Ne oldu korktun mu minnoş ?."dedim kolumu Alex'e çarparak .
"Yok lan ne korkacağım asıl sen iyi misin ? Prenses ."
"Hani bana soğuk kalp diyecektin ?." Dudaklarımı büzerek .
"Ne oldu üzüldün mü ? Prenses ." Dedi gülerek bende kolumu Alex'e çarptım tekrar .
"Bok üzüldüm ne üzüleceğim lan." Dedim gözlerimi devirerek . Kolyem parladı ama bu önceki seferler gibi değildi kıpkırmızı parlıyordu ve bu kıpkırmızının anlamı öfkeydi acaba Luka niye bu kadar öfkeliydi bir şeyler ters gidiyordu."
"Ne oldu prenses ne düşünüyor-..." diyecek ken Alex araç tekrar sallandı ve bu sefer biz de dışarıya fırladık.
"Toprak fertleri 1 ve 2 şu buz kızı ve hava oğlanı derhal Toprak ülkesine götürün ."diye bağırdı muhafız .
"Tamamdır."diye bağırdılar ve beni tutan fert orta boylu sarışın bir çocuk tu aslında bu çocuğu kolayca yere serebilirdim ama ya bu arabaya saldıranlarla iş birliğindeyseler diye düşündüm o yüzden bir şey yapamadım.
Kafamı başka yöne çevirdim ve Alex te benim gibi düşünmüş olmalıydı ki bana bakıyordu ondan sonra muhafıza baktım ama o çoktan ölmüş tü .
"Çabuk çabuk güvenli bir yer bulup daha fazla destek almalıyız. "Diye bağırdı fertler den biri .
"Tamam..."derken diğer fert boğazına iki tane ok girdiğini gördüm ve Alex'in kolundan düştü ve beni tutan fert te de kılıç atmışlardı. Ve Alex o kılıcı alarak benim önüme kalkan olmuştu .
"Koş kurtar kendini prenses. "Diye bağırdı.
"Hayır seni bu halde bırakamam." Dedim .
"Git kendi canını kurtar . Kendin için... özellikle gelecekteki halkın için. "Dedi ve ben donup kaldım nasıl olur diye düşündüm nasıl biliyordu bunu .
"Sen ... nasıl..."dedim sonra birinin kolunun üzerimde olduğunu hissettim.
"Hey bizimle geliyorsunuz ."dedi kara saçlı adam . Adam adeta kömüre benziyordu . Alex'e baktım arkasından kılıcını ona saplamak için gelen bir muhafız vardı tam ona geçirecek ken biri onu bağırışıyla durdurdu .
"Sakın onu öldürme. "Diye bağırdı.
"Siz ikiniz benimle geliyorsunuz çünkü Ateş ülkesine gittiğinizi biliyorum."dedi adam ben adamı incelerken Alex ona sorular soruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Kraliçesi
CasualeBen Maria ... Bu kraliyetin başındaysam bu hem sizin sayenizde siz beni seçtiniz çünkü ve hem kendim sayesinde çünkü yıllardır bunun için eğitim aldım diğerlerinden farkımı zaman geçtikçe öğreneceksiniz... Ve ben buzlar kraliçesi dışarıdan soğuk o...