ilk konusma

198 8 2
                                    

Aksama saat 8 gibi uyanmıştım vücudum aldığım darbelerden mosmor olmuştu başım çatlayacak gibi ağrıyordu elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim ağrı kesici aramaya başladım dolapta bulduğum ağrı kesiciyin aldım tekrar yukarıya çıkmak için harekete geçtiğimde dış kapı açıldı poyraz gelmişti
P yemek hazır mı ?
S hazır değil.
P iyi bugünlük boyle olsun deyip yukarıya çıktı o yukari çıkınca bende odaya çıkmaktan vazgeçtim bi sure sonra oda aşağıya indi karşımdaki koltuğa oturdu.
P konuşalım dedi hic cevap vermedim istediğini söylesin sanki hayır olmaz desem  dinleyecek mi .
P - İşe başladığını ilk günden beri seni beğeniyorudum sonra birgun ihaleye gireceğimiz şirket aile şirketi kuralı koymuş sahte bir evlik yapmaya karar vermiştim sen o gece gelip para isteyince de sahte gelini bulmak zor olmadı zaten hoş kızsın öyle aşırı hareketlerinde yok bu evliliğin zor olmayacağı belliydi ama seninle ayni evde olmak kokunu almak çok güzeldi ilk zamanlar senden kaçtım sonra seni sadece beğenmediğimi sevdiğimide  fark ettim . seninle konuşmaya en azından arkadaş olmaya çalıştım ama sen o saçma resmiyeti bi türlü kaldırmadın. Bana 2 ay boyunca sürekli bey diyen Su iki dakika önce tanıştığı Berk e kirk yıllık dost oldu sabrettim ama yok bana bi kere berke Yaklaştığın gibi dostça bile bakmadın ilk gece o sarhoştum ama iyiliki sarhoş muşun yoksa senin beni göreceğin yoktu neyse artık gerçekten evliyiz anlaşma falan yok bitti herşey beni sevmezsen sevme ama alis yoksa bu evden dışarıya çıkamazsın oda olmadı odana kitlerim seni hiç çıkamazsın hizmetçiler bir ay falan gelmiyecek sen bana eve bu evliliğe alış sonra hizmetçileri gelip gelmemesini konuşuruz dün gece çok kotu davrandım bundan sonra daha dikkatli olucam sende üstüme gelme sinirlendim zaman kendimi tutamıyorum sonra yaptıklarım benide üzüyor ama yapacak birşey yok ben odaya çıkıyorum diyip gitti . iyi kide sarhoş muşum dedi o o kadar katı olmasaydı bende resmi davranmazdım  yukarıya çıkacak değilim en azından bi sure olanları sindirmekl için olabildiğince ondan uzak durmam ve burdan anneme zarar vermeden kurtulmanın yolunu bulmam lazım ...

... ZORBA... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin