gece

187 22 9
                                    

kulakliklarimi takmis zehra'nin yanina gidiyordum. sigaramin bittigini gorunce yere atip ustunde bastim. sigara icmemden nefret ettigi ve cok kizdigi icin hemen cebimdeki naneli sakizi agzima attim. onu o kadar ozlemistim ki, bulusacagimiz yere yaklastikca heyecanlaniyordum.

calan sarki durdugunda birinin aradigini anladim. arayan zehraydi.
"ya kizim nerdesin?? seni bekliyorum sabahtandir" derken ufak bi sitem vardi sesinde. "ya tamam cok yaklastim geliyorum" dedim. "tamam bekliyorum hadi" dedikten sonra gorusuruz diyip telefonu kapattim.

sonunda bulusacagimiz kafeye gelince gozlerim onu aradi ve cok gecmeden gormustum zehrami. o da beni fark edince heyecanla kalkti yerinden kosup sarildi bana bende ona sikica sarildim, kokusu bile o kadar huzur veriyodu ki bana anlatamam.

garson siparisler icin geldiginde ikimizde tatli istemistik.

"ee nasildi italya? cok ozlettin kendini zehra yaa"

"bende seni cok ozledim ebrarim" dedikten yanagima bi opucuk kondurdu. yaninda cocuklasabildigim nadir insanlardandi.

tatlilarimizi yerken bir yandan da sohbet ediyorduk ve bi anda zehra birini gorup el sallamaya baslayinca baktigi yere baktim ve o'nu gordum. yasadigim sokla donup kalmistim, o da beni gorunce yuzundeki siritisi kaybolmustu. o da hatirlamisti beni.

2 yil once

hande, ilkin ve elifle bi partiye gelmistik. ilkin'in bi akradasinin duzenledigi bir partiydi. annemlere handelerde yatiya kalacagimi soylemistim.

parti her ne kadar egleceli olsa da cok fazla icmemden dolayi midem bulanmaya baslamisti bu yuzden tuvalet bulmak icin evin ust katina ciktim. belki ilkin'e sorsam o bilirdi yerini ama kizlarin hicbirini gorememistim.

tum odalara giriyordum tuvaleti bulmak icin, bulduktan sonra klozete kusmaya baslamistim, cidden rahatlatmisti bu beni.

tuvaletten cikmak icin kapiyi acinca bi anda bir kadinla burun buruna geldim. once gozlerine sonra dudaklarina kaydi bakislarim. o da beni suzdukten sonra eliyle gecmemi isaret etti. ardindan tuvalete girmisti.

duvara yaslandim ve handeyi aradim ama acmiyordu, gerci normaldi telefonun sesini duymamasi. telefonu kapatip oflayinca yanimdaki silueti yeni fark ettim.

"ister misin?" diyip sigara uzatti. arkadas ortaminda icilmedikce icmiyodum genellikle. olur dedim ve sigara dalini aldim.

agzima goturunce cakmagiyla sigarami yakti. yuzunu daha yakindan gorme sansim olmustu.

ardindan kendi sigarasini yakti.

"tek mi geldin?" dediginde o da duvara yaslandi. kalbim daha da hizli atmaya baslamisti.

"yok arkadaslarimla gelmistim de bulamadim bir turlu onlari"

onumde durmaya baslamisti. "kac yasindaydin bu arada?"dedikten sonra sigarasini yere atip ustune basti.

bana daha da yaklasiyordu ve heyecanim git gide artiyodu. dogruyu soyleseydim birazdan yasanma ihtimali olan seyler yasanmayacakti.

"on dokuz" dedigimde eli saclarima gitmisti. 17 oldugumu bilmesine gerek yoktu bence.

eli saclarimdan ceneme dogru inerken gozlerim dudaklarina kitlenmisti. onunda gozleri dudaklarimdaydi ve cok gecmeden dudaklarima yapismisti. elimdeki sigarayi yere atip yuzune goturmustum. o ise ellerini belimde tutuyordu.

dudaklarimizi ayirdigimizda daha fazlasini istedigimi fark ettim.

"adin ne?" diyip bir sigara daha yakti.

"ebrar, seninki?" uzattigi sigarayi alip yakmasini bekledim.

"melissa" duvara geri yaslandi. dumanin agzindan cikmasina izin vermisti.

belki telefon numarasini isteyrbilirdim? ya yasimi ogrenirse, konusmayi keser miydik ileride?

bunlari dusunurken bana baktigini fark ettim, "noldu neye daldin boyle?" dediginde yuzundeki merak anlasiliyodu. ama gozleri o kadar soguk bakiyordu ki. az once bi anlik gordugum o isik gitmisti gozlerinden.

sorusuna karsilik omuz silkip "hic" dedigim an telefonum calmisti. arayan handeydi.

"ebrar nerdesin?? elif ve ilkin cok kotu oldular hemen gitmemiz lazim tek basima ikisiyle basa cikamiyorum"

"tamam tamam hemen geliyorum siz kapida bekleyin beni" derken beni bi telas kaplamisti.

"gidiyor musun?" dediginde numarami falan istemesini bekledim ama oyle bir adim gelmedi ve icten ice hayal kirikligina ugramistim. "evet, sigara icin tesekkurler" deyip merdivemlerden assagi indim kizlarin yanina.


umarim begenmissinizdirr🫠



that night, ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin