call out my name

106 21 12
                                    

gece saat 11'i gecmisti. bir yandan dondurma yerken bi yandan da instada geziyodum. dun melissa'yla takiplesmeye baslamistik.

cunku stalklarken takip etmistim yanlislikla. takipten cikarsam daha da rezil bir duruma duserdim bu yuzden hicbi sey yapmamistim ve o da 10 dakika gecmeden beni takip etmisti.

attigi story'ye bakinca bir partide oldugu belliydi. yaninda bi arkadasi daha vardi ama tanimiyordum.

icimde bir huzursuzluk olusmustu. acaba orada baskalariyla da birlikte sigara iciyor mudur? ya birisiyle biseyler yasarsa?

ister istemez bu dusunceler kafamda dolanip duruyordu. ve kendimi zehrayi ararken bulmustum.

"efendim ebrarim?"

"ya diyorum da disari mi ciksak acaba? ilkinleri de cagiralim asiri eglenceli olur bence ya"

"hmm guzel fikir de nerden esti bi anda?"

"cok bunaldim evde valla"

"tamam askim. dusundugun bi yer var mi?"

"bilmiyorum ya, soyle eglenebilecegimiz parti tarzi bisey olsa guzel olur"

"aa sey melissa bu gece bi partiye gidicekti. bi ortak arkadasimizin partisi. ne dersin gidelim mi?"

"aa uyar bana guzel olur"

"tamam o zaman ben bizim kizlara da haber vereyim"

"tamam zehram hadi gorusuruz"

zehra da gorusuruz dedikten sonra telefonu kapattim.

eveet sirada ne giyecegimi secmek vardi. dolabimi acip beyaz bir tshirt ve siyah bir gomlek aldim. gomlegin dugmelerini acik biraktim ve altima da siyah bol bir pantolon giydim.

zehra kizlari arayip haber vermis olmali ki gruba gidecegimiz yerin konumunu atti.

mekanin onunde benim kizlari bekliyordum.

ilkin ve elif birlikte gelmisti. son zamanlarda bi fazla yakinlardi sanki. neyse su geceyi bi atlatalim sonrasinda konusunu acacaktim.

zehra ve hande de geldikten sonra iceri girdik. gozlerim melissa'yi ariyordu.

bi icki alip bara oturdum. ilkin, elif, hande, zehra dordu de dans ediyordu, hande ellerimi tutup beni de cekistiriyordu dans icin. karsi koymayi birakip dans ettim ben de onlarla.

ama hala onu ariyordu gozlerim.

bir sure sonra sigara icmek icin disari cikmistim. melissa'yi gormeyi beklemiyodum. buraya bakmak nasil aklima gelmedi ya.

yanina yuruyodum, baskalari da vardi yaninda. beni fark etmemisti. agzina hap tarzi biseyler atti ve elindeki bardaktaki ickisini icti.

neydi o yuttugu hap? umarim dusundugum sey degildir.

yanina yaklasinca beni fark etti ve dudaklari kivrildi.

"vayy kimleri goruyorum burada. hangi ruzgar atti seni buraya?" konusmasindan dusundugum kadar sarhos olmadigini anlamistim.

"az once ne attin agzina sen?"

"niye merak ettin? hem soruma cevap vermedin, niye geldigini sordum."

"zehra ve handelerle geldim, zehra'nin fikriydi buraya gelmek. sorunun cevabini aldigina gore artik benim sorumu cevaplauabilirsin."

"benim icin geldigine kalibimi basarim"

"nerden cikardin bunu?" biraz gerilmistim, nerden anlamisti ki?? off.

"bakislarin cok sey anlatiyor karakurt." eli yanagima gitmisti.

vucutlarimiz git gide yakinlasiyordu.

parmaklarini dudaklarimda hissetmeye baslamistim. her ne kadar opusmekten fazlasini bile istesem de sonradan bu olay yasanmamis gibi davranabilme ihtimali kalbimi parcaliyordu.

elini tutup indirmistim. "kendinde misin sen?"

"hayir, aklim ve kalbim sende karakurt. ne yaptin bana boyle?"

--

umarim begenmissinizdiir💕💕

mantik hatasi falan varsa affola😔

that night, ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin