pluton

112 20 21
                                    

gunu evde gecirmistim. kendimle bas basa kalmak iyi gelmisti. tabii aklimda donup duran mile'yi saymazsak. o gece aklimdan cikmiyordu hala.

kendimi aptal gibi hissediyordum. benimle eglenmesine izin vermemem lazimdi. her gun bana kendini daha cok sevdirdikce bir anda herhangi bi hareketiyle beni mahvedebiliyordu.

bir an olsun onun da bana ayni seyleri hissettigini dusunmustum. kacirdigim sey ise o melissa vargas'di. kimsenin ulasamadigi ve sinirlari olan melissa.

saat gece 01.30'du. dizi izliyordum. bir anda telefonum caldi. arayanin mile olmasi beni sasirtmisti. telefonu biraz bekletip actim.

"ebrar?"

"efendim mile"

"uyandirmadim umarim seni"

"yok dizi izliyordum. bir sey mi oldu? bu saatte aradiysan acil bir sey herhalde"

"ha yok bir sey olmadi. oyle naptigini merak ettigim icin aradim"

"gecenin bir bucugunda mi? daha inandirici bi yalan bulmalisin mile"

"yeterince inandiriciydi bence" konusmasindan gulumsedigini anladim.

"tabii ne demezsin." sigara paketimden bir sigara cikartip yaktim.

"icme su zikkimi ebrar" bana diyene bakin.

"bunu bana sen mi soyluyorsun mile? 1 gunde 2 paket bitirdigine adim kadar eminim."

"ben yapiyorum sen yapma, benimkisi bagimlilik. sen daha o evreye gelmeden birak"

"bagimli oldum diyip kestirip atamazsin. birakmak icin cabalamazsan birakamazsin zaten. hem benim icin endiselenmene gerek yok, gunde 2 paket bitirmiyorum senin gibi."

"tamam guzel o zaman"

"ee aleyna napiyor?" ebrar agzina sicayim bi sus ya tut su ceneni. cumleyi kurarken bile beni buna pisman edecegini biliyordum ama her zamanki gibi agzimi tutamadim.

gulmeye baslamisti. komik bisey mi var mile? bu kiz cidden sabrimi siniyordu.

"bilmiyorum valla konusmadim hic. ama cok merak ediyosan bi sorayim naptigini?" 

"ay yok kalsin. ben uyuyacagim sanirim, yorgunluk coktu." daha fazla konusmak istemiyordum onunla, zaten sinirliydim ona, bi de ustune daha fazla sey ekleyip daha da sinir ediyordu beni.

"anladim"

"neyse iyi geceler sana"

"bu arada ebrar bi sey diyecegim sana. o gun ictigim hap agri kesiciydi. iyi geceler" dedikten sonra telefonu kapatti.

yani o cumleyi bile isteye mi kurmustu? kafam allah bullak olmustu. ne demekti bu simdi?

mile yine kurdugu bir cumleyle beni darmaduman etmisti. ne dusunup ne hissedecegime sasirmistim.

------

merhabalarr umarim begenmissinizdir💕💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

that night, ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin