Vloupal se tady, viděl nás jak mě Ben drží za hlavu a strká mi do pusy ten jeho odporný penis, z kterého se mi chtělo zvedat žaludek.
Hrozně trapně jsem se cítila. Ponížená a snažila se zakrýt slzy, které se mi draly na povrch, ale úspěšně jsem je zastavila a nasadila falešný úsměv a řekla.
,,Pane, omlouváme se, víte my....."
Chtěla jsem mu to vysvětlit, ale Ben mi skočil do řeči a oblékl si svoje spoďáry a obmotal mi kolem mého krku ruku a přitiskl k sobě.
,,Jen jsme si hrozně moc chyběli a tak to dopadlo takhle. "
Řekl s falešným smíchem a Alexander si nás přeměřil nedůvěřivým pohledem a pak jen přikývl a odešel z místnosti a že slovy ještě řekl ,,Čekám dole."
Já se šla upravit a Ben šel už dolů a tak jsem měla chvíli pro sebe, zaráží mě jak si mohl odemknout dveře, ano máme náhradní klíče od pokojů a různých místností, ale jak mohl vědět že...že by si toho všiml?
Ale to je blbost, bylo to pouhé nedorozumění a víc to se v tom pitvat nebudu. Už tak mám hodně stresující období.
Své vlasy jsem si připla znovu na sponu a upravila si límec od šatů a mohla jsem odejít z pokoje. Přišla jsem do kuchyně, kde si Ben s tím mužem povídali a trochu jsem postřehla, jak se na mě kouká.
Což mi dodalo úsměv a když jsem se na něho podívala, usmál se na mě též, ale bohužel jsem musela znovu odvrátit pohled a raději si šla sednout s kávou v ruce, kterou jsem si mezitím dělala.
,,Máš nádhernou ženu, Bene a neskutečně milou."
Pochválil mě Alexander a já na něho překvapeně hleděla a podívala se na Bena, který jen kývl, vůbec nepoděkoval, jak mi Alex dal ten nejkrásnější kompliment.
,,Děkuji, pane, dělám co můžu, aby byl můj manžel spokojený. "
Usrkla jsem si z kávy a hrníček položila zase na určité místo a poslouchala, o čem se Ben baví, bylo to samozřejmě domluva ohledně zase nějakého večírku, na které nechodím.
Kdysi jsem chodívala, protože můj manžel chtěl, abych byla součástí těch lidí, ale potom se to zvrtlo, bylo to jen divadlo, jak mě víc obelstít, abych mu věřila, povedlo se mu to dokonale.
,,Nechceš i vzít svoji ženu, Bene? Myslím že si zaslouží, trochu zábavy. "
Ben položil příbor od oběda, který si musel sám nabrat, protože tehdy jsem ještě byla nahoře. Ta vzpomínka, když mi chtěl dát do pusy ten jeho úd. Úplně jsem se ji otřásla.
,,Moje žena, už na takové blbosti není, dříve jsme chodívali, ale jednou ji na takovém místě, chtěl někdo znásilnit. Od té doby se na žádném večírku neukázala. Viď zlato?"
Já na něho vykulila oči a nenápadně se podívala na něho nenávistně, nejenom že lže ostatním, ale nechápu proč i lže vlastnímu kamarádovi. Chce si ponechat pověst jaký je dokonalý manžel a to není, vždyť před pár minutami mě chtěl on znásilnit. Znova.
,,Aha to mě mrzí, nechápu jak to někdo někomu může udělat, a hlavně ženě, jsou to pro mě, jen ubožáci a nic víc. "
,,Souhlasím s tebou Alexi, mimochodem Lily je až moc křehká a není jako ostatní. Proto ji miluji, je prostě jiná.,"
Alex s úsměvem kývl a ukrojil si poslední kousek Lasagne a spokojeně se opřel o židli a řekl.
,,,Měla jste to výborné, jste velmi šikovná kuchařka. "
ČTEŠ
Správný dotyk muže
RomansaMůj život se změnil o 180 stupňů. Mý rodiče mě podstrčily k jednomu mafiánovi a já se do něho postupem času zamilovala, byl milý, hodný a měla jsem v něj oporu, mohla jsem mu říct všechno. Co mě trápí, co mě naopak dělá šťastnou. Dva roky uběhly a...