segunda parte

133 20 58
                                    

estrella_s
selam
bugün kafasına top attığın kişiyim ben

stter_katski
ney?
bu nasıl konuya dalma şekli bdkdjdkd
ve özür dilerim
ben atmadım o topu ama
takım arkadaşım hinata attı
kendisi biraz pısırık olduğundan topu almaya ben gelince de siz yanlış anladınız

estrella_s
inanim mi
nerden biliyim yalan soylemedigini

stter_katski
burda rahat olamıyorum whatsappa geçer misin
+81*******
numaram

görüldü.

______________

izuku
geldim

katsuki
hoş geldin
dediğim gibi topu arkadaşım attı
inanmiyorsan da senin sorunun yavrum

izuku
yavrum?
ne bu laubalilik

katsuki
Ne laubaliliği ya
adam akıllı konuşmaya çalışıyoruz şurada
sen gelmiş dikleniyosun adama ya
nasıl omegasın sen

izuku
kes
benim nasil biri oldugjm sana mi kalmis

katsuki
t

amam seninle dikleşmicem hiç
beni affetmen(!?) için napmaliyim yüce izuku hazretleri

izuku
dusunmem lazim canim

katsuki
canim??|
düşünün prenses
ne olursa yapmaya razıyım

izuku
benim aklima gelmiyo
kendi cezani kendin sec

katsuki
fırsat bu fırsat |
tamam o zaman
akşam yemeğine götüreyim seni
en lüks ve ünlü mekanlardan birine

izuku
zengin heralde|
fazla da zorlama izuku|
peki
bana haber verirsin o zaman
hadi çüz

katsuki
bu çocuk ömrüm boyunca benimle böyle konuşsun|
şikayet edeni siksinler|
bay bay

________________________

"ya öyle bir konuştuk işte biz. yemeğe götürecek beni." uraraka izuku'yu tutarak sarsmaya başladı. "NE DEMEK YEMEĞE ÇIKARACAK!?" diyerek heyecanla bağırdığında tenya göz devirdi. "sağırlık var herhalde." uraraka ters bakışlarını tenya'ya dikti. bu çocuk ne diye sürekli kendisiyle uğraşıyordu bilmiyordu. "ne giysem peki?" dedi izuku.

uraraka elini çenesine koymuş düşünmüştü. "klas bir şeyler olmalı." tenya ağzındaki lolipopu çıkardı. "tak götüne eşofman git işte." uraraka tenya'nın bacağını çimdikledi. "dersin bittiği zaman bul beni. direkt eve gidip kıyafet seçelim." izuku başını sallayıp saate baktı. "gelmiş ders saati zaten. ben kaçar aşklarım." ayağa kalkıp fakülteye doğru yürümeye başladı. dolabının olduğu yere gelip ders için gerekli olan eşyaları aldı ve dolabın kapağını kapatmasıyla karşısında katsuki'yi görmesi bir oldu. "ödümü kopardın!" dedi sarışın alfaya. "bu gece hazır ol. başka bir plan daha yaptım. seni almaya gelirim." bir kağıt uzattı ve gitti.

kağıtta mekan adı, saat ve bir de sayılar vardı. ne sayısı olduğunu bilmiyordu. umursamadı, kitaplarının arasına sıkıştırdı kağıdı. ardından derse gitti.

_____________________

voleybol aşkımız(katsuki hariç onun izuku)

katsuki
izuku ile randevuya gidiyorum

todoroki
NE
ANTRENMAN NOLUCAK

mina
ne kadar iskolik okuzsun

todoroki
kes be
bu maçı kaybedersek senin içinden geçerim bakugou

katsuki
ben ve kaybetmek?
imkansız.

___________________

izuku tam da kağıtta yazan saatte evinin önüne çıkmıştı. üstünde bordo bluz, altında siyah palazzo pantolonu vardı. ayakkabı olarak orta topuk beyaz stiletto tercih ermiş, üstüne de beyaz bir crop blazer almıştı. saçlarının buklelerini belirginleştirmiş, hafiften makyaj yapmıştı. elindeki mini çanta ise bluzuyla uyumluydu.

birkaç dakika sonra önünde beyaz bir mercedes durdu. cam indiğinde içinde tüm şıklığıyla katsuki duruyordu. arabadan inip izuku'nun yanına gelmiş önünde eğilip elini öpmüştü. "prenses, buyrun." diyerek kapıyı açarak izuku'nun binmesini beklemişti. izuku bindikten sonra kapıyı kapatmış ve diğer tarafa geçerek şoför koltuğuna oturmuştu. izuku'nun önündeki üst aynayı açtı önce. ardından "telefonunuzu rica edebilir miyim?" dedi. izuku telefonunu şifresini girip verdiğinde katsuki birkaç dakika uğraşmış ardından telefonu geri vermişti. "aynanız önünüzde, bluetooth açık, dj sizsiniz. yolumuz biraz uzun."

izuku gülümseyerek şarkı bakmaya başladığında katsuki arabayı çalıştırmıştı. en sevdiği şarkılardan biri olan with you tonight'ı açarak arkasına yaslanmıştı. "bu kadar kibar birini beklemiyordum karşımda." dedi izuku şaşırdığını belli ederek. katsuki kaşlarını kaldırıp flörtöz bir gülümseme sundu. "ya, öyle mi?" dedi alaylı bir şekilde. "öyle." dedi izuku müzik playlistlerinin arasında gezinirken.

"sen bizim fakültede misin?" diye ani bir soru yöneltti izuku. "ah, ben görsel sanatlar öğrencisiyim. sen?" katsuki elbette biliyordu hangi bölümde olduğunu ama çaktırmaması lazımdı. "ben konservatuvar okuyorum ama diğer güzel sanatlar derslerini de seçmeli olarak alıyorum." katsuki başını salladı. izuku şarkı değiştirmiş dua lipa'dan new rules şarkısını açmıştı. sonra ise sevmediğine karar verip başka bir şarkı açmıştı. beautiful liar.

sohbet tıkanmıştı biraz. yemekte konuşacak bir şeyler bırakmaya çalışıyordu ikisi de birbirinden habersiz. sessiz ortamda sadece beyonce'nin sesi duyuluyordu. ardından başka bir ses eklendi. izuku şarkıya eşlik etmeye başlamıştı. katsuki onun melekler tarafından kutsanmış sesiyle büyülenmişti adeta. ömrü boyunca sadece bu sesi duyabilmek istedi. izuku'nun sesini kutsayan meleklere bunun için dua etti.

___________________________

hemen sohbet muhabbete girmeyelim dedim ve kestim.

lütfen sövmeyin...

aşklarım umarım beğenmişsinizdir bölümü, düzensiz gelecek bölümler yüzünden çok üzgünüm. yine de fazla geciktirmemeye çalıştım. hepinizi çok çok seviyorum ve kocamaaan öpüyorum💖💖💖💖

estrellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin