🍃>{Iɳιƈισ}<🏹

124 16 4
                                    

'{🍯}'

Oʙᴀɴᴀɪ Iɢᴜʀᴏ. . .Uɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴅᴇ ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ 17 ᴀɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴇᴅᴀᴅ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀʙᴀ ᴇɴ ᴄᴀsᴀ ᴄᴏɴ ᴀʏᴜᴅᴀ ᴅᴇ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ Kʏᴏᴊᴜʀᴏ Rᴇɴɢᴏᴋᴜ. Esᴛᴇ ᴄʜɪᴄᴏ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ʙᴀᴊᴀ ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ, ᴍᴀsᴄᴀʀᴀ ᴘᴜᴇsᴛᴀ ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪᴀ ᴅᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ᴜɴᴏs ᴏᴊᴏs ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀᴇs ʜᴇʀᴍᴏsᴏs, ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇs ᴄᴀʟʟᴀᴅᴏ ʏ ᴛɪᴇɴᴇ ᴜɴ ʙᴜᴇɴ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ᴅᴇʟ ʜᴜᴍᴏʀ. . . Aʟɢᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴄᴀsᴀ ʏ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴀᴛᴇʀʀᴀᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴇxᴛᴇʀɪᴏʀ ғᴜᴇ sᴜ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ᴀʟɢᴏ ᴀғᴇᴍɪɴᴀᴅᴏ, sᴜᴍᴀɴᴅᴏ sᴜs ᴏᴊᴏs ʜᴇᴛᴇʀᴏᴄʀᴏᴍɪ́ᴀ, ¿Pᴏʀ ǫᴜᴇ?, Bᴜᴇɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇsᴏ ᴅᴇʙᴇᴍᴏs ɪʀ ᴀɴ̃ᴏs ᴀᴛʀᴀs. . .

꒰⚘݄꒱₊_______________ 19 𝒅𝒆 𝒋𝒖𝒏𝒊𝒐 2014.

Tʀᴇs ɴɪɴ̃ᴏs ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ 7 ᴀɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴇᴅᴀᴅ ɪʙᴀɴ ᴘʟᴀᴛɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴏɴᴛᴇʀɪᴀs ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀs ᴘᴀʀᴀ sᴜ ᴇᴅᴀᴅ. Eʟ ɴɪɴ̃ᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ɪᴢǫᴜɪᴇʀᴅᴀ sᴇ ʟʟᴀᴍᴀ Sᴀɴᴇᴍɪ Sʜɪɴᴀᴢᴜɢᴀᴡᴀ, ᴛɪᴇɴᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴅᴀᴅ ᴀʟɢᴏ ᴇɴᴏᴊᴏɴᴀ, ᴇs ᴍᴜʏ ᴅɪᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ, ᴛɪᴇɴᴇ ᴏᴊᴏs ᴍᴏʀᴀᴅᴏs, ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ʙʟᴀɴᴄᴏ ʏ ᴇs ᴍᴜʏ ᴀᴛʀᴀʙᴀɴᴄᴀᴅᴏ, ᴇʟ ɴɪɴ̃ᴏ ᴀ ʟᴀ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴀ sᴇ ʟʟᴀᴍᴀ Gɪʏᴜᴜ Tᴏᴍɪᴏᴋᴀ ᴇs ᴍᴜʏ sᴇʀɪᴏ, ɴᴏ ʜᴀʙʟᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ, ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇs ᴀʟɢᴏ ɢʀᴀᴄɪᴏsᴏ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴄʀᴇᴀs, ᴛɪᴇɴᴇ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ᴏsᴄᴜʀᴏ ʏ ᴜɴᴏs ᴏᴊᴏs ᴀᴢᴜʟᴇs ʜᴇʀᴍᴏsɪsɪᴍᴏs, ʏ ᴘᴏʀ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ᴛᴇɴᴇᴍᴏs ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ɪɢᴜʀᴏ, ᴇɴ ᴇsᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇʟ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ᴘʟᴀᴛɪᴄᴀᴅᴏʀ ʏ sᴏᴄɪᴀʙʟᴇ, ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ʜᴀ ᴄᴀᴍʙɪᴀᴅᴏ ᴇs sᴜ ғᴏʀᴍᴀ ᴀғᴇᴍɪɴᴀᴅᴀ ʏ sᴜ ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ ʙᴀᴊᴀ.

Iʙᴀɴ ᴛᴀɴ ᴅɪsᴛʀᴀɪᴅᴏs ᴘʟᴀᴛɪᴄᴀɴᴅᴏ, ᴊᴜɢᴀɴᴅᴏ ᴇ ɪɴᴠᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ, ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ᴅɪᴇʀᴏɴ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴜɴᴏs ɴɪɴ̃ᴏs sᴇ ʟᴇs ɪʙᴀɴ ᴀᴄᴇʀᴄᴀɴᴅᴏ, ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴇʀᴀɴ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍᴀs ᴍᴀʏᴏʀᴇs ǫᴜᴇ ᴇʟʟᴏs, ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴀ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴅᴇ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ʏ ᴏᴛʀᴏ ᴀ Gɪʏᴜᴜ, ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴇʟ ʟɪᴅᴇʀ ᴅᴇʟ ᴇǫᴜɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴀʙᴜsᴏɴᴇs.

-🫀- Bᴜᴇɴᴏ, Bᴜᴇɴᴏ. . . Mɪʀᴇɴ ᴀ ǫᴜɪᴇɴ ᴛᴇɴᴇᴍᴏs ᴀ ᴜɴᴀ ɴɪɴ̃ɪᴛᴀ~

-🐍🏹- Mʜʜ. . . Sᴏʏ ɴɪɴ̃ᴏ

-🫀- Pᴜᴇs ᴇɴ ᴇsᴇ ᴄᴀsᴏ. . .

-🌬️- Sᴜᴇʟᴛᴀʟᴏ ʏᴀ ғᴇᴏ!!. . .

Eʟ ɴɪɴ̃ᴏ ᴍᴀʏᴏʀ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʟᴀʏᴇʀᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀʀ ʏ ʟᴏ ᴇᴍᴘᴜᴊᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴅᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴀʟ ғʀᴇɴᴛᴇ, ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴀɢᴀʀʀᴀʀᴏɴ ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ᴅᴇ ᴀᴍʙᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ʏ sᴇ ʟᴏ ʟʟᴇᴠᴀʀᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴢᴏɴᴀ. Sᴀɴᴇᴍɪ ʏ Gɪʏᴜᴜ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀᴏɴ ᴀ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ǫᴜᴇ ʟᴏs sᴜᴊᴇᴛᴀʙᴀɴ ʏ ᴘᴇʀsɪɢᴜɪᴇʀᴏɴ ᴀ ʟᴏs ᴏᴛʀᴏs ɴɪɴ̃ᴏs, ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ ᴀ ᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀʙɪᴇʀᴛᴏ, Gɪʏᴜᴜ ᴀʙʀɪᴏ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʏ ᴠɪᴏ ᴜɴᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ǫᴜᴇ ᴊᴀᴍᴀs ᴏʟᴠɪᴅᴀʀᴀɴ ʟᴏs ᴛʀᴇs. . .

꒰ :𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓'𝒔 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝓅ℯ𝓉  &quot;🍃ᵎ꒱ˀˀ ↷ ⋯Donde viven las historias. Descúbrelo ahora