Aşk

41 7 18
                                    

Aşk, bir göle benzer içine aptallar düşer vallahi ben düşmedim beni arkadan itiler.
Jjkjkhj biraz gülelim diye 😜😜

HELLO HAZIRSANIZ GELELİM BU BÖLÜM AŞK,DRAM,GÖZ YAŞI

BU ARADA KİTABIMIN OKUMALARI ARTIYOR BU DA BENİM İNİŞLİ ÇIKIŞLI HAYATIMDA BİRAZ MOTİVE OLUYOR HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER.

OYLAMAYI YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.

Sabah herkez uyurken, uyandım ve dolabıma yöneldim. Üstüme bebe mavisi bir sweet T-Shirt giyip altımda kalçalarımı kapatacak bir şort giymiştim. Saçlarım kısa diye yarım bir şekilde toplamıştım. Merdivenlere yönelip sessizce dışarıya çıktım annemle babam dün gece ilk uçakla İstanbula dönmüştü annem gitmek istemesede babamın ısrarlarına dayanamayıp gitmişti.Biraz spor yapmak iyi gelir diye Hatay sokaklarında koşmaya başladım. Mis gibi havayı içime çekip koşmaya devam ettim. Biraz daha ilerledikten sonra parkta, tanıdık bir simayı  farketim. Adımlarıma ona doğru yöneltim yanına gelince, Efe'yi bir bankta dalgın çok dalgın bir şekilde buldum. " Selam"  dedim.

Sesimi iştice alelacele esas duruşa geçip " komutanım! " sesinde bariz bir şok vardı.

Ona doğru tebesüm ederek " dalgındın. Neyin var Efe?" Düşünceli bir ifadeyle ona baktım.

" Bir şey yok komutanım iyim, öyle dalmışım" tebesüm etmeye çalışarak.

Derin bir nefes alarak sorgulayan bakışlar atmaya devam etim. " birincisi komutanım demene gerek yok ikimizde siviliz. İkincisi evet, var bir şey ama söylemiyorsun."

Derin düşüncelere tekrar daldı. Derin bir nefes alıp. " Hiç kimse, beni görmüyor. Sanki görünmez bir, varlık gibi davranıyorlar. Görmüyor,duymuyorlar! Sikeyim! sanki hiç var olmamışım gibi." Sustu boşluğa bakıp Derin derin nefes almaya başladı.

Elimi ona  omuzuna dokundurup destek olmak amacıyla sıvadım. " Hana seni görmediği için mi?"

Bana şokla baktı sonra buruk bir şekilde güldü. " SİZ bile farketiniz. Ama o farketmedi, yanlız o değil; annem, babam,abim,arkadaşlarım bile beni görmüyor." Gözleri dolmuştu bakışlarını ben den uzağa çekip. " Küçükken annemin yanına giderdim 'anne!' Derdim annem yüzüme bile bakmadan 'Git başımdan Efe işim var, sonra'  ondan sadece sarılmasını isteyecektim. Babama giderdim. 'Baba!'  Derdim ve beklerdim. 'Git! Başımdan Efe paranı masaya bıraktım,işim var.' Son çare abime giderdim belki  beni anlar diye. ' Abi, benimle oynarmısın?' Bana bakıp sadece gülerdi. ' Git oğlum ya, ben arkadaşlarla buluşacam. Hem sen çocuk musun, Ne oyunu?' Oysa ben 10 yaşındaydım. Hep görmediler beni. 6 şubat depreminde enkazda kalmıştım. Çıkardıklarında. Kimse yoktu yanımda, ne annem, ne babam, nede abim. Yaralarımı kendim sardım. Zor ama başardım. Yok olmayı kabullendim. Taki Hana'ya aşık olana kadar."

Ona dolu gözlerle baktım." Bazen yok olmak isterdim tabi seni duyduktan sonra bu fikirden vazgeçtim. Üzgünüm Efe çocukluğunu geri veremem. Ama ilk aşkını seni görmesini sağlayabilirim."

Muzip bir pırıltılı geçti gözlerinden. Aklımdan tek bir söz geçti. Gözler Albayım, gözler onlar hiç yalan söylemez. " Gerçekten mi? Yapar mısınız?" Ona gülümseyip hızlıca kafa saladım.

" Ama önce karnımı doyurmam için beni buranın en meşhur kahvaltıcısına götür."

Efe beni çok güzel bir kahvaltıcıya getirmişti insanları çok sıcak ve samimiydiler. " Efe ne sipariş versem hepsi çok güzel gözüküyor." İştah açıcı bir birinden güzeldi.

Efe'ye bakınca " menemen, buranın aşçısı çok güzel yapıyor. Veya muhammara oda güzel Hatay'ın meşhur kahvaltılıklarındadır namı değeri acuka"

Asker sevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin