bir.

991 90 130
                                    

Yetiştirilmesi gereken 7 kitap olmasına rağmen napıyoruz, yenisini yazıyoruzzzzz.

Yaz ayında da bunu yazmam bir değişik oldu ama neyse hadi başladık bir boka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Hande, 5"

Iki sıra arkamda oturan kadına baktığımda kafasını sıraya koymuş, mışıl mışıl uyuyordu. Yanındaki elemanlar da onunla dalga geçiyorlardı.

"E-NA-Yİ"

Hande öyle bir uykudaydı ki Ebrar'ın kafasına kağıt attığını bile fark etmiyordu.

"Ebrar, sen dalga geçiyorsunda kaç bekliyorsun ki?" Aslı'nın sorusuyla birlikte Ebrar kağıt atmayı durdurmuştu

"Yavrum, ben beklemiyorum. Zaten bu hayatta fizik olarak en iyi kendimi gördüm."

Ebrar'ın kendine olan aşkından dolayı artık hepimize gına gelmişti.

"Ebrar, 37"

"ALLAH LAN BU BENİM EN YÜKSEK NOTUMM!"

bravo Ebrar, başarıların devamı dilerim.

"Zehra, 97"

"HADİ LAN ORADAN" Ebrar'ın itirazları o kadar komik ve içtendi ki gülmemek için kendimi zor tutuyordum

"Noldu Ebrar? Bir göt oldun herhalde."

"Kesin kopya çektin dimi vatan haini"

"Aynen sınavda 'Zehra kopya versene' diye kıçını yırtan da bendim ya." Hoca, Ebrar'ın kafasına elindeki kağıtlarla güzel bir şekilde yapıştırmıştı.

"Eda Hocam bakın anlamıyorsunuz ben 1 numaralı Newton düşmanıyım. Olmuyor yani no yapamıyorum. Çaresini bulamıyoruz."

"Allah ölüm dışında her şeye çare yaratmıştır."

Ebrar hoca giderken sessizce söylenmeye başlamıştı.

"Bu kadar dinini seviyorsan niye 'evrim evrim' diye geziniyorsun."

Hepimiz Ebrar'ın dediğine gizliden gülmeye başlamıştık.

"Tijana, 18"

"HOCAM İTİTAZIM VAR!"

"Ya geç otur şuraya daha doğru düzgün yazamamışsın bile."

"Hocammmmm lütfen bir 10 puannnn daha."

"Tijana elini aç bir."Masum gibi elini açan Tijana hala olayı anlamamıştı.

"Ha şimdi yala orayı." Gerizekalı da gerçekten yalamıştı.

Hoca elindeki kağıtlarla kafasına bir tane geçirince gerçek kafasına dank etmişti.

"Hayatımda bu kadar mal görememiştim. Eda Hocam bir tane daha vurur musunuz?"

"Elif karını tut yoksa ben bir tane geçirecem." Tijana sinirle İlkin'i öldürürmüşcesine bakıyordu.

physics-hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin