on beş.

240 55 124
                                    

Vnl'de izlediğim her maç kaybettiğimizden dolayı olimpiyat izlemeyeceğim söz vermiştim.

Lütfen maç bitişlerinde biri bana gelip "KAZANDIK LAN SEREFSIZ YAZAR" diye bildirim falan versin ben tekrarını bulamıyorum çünküğ

Iyi okumalar canlarımm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hande'den

Hapishane demirlerinin önünde Saliha ve Mile'yle mal mal bekliyorduk. Önümüzdeki pavyondan çıkma kadınların yanında şekilden şekile girmiş bir biçimde Zehra ve Tijana'nın erken gelmesi için topluca dua ediyorduk

"Allah kahretsin Kerimcan Durmaz'ın şarkısı aklıma takılmış, çıkmıyor." Saliha sırtını duvara yaslayıp sürtünerek yere oturmuştu.

"Bebeğim dediğim anda vur banaaaa, ah!"

Sarhoşluğun verdiği gerizekalılıkla birlikte Mile, Saliha'nın yanında cilve yaparak şarkı söyluyordu.

"Sus gerizekalı hapisanedeyiz, iki dakika delirme."

Saliha, Mile'nin susması için uğraşırken ben demirlikleri tutmuş boş boş bakınıyordum.

"Yalnız kızlar, ben eve gelince çok büyük bir dayak yiyeceğim. Bu sefer Zehra beni öldürecek. Ne yapıp edip benim burada kalmam lazım."

"Valla ne diyem beni de anam öldürecek gibi duruyor." Saliha, dertli dertli bana bakarken Mile kalkıp pavyoncularla konuşmaya başlamıştı.

"Selam kızlarr, ya benim size bir sorum olucaktı. Bizim burada temelli kalmamız gibi durum söz konusu mu acaba ya da silivriye falan gönderseler."

Saliha elleriyle şakaklarını okşarken bende demirliklere kafamı dan diye yapıştırmıştım.

"Kumardan girmezsin. Gerçi sen kumarda da değildin, kavgadan dolayı hiç girmezsin."

"Hadi ya, ben kavgaya da girmemiştim gerçi. Eee peki ne yapmalıyım öneriniz var mı? Mesela başka sebepten dolayı burada olan var mı?"

Mile'nin susması için kaş göz yaparken o daha fazla konuşuyordu.

"Ben varım bacım. Kocamı sobaya bastım."

"Yook o kadarı fazla, karıma yapmam ben."

Saliha ile birbirimize bakarak daha da yapışmıştık. Mile'nin belasını arayarak kadınla olan konuşmalarını ağızımız açık bir şekilde dinliyorduk.

"Peki niçin o gavat kocanızı sobaya bastınız?"

Elimle bacağından tutarak Mile'yi üstümüze atmıştım. Ağızını tutarak kulağına susması için tehtid ediyordum.

"O aptal çeneni kapatır mısın? Yoksa yemin ediyorum ki Ebrar'ı senden ayırma büyüsü yaparım."

Elimden kurtularak yanımdan kalkmıştı. Evet, şu an o teyzenin yanına oturmuş meraklı bir şekilde anlattıklarını dinliyordu.

"Beni aldattı o yüzden bastım, diğer kadını da bir güzel dövdüm."

"Hoy maşallah teyzem hepsini elden geçirmişsin vallahi. Peki niye ayrılmıyorsun?"

physics-hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin