Az önce "Heather" şarkısını dinlerken hangi HTTYD karakterisin testi yaptım Heather çıktı. Annem aralığın 3'nde doğdu, bir çocuğun(ilkokul arkadaşımın) kazağı bende var.
Benim Heather ile bir ilişkim var ama bende bulamadım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Bana bak şerefsiz insan götündeki o kartları çıkartır mısın?" Gabi sinirle bana bakarken çaktırmamaya çalışıyordum.
"Aaa ne kartı ne diyorsun be yalancı?"
"Yalancı mı ben mi yalancıyım?" Gabi ısrar etsede bilmemezlikten geliyordum.
"Hande hadi çıkartır mısın şunları? Yalancılık yok bu oyunda."
"Ben yalan söylemem."
"Öyle mi çıkar göster lan."
"Bir kere ben pezevenklik sevmem, yapana kızarım." Gabi, Tijana'ya kaş göz işareti yaptığı anda iki elin beni sıkıca tuttuğunu hissetmiştim.
Götümdeki kartlar ortaya çıktığı zaman Gabi sinirle masaya koymuştu.
"Yalan söyleyemeyeceğine inandığım son kişisin Hande." Gabi gururla kartını attığı zaman beni de kızdırmadan duramıyordu.
"Valla bu hayatta götünü kurtaracaksan yalan söyleyeceksin Gabi'cim."
"Neydi yalan soyleceksen sekiz köyden gitmişsin."
"Tijana o yalan söyleyeni dokuz köyden kovarlardı." Tijana'nın atasözünü düzeltirken Gabi kafama bir tane yapıştırmıştı.
"Gerizekalılar o doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar olucaktı. Hadi biri yabancı onu anlarımda kardeşim sen daha Türk olarak konuşamıyorsun."
"Sen sus bezelye oyna artık, at şu kartı."
Gabi çektiği kartı gördükten sonra yüzünde piç gülümsemesi oluşmuştu.
"Tijana istediğimizi atabiliyormuşuz +24 yavrum." Tijana kartlarına bakarken eline aldığı +4 kartını atmıştı.
Mutluydum çünkü hepsi Gabi'ye kitlenmiş gibi görünüyordu.
"Alın size +4, Gabi'cim hadi çek şu +32 kartını." Dalga geçercesine Gabi'ye konuştuğumda o bana pezevenk gülüşü atıyordu.
"Sen öyle san, +4. Tijana +36." Tijana gördüğü kartla birlikte ağızı 1 metre açılmış Gabi'ye bakıyordu.
Gabi ise rahat bir şekilde Tijana'nın ağızını kapatarak arkasına yaşlanmıştı.
"Lan pezevenk insanlar 36 kart yok lan siz daha ne konuşuyorsunuz?"
"Mızıkçılık yok Tijana çek şu kartları."
"Lan Hande anlamıyor musun 36 tane kart yok diyorum kafayı mı yediniz siz al işte kazandınız."
"Ya el değiştirme kartı çıkarsa?"
"Yok Hande'cim o bende kusura bakma ve ben kazanmışım gibi duruyor." Gabi yaslandığı yerden kalkarak yanağımdan bir makas almıştı
"Ben sıkıldım başka bir şey oynayalım." Kartları masaya fırlattıktan ikisine de sıkılmış gözlerle bakmıştım.
"101?"
"Ben bilmiyorum, tek Hande ile sen biliyorsun."
"Sana öğretiriz, Ebrar'da burada zaten." Ikisini ikna etmeye çalışıyordum.
"Ya git Ebrar daha yürüyemiyor."
"O zaman Zehra'ları çağıralım."
Gabi ve Tijana, Zehra ismini duyduktan sonra bana imalı bir şekilde bakmaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
physics-hanzeh
FanfictionFizik nasıl? -hanzeh NOT: İçinde küfür, argo gibi unsurlar bulunmaktadır. Rahatsız olucaksanız girmenizi pek önermem:)