- 8 -

30 5 0
                                    

Yine yılın aynı günü Minho sevgilisinin yazılarını geçirdiği küçük otelde arkadaşları ile yemek yiyordu. Herkes kaderlerini havaya kaldırmış birbirleri ile gülüşüyorlardı.

Changbin hala kardeşinin Minho ile arasındaki ilişkiyi mantıklı bulmuyor olsa da onlara bir şey diyemiyordu çünkü beraberlerken çok güzellerdi.

O akşam göl kenarında oturmak yerine enstrümanlarını otelin girişinin hemen son tarafındaki oturma kısmındaki sahneye getirmiş ve orada minik bir konser vermişlerdi. Jisung gitar, Chris bateri, Jeongin piyano çalmış ve Seungmin de şarkı söylemişti. Dörtlü özellikle romantik bir şarkı çalmaya başlıklarında Minho bulduğu fırsatı hemen değerlendirip oturduğu yerden kalkmış ve güzeller güzeli sevgilisini ayağa kaldırıp onunla dans etmişti.

Changbin onları izlerken ister istemez duygulanmıştı ve kardeşi Hyunjin'e şaka olsun diye de çok sevdiği arkadaşı Felix'e dans teklifinde bulunmuştu. Felix utanarak hyungunun teklifini kabul etmiş ve onunla romantik bir şekilde dans etmeye başlamıştı.

Seungmin şarkının ortasında bağırmıştı. "Wow! Yeni bir çiftimiz mi var yoksa?!"

Hyunjin duyduğu şey ile sevgilisinin göğsüne yasladığı kafasını kaldırıp etrafına bakındı. Abisi ile en yakın arkadaşının romantik romantik dans ettiğini görünce çok şaşırmış ve sevinmişti. Felix'in abisine karşı boş olmadığını biliyordu ama abisinin arkadaşına karşı bir şey hissettiğinden emin değildi.

Dans etmekten yorulan çift oturmuş ve sohbet etmeye başlamışlardı. "Changbin'i ilk defa bu kadar duygusal görüyorum sanırım." Dedi Minho.

Hyunjin güldü. "Abim bir tek genelde bana böyledir. Açıkçası Felix'i kaldırdığında şaşırdım. Umarım ona karşı boş değildir. Yoksa Lixie'm üzülür."

"Çok hassas biri gibi aslında."

"Lixie mi?"

Minho olumlu anlamda kafasını aşağı yukarı salladı. "Evet. Çok masum ve zararsız görünüyor. Hassas, kırılgan."

"Senin gibi ama senin daha naif ve sakin halin. Çünkü sende biraz haylazlık ve çılgınlık var. Onda bunları göremiyorum."

"Sanırım evet. Haklı olabilirsin." Hyunjin uzun saçlarını toplayıp sevgilisine döndü. "Yukarı çıkalım mı?"

"Şimdi mi? Erken değil mi?"

"Yo.. Değil. Çıkalım."

Sırıttı Minho. "Peki, nasıl istersen."

~ 2023

hotel california - hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin