MURAT ÖNCÜ'DEN"Tamam Abi, sürprizini heyecanla bekliyor olacağım. Görüşürüz."
"Görüşürüz."( 10:34 )
Telefonu kapattım ve yanımda ki masaya koydum. Camdan dışarıyı izlemeye başladım.
Kardeşim yarın ki sürprize bayılacak hem de çooooookkkk
Kardeşim sürprizlere bayılır. Bu nasıl mı başladı derseniz.
Babamla Annem ben 6 yaşındayken rahmetli oldular. Babam 12 yerinden bıçaklanmış ve hayvanlara yem edilmişti. Annemi de kalbinden vurulmuş ve parmakları kesik halde bulmuşlardı. Ailemi öldüren kişileri bulmak için çok uğraştım ama geriye tek bir iz bile bırakmamışlardı.
Kardeşim o zaman 1 yaşındaydı. Yani ne acı, korku, heyecan, üzüntü vb. duyguları biliyordu.
Annem ve babam öldükten sonra yetimhanede büyüdük bizim ailemizden gördüğümüz sevgi yarım kalmıştı. Bizde yarım kalıcaktık biliyorum bizi de öldürmek için her şeyi yapıcaktılar. o ki-
"Murat terasa gelsene seninle özel bir şey konuşmamız lazım"
Bunu söyleyen Alperen di. Okulun serserisi, para kazanmak için insanları bile döven kişi...
"Bekle geliyorum" dedim
Onunla genelde çok muhatabımız olmazdı ama sadece önemli konular hakkında konuşurduk.
( Terasa çıkar ) 12:19
Terasa geldiğimde Alperen yoktu. Birazdan gelir diye bekledim. Biraz sonra kalın, eldivenli ve maskeli Alperen geldi. Maskeli dememin nedeni maske takmasıydı.
"Evet?"
"Alperen sana diyorum"
"Alperen?"
"Hangi konu hakkında konuşucaz?"
Yazardan...
Alperen gizlice getirip sweatshirt in cebine sakladığı bıçağı alıp hızlıca Murat'ın kalbine sapladı.
Murat acılar içinde yere yığılır ken Alperen sırıttı. Cinayetin intihar meselesi gibi gözükmesi için yanında getirdiği dolu ve boş şarabı yanına yere yerleştirdi.
Murat'ın kalbinden bıçakladığı bıçağı eline koydu her şey hazırdı derken Murat'ın telefonu çalmaya başladı. Alperen telefonu alıp güzelce parçaladıktan sonra şarapların yanına çapraz şekilde koydu.
Artık kimse bu olayın cinayet olduğunu anlamayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorun 1
RandomBeni alan koruyucu ailenin aslında öz abimin katili olduklarını bilmiyordum. ©️ Tüm hakları saklıdır.