Sezon Finali!

313 17 7
                                    

Orhan: (bir grupla hemen yollara düşer) Allahım sen koru sen koru. Gelirim hatun gelirim Süleyman! Nilüfer dayan! Dayan gözünü seveyim dayan geliyorum dayan!

Nilüfer: Orhan beni affet! ( bir anda gözlerini kapatır. Gözlerinden yaşlar alarak kanı durduramazlar!)

Gonca: Nilüfeeeer! Açasın gözlerini Alaadddinnn!

....

Alaaddin: Gonca Gonca destur var mıdır gireyim mi ana ana!!

Bala: Oğul tez gelesin tez gelesin! Nilüfer Nilüfer kan durmaz bayıldı bayıldı Alaaddin!

Alaaddin: Şifacıların dediği gibi yapacaz baş ebe hatun siz bez parçası ile basınç yapacaksınız. Anam Goncam siz bol bol okuyun ben de civanperçemi ve ısırgan otunu ezip kanayan bölgeye sürecez bebekte yengemde sağ salim inşallah hayde hep birlikte! Fatmam güzel bacım sende soğuk su getiresin damarları daraltacaz zor olacak bilirim ama yapmak zorundayız! Ağabeyim için devlet için yengem için hayde!!!!

.

Orhan: Dayanasın gülüm gelirim dayanasın! Hayde alplaaarrr!

8 ay önce
Geçmişe döner zihninde Nilüfer Orhanın dizinde yatmış ilk aylarında birbirleriyle gülüşüyorlardır.

Nilüfer: Bana bir şey olursa bedenim eğer bu doğumu kaldırmazsa evladımın anası olsun onu anasız sakın bırakma Orhan tamam mı?

Orhan: O da nerden çıktı hatun!

Nilüfer: Bilmem içime doğdu birden söz ver bana!

Orhan: İçine doğmasın sakın böyle şeyler ne sana ne de karnındaki evladımıza böyle bir şeyin olmasına izin vermem bunu sok kafana

Nilüfer: Kızdın mı?

Orhan: Kızmak mı? Hayır öfkelendim çünkü benim sevdiğim kadına sen bile laf diyemezsin ölüm lafını kuramazsın

Nilüfer: Bu kadar çok mu seviyorsun beni?

Orhan: Tahmin edemeyecen kadar çöpe tekfurun kızı çok!

Nilüfer: Orhan beni ne olursa olsun asla yalnız bırakma olur mu? Senden başka ve bebeğimden başka kimsem yok benim!

Orhan: Ne o ne de ben bırakmyacaz seni hatun söz!

.

Alaaddin: Ya şafi ya şafiii! Hayde yengem açasın gözlerini beben gelir hayde yengem! (O sırada atından inmiş yerlerde sürüne sürüne gözyaşları içinde Orhan gelmişti anında odaya daldığında) Ağabey!

Orhan: Elini tutun! Elini tutun! Yaşayacak ikisi de duydunuz mu yaşayacak izin vermeyecem oğlumu kendi annesinden ayırmaya ikisi de yaşayacak ikisi de (anında hatununun başına gelir ve alnından öperek bırakır gözyaşlarını) Hayde hatun bırakma kendini bak sözümü tutarım (herkes ağlamaya başlar) Haydi ebeler haydi şifacılar haydi! Tutarım sözümü gülüm açasın gözlerini açasın! (Burnunu çeker)

Alaaddin: Devam ediyoruz hayde.

Ebe-1: Kanama durdu nabız normal kalp atışı var . İkisi de yaşayacak hayde son bir gayret yorulmak yok Nilüfer hatun yaşayacak hayde

Orhan: Rabbim çok şükür çok şükür . (Karısının elinden tutarak) İnne rabbekumullahullezi halakas semavati vel arda fi sitteti eyyamin summesteva alel arşı, yugşil leylen nehare yatlubuhu hasisen veş şemse vel kamere ven nucume musahharatin bi emrih, e la lehul halku vel emr, tebarekallahu rabbulalemin. Amin! Aminnn!

ORNİL AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin