Jakiś czas później
Tak szczerze mówiąc nie spodziewałam się , że ja z Nathanielem kiedykolwiek aż tak się zbliżymy. Podczas naszego pobytu w szpitalu bardzo się do siebie zbliżyliśmy. O dziwo -moi rodzice nie komentowali tego że zadaje się z Nathanielem.Dzisiejszy dzień był chujowy. Ostatnio moje życie idzie się jebać wsumie. Wszyscy oceniają mnie za to że zadaje się z Nathanielem. Tylko oni nie wiedzą. Nie znają prawdy którą on zna.
Codziennie po szkole jeżdżę pociągiem lub autobusem. Boje się że sytuacja z kilku tygodni wcześniej się powtórzy. Nie mogłam na to pozwolić.
Zaraz po tym jak wróciłam do domu usłyszałam głos matki:
-O wreszcie księżniczka raczyła przyjść. Obiadu nie ma dzisiaj, zgrubłaś ostatnio.
Jebana szuja. Ważę tylko 45 kg na 160. To zdecydowanie za mało. Zwłaszcza na 17 latkę.
Wycofałam się od razu do pokoju. Zamknęłam drzwi na klucz i otworzyłam moja tajną skrytkę w biurku. Spojrzałam na woreczek. Był pusty. Kurwa. Stwierdziłam że muszę się od relaksować więc sprawdziłam czy mam Snusy. Ostatni. Wsadziłam sobie snusa pod górną wargę i poczekałam chwilę. Po chwili nikotyna zaczęła działać. Ale to mi nie wystarczyło. Potrzebowałam czegoś mocniejszego.
Napisałam wiec do mojego dilera:
-Masz cukiereczki?
To była nasza nazwa na narkotyki.
Davidson
-tak. Za pół godziny tam gdzie zawsze. Nie spóźnij się.Zostawiłam go na odczytanym.
Jako że musiałam dojechać 15 minut stwierdziłam że pojadę moim motorem. Mama nawet słówkiem nie pisnęła. Ach ta matczyna miłość.Szybko przejechałam przez moje zadupie i byłam w dobrze znanym mi miejscu- ciemny zakątek gdzie nikt nie widzi że są tam sprzedawane używki.
Odebrałam towar po czym wtarłam szybko w dziąsło narkotyk. Nie było to odpowiedzialne przyznam,ale szybko wpadłam na pomysł. Pojadę do Nathaniela.
CZYTASZ
•Teenage Dream•
Roman pour AdolescentsOd dziecka miałam ciężko w życiu. Ale czy akurat teraz musiało się to stać? Emily- popularna dziewczyna z bogatej rodziny. Nathaniel- chłopak z "biednej"rodziny,uznawany za margines społeczny.