1.

208 18 21
                                    

צ׳ארל

מאז שפגשתי אותו ידעתי שאני רוצה אותו, מאז שפגשתי אותו רק עליו חשבתי.
אבל לא חשבתי שזה התפרק כל כך מהר.
לא חשבתי בכלל שזה התפרק!
למה הוא היה חייב לומר את זה? למה הוא היה חייב להרוס?.

הכל התחיל ביום שבו נפגשנו. שישבנו אני, בנג׳מין, דניאל, עוד כמה חברים. שיחקנו אמרת או חובה ופתאום בנג׳מין צעק משום מקום, "אבא!!" הסתכלתי למקום שבוא הוא רץ, הוא חיבק בן אדם גבוה ושרירי, הוא היה חתיך, הוא הסתכל אליי וחייך, הסמקתי. "הוא הטעם שלך נכון?" שמעתי את דן אומר לי, "תמות" אמרתי והורדתי את ראשי. "אוקיי" הוא ענה ונבהלתי, הרמתי את ראשי מהר אליו וצעקתי "לא באמת!אני צריך שתעזור לי להשיג אותו!" כולם שמעו. פאק, "שניה חוזרים" אמרתי ומשכתי את דן לפינה. "אז אתה מודה שאתה רוצה אותו" הוא התגרה בי, אני כל כך ברור? "אמן שתיהיה חרמן והקטנצ׳יק לא יתן לך לגעת בו" אמרתי בעצבים והוא חייך, "אל תדאג, זה לא יקרה" "אני אדאג שכן" אמרתי, והוא חייך.....
"עכשיו אתה מתכוון לעזור לי??" שאלתי, "אין לי ברירות איתך" הוא אמר, "ישששששש" צעקתי והוא חייך חיוך מיואש, הוא פאקינג מת עליי.

היום עבר וקיבלתי את המספר של איאן, אביו של בנג׳מין. מעבר למראה שלו הוא היה נחמד והתנהג אלי יפה, מה שהדליק אותי אפילו יותר, בנג'מין ודן החליטו ללכת וכולם אחריהם. אני ואיאן נישארנו, הייתי מובך והודתי לאלוקים ששמעתי את הפלאפון מצלצל. "אני שניה בא" אמרתי והלכתי לצד, "אחי אתה לא מאמין מה שמעתי!" גם צרח לי באוזן, חתיכת חמור. "בנג'מין אמר לי שאבא שלו אמר ש'תה חמוד" "פאק אני הולך להתאבד" "אם תתאבד לא תוכל להיות איתו" הוא הזכיר, "צודק" אמרתי וקלטתי את איאן מסתכל עליי ומחכה, "צריך ללכת ביי" אמרתי וניתקתי, מתקדם לכיוון איאן שעדיין מחכה ומסתכל לכיווני. השעה 22:00(עשר) ובקושי יש אנשים בחוץ. "אני צריך ללכת, יש לי אוטובוס עוד 10 דקות, וזה חצי שעה רק נסיעה" אני אומר והוא מחייך, חיוך חמוד וכובש, אני חושב שקשה לי לנשום, לעזאזל עם החיוך שלו. הגענו לתחנה שתי דק' לפני שהאוטובוס היה צריך להגיע, הוא חיכה איתי ולאחר חמש דק' האוטובוס המזדיין החליט להבריז. "רוצה להישאר לישון אצלי?" הוא שאל ואני הסמקתי, הייתי מובך וחרדתי. הנהנתי באיטיות, מנסה להיות אדיש.
הוא מצחקק ואנחנו מתחילים ללכת לבית שלו,שאני מגיע אני רואה וילה יוקרתית, "וואו" אני אומר בהתפעלות והוא מחייך ומסתכל עליי, "אתה יכול לישון איפה שבא לך, יש בגדים בכל מידה אפשרית בכל חדר בדלת שכתוב עליה 'חדר ארונות' יש לך שם פיג׳מות וזה מסודר לפי מידות." הוא אומר ואני מהנהן... אני מפחד לישון לבד.....

|||||||||
חזרתי בייביז מתוקים שלי🤩

Salty blood 🩸(BxB)Where stories live. Discover now