צ׳ארל
לא אכלתי שבוע+, לא הייתי רעב, כל הזמן חשבתי על מה שהוא אמר, ושאלתי את עצמי מה הוא עושה עכשיו, "קום עכשיו!" אמר דן והתפרץ לחדר, "א-" "עכשיו! אתה חייב לאכול משהו, אפילו קטן" "יש גלידה?" "לא, אני אלך לקנות" "לאלא! אני אלך" אמרתי ודן הסתכל מופתע, "בטוח?" "כן" "רוצה אני אבוא איתך?" "לא, הכל טוב" "סבבה" קמתי לשים נעליים ולהחליף בגדים ויצאתי למכולת. ליד המכולת היה בחור שנתקע בי, "סליחה" הוא אמר והסתכל לעברי, "אתה חמוד, איך קוראים לך?" "אני מצטער, לא בקטע" "אז רק בתור ידיד" "אמרתי שאנ-.." שחור.....
"מה הולך פה??! מי אתם??" שאלתי את האנשים שקשרו אותי לכיסא. מולי הופיע בן אדם גבוה עם עיניים אדומות ושיער לבן, עור חלק וזוהר אך חיוור. הכל היה חשוך חוץ מכמה מנורות אדומות. הוא לא נראה כל-כך בן אדם.. פתאום הכו בי חזק בראש ומאז... שחור שוב..
איאן:
"חתיכת מזדיין!!" קרא דניאל שנכנס ביחד עם בנג׳מין, "מה עכשיו?!" "אתה ברצינות שואל את זה אבא! הוא היה בדיכאון! לא אכל ולא שתה! ירד במשקל בקיצוניות! ושהוא החליט ללכת למכולת, הוא נחטף!" הדבר היחיד ששמעתי היה נחטף, פאק אבל אני צריך להתרחק ממנו. "אין לי מה לעשות בנוגע לזה"
"אין לך מה לעשות אה?!" דניאל התעצבן, "בן תבחר צד. אם אתה איתי אנחנו הולכים למצוא אותו ולהחזיר אותו. אם אתה איתו אתה לא מתקרב אלי יותר ואני הולך להציל אותו לבד. תבחר" "אתה באמת חושב שיש לי אפשרות בחירה?? אני אמרתי לך שאני איתך בהכל" דניאל חייך. שמחתי לראות אותם ככה, וקיוויתי שמתי שהוא גם אני וצ׳ארל נהיה ככה..
פתאום נכנסה ג'סיקה. "מה את עושה פה" שאל בנג׳מין ורץ לחבק אותה. בעיניו של דניאל ניצוץ קינאה. "אני מניחה שנצטרך להסביר" היא אמרה לי. הנהנתי, "ומי אתה?" שאלה את דניאל. "הוא בן הזוג שלי" בן אמר "וחברו הטוב של צ׳ארל" הוספתי והיא הסתכלה עליו, בחנה אותו. "אני מחכה להסברים" אמר פתאום, "שבו"...
לאחר הסיפור שניהם קמו במהירות והחלו לרוץ "אתם לא יכולים ללכת לטירה!" צעקנו אני וג׳ס. "פאק" הסתכלנו אחד על השני ואז רצנו אחריהם. עצרנו אותם לפני שהגיעו לארמון "תעשו את זה בחכמה!" ג׳ס הוציאה מהתיליון שלה בקבוקון קטן והביאה לדניאל, "תשתה" בנג׳מין הנהן לכיוונו ודניאל שתה. "איכס" "תקשיב. ברגע שאתה מקיש באצבעות אתה הופך לערפד. זה ייתן לך יכולת תקשור איתנו. ההשפעה היא בערך 8 שעות. זה אמור להספיק", הוא הנהן. הקיש באצבעותיו, הפכנו אנחנו לערפדים ויצאנו לדרך....
++++++++++++++
וואפהההההה מתקדם לא?🤫סתם צוחקת, אבל תיראו🙈😍
YOU ARE READING
Salty blood 🩸(BxB)
ערפדיםהמשך לספר sweet blood שנגמר בכך שצ׳ארל, חברו הטוב של דניאל (בן זוגו של בנג׳מין) נחטף. צ׳ארל היה בחור שמח שעבר הרבה בחיים, הוא תמיד היה בשביל חברו טוב, אהב לעצבן ולשגע אותו. אהב לצחוק ולבכות איתו, היה שם תמיד. ומאז שפגש את אביו של בנג׳מין, הוא היה ה...