1-MEZARLIK

26 3 3
                                    


Herkes aynı anda geceyi yaşar, ama herkesin karanlığı farklıdır.


Küçük kız çığlık ve bağırış eşliğinde gözlerini açtı. Annesinin sevgi dolu sesiyle uyanmayı bekliyordu. İrkilerek doğruldu.


Korkuyordu.


Çünkü bu ses annesine aitti.


Küçük kız korkusunu umursamadan yatağından kalkıp küçük adımlarla merdivene doğru ilerledi.


Annesi neden çığlık atıyordu? Yoksa kabus mu görmüştü?


Küçük kız fazla endişelenmedi sonuçta babası annesinin şuan yanında olmamasına rağmen ölmeden önce her zaman onu koruyacağını söz vermişti.


Babası annesini korurdu.


Küçük kız titrek adımlarla merdivenden inmeye başladı. Her ne kadar iyi düşünmeye çalışsa da sanki kalbine kötü bir tohum ekilmişti ve ilerledikçe o kara tohum filizleniyordu.


Küçük kız duyduğu patlama sesiyle irkildi.


Bu balon patlama sesi miydi?


Küçük kız sertçe yutkunarak oturma odasına girdi.


Küçük kız gördüğü görüntü karşısında minik adımları duraksadı.


Annesi yerdeydi.


Küçük kızın kalbindeki filizin çürümüş kökleri bütün kalbini sarmıştı.


Annesi yerde uyuya mı kalmıştı?


Küçük kız bunu düşünürken annesinin kanlarını görmezden gelmeye çalıştı çünkü bunu kabullenmek istemiyordu.


Kalbine ekilen korku fidanı çürümüş olmasına rağmen daha da büyümüştü. Küçük kız her korktuğunda yaptığı şeyi yapmak istedi.


Minik adımları annesinin yanındaki boşluğa ilerledi. Ayaklarına değen sıcak sıvıyı hissedebiliyordu. Umursamadan annesinin yanına uzandı. Kahverengi saçları kırmızıya boyanmıştı. Annesinin ona sarılmasını istiyordu.


Aklında yankılanan tek bir ses vardı. Belki de inanmak istediği cümle buydu.Annesi uyuyordu.


Küçük kızın kalbindeki kara tohumun kuru dalları kalbini sarmıştı.


Küçük kız nefes almakta zorlanarak ve gözlerinden akan gözyaşlarıyla uyuyakaldı.


Küçük kız sabah uyanmıştı fakat bu uyku annesi için sonsuza kadar sürmüştü.


Babası annesine verdiği sözü tutmamıştı.


Küçük kız yedi yaşında minicik kalbine iki tane mezarlık daha sığdırmıştı. Önceki mezarlık babası içindi. Şimdikileri ise annesi ve minik ruhu için kazılmıştı.






Bu hikayeyi @cerenalkanat ile beraber yazdık. 

Umarım beğenirsiniz...



GÖLGEDEKİ İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin