𝟓.

67 5 0
                                    

𝐏𝐨𝐯: 𝐅𝐥𝐞𝐮𝐫

Tw: beetje bloed!!
De seconde dat we binnen lopen komt er een dokter naar ons toe gelopen. Hij begeleid Matthy naar een ligstoel en Raoul en Milo leggen hem neer. "Ik heb even iemands hulp nodig." Zegt de dokter. Ik zet een stap naar voren, want het is uiteindelijk mijn schuld dat hij er zo bij ligt. Matthy is wel bij bewust zijnde maar hij is heel erg in de war. De dokter pakt een watje en jodium. Hij druppelt wat jodium over het watje en overhandigd het aan mij. "Hou deze aan de rand van de wond, niet erop!" Zegt hij gehaast. " ik ga even een verbanddoosje halen ik kom zo terug" Zegt de dokter.

Ik leg het watje voorzichtig onder de wond en begin het bloed weg te vegen. "Aaa fuck" roept Matthy. "Sorry Mat even doorbijten." Hij grinnikt. "Wat is er grappig mat heb je geen pijn ofz?" Hij grijns naar me. "Jawel, maar je noemt me Mat. Dat vind ik wel geinig." Ik begin een beetje te blozen door die opmerking. Ik had niet eens door dat ik hem mat noemde. "Je word beetje rood Fleur" Zegt Koen ineens achter me. "Koen hou je bek ff" hij gooit zn handen omhoog alsof hij niks heeft gezegd. Matthy geeft me een knipoog. Ik ga door met het bloed van Matthy's wang afwegen als hij ineens naar mijn vrije hand grijpt die op zijn borst ligt. Hij knijpt erin. "Aaaauu "

het bloed is weg en de dokter komt de kamer ingelopen. Hij heeft een pleister gepakt. Bro het duurde 4 minuten voor een pleister ouwe, maar ik zeg niks. De dokter plakt de pleister op Matthy zijn wang en zegt dat hij er niet veel aanmoed zitten voor de aankomende dagen en dan herstelt het alsof het nooit is gebeurd. "Dankjewel meneer" zegt Matthy en schenkt hem een glimlach. "Geen probleem, probeer niet in meer gevechten te komen alsjeblieft. Matthy staat op en loop met ons naar buiten.

"Wil je naar huis Mat?" Vraag raoul. "Kut zooi mat jij zou ons naar huis rijden toch?" zegt Milo "Ja want ik kan ook niet meer rijden want ik heb 4 biertjes op" zegt Raoul. "Ja ik ben al de tel kwijt" Zegt Robbie. "Ohja klote." Zegt Matthy. Ik moet wel iets doen.
"Ik kan je wel naar huis brengen" vraag ik aan Mat en hij kijkt me verbaasd aan. " Ik heb toch niet heel veel zin meer na wat er is gebeurd." En ik schenk hem een glimlach. "Zou je dat willen doen ja?" Zegt hij met een glimlach. "Tuurlijk! Willen jullie ook naar huis?" "Nee ik denk dat wij hier blijven, Is dat erg Mat?"
"Tuurlijk niet." Zegt Matthy tegen de jongens. "Ik ga nog even mijn vriendin gedag zeggen en dan spreken we af bij de uitgang ja?" Zeg ik tegen Matthy. "Is goed tot zo."

Ik loop terug naar Demi en Cas. "Hoi jongens sorry, maar ik moet Matthy naar huis brengen het spijt me zo." Ik voel me echt schuldig. "Geen enkel probleem. Gaat het met hem?" " Ja hij is wel flink geraakt" zeg ik tegen hun. "Vertel morgen maar hoe het is gegaan." Zegt Cas. "Dankjewel. Veel plezier nog!" Ik geef ze een knuffel en loop richting de uitgang. Ik zie ze al staan en ik merk dat Matthy bleek is geworden. " Kom maar mat we gaan." Zeg ik tegen Matthy. "Veel plezier nog jongens, vergeet niet om optijd een uber te bestellen het word druk als het is afgelopen." Zeg ik tegen hun hen ik geef hun een zwakke glimlach. "Nog maals heel erg bedankt Fleur." Zegt Milo. Ik knik. "Misschien zien we je nog een keer" zegt Koen met een grijns. "Wie weet"

Ik leg mijn hand op Matthy zijn rug en leid hem naar mijn auto. Ik doe de deur voor hem open en help hem een beetje met instappen zodat hij zijn hoofd niet stoot. Ik loop om de auto heen en ik stap ik. Ik knal de auto aan. "Woon je dichtbij?" Vraag ik aan Matthy en ik kijk hem aan. "Nee maar 20 minutjes ofz." Perfect. " denk je dat het lukt om je adres in te voeren op google maps?" Zeg ik bezorgd "dat moet wel lukken." Hij pakt zijn telefoon en typt zijn adres is. Hij ziet er zo bleek uit.

𝐓𝐢𝐣𝐝 𝐬𝐤𝐢𝐩!!

We zijn aangekomen bij zijn huis. Ik snap uit en loop om de auto heen. Ik doe de deur open en ik pak zijn hand en leg mijn andere in zijn zij op hem te helpen op te staan. Hij staat en ik doe de auto deur dicht en de auto opslot. "Mag ik je huissleutel" hij grijpt naar zijn zakken en haalt zijn sleutel eruit. Ik draai het slot om en doe de deur open. Ik kan hem toch niet zo achterlaten. " Wil je misschien binnen komen? Ik voel me echt niet goed." Zijn blik straalt een beetje paniek uit. "Tuurlijk"

ik loop achter hem aan naar binnen en ik help hem met zijn jas uitdoen. De schoenen heeft hij zelf uit gedaan en ik doe ook mijn schoenen uit. We lopen naar de woonkamer. Echt een leuk gezellig huisje heeft hij. "Ga jij maar even op de bank zitten. Waar liggen de paracetamollen?" Vraag ik aan hem. Ondertussen is hij gaan zitten op de bank. "Het kastje onder de kraan" ik trek het laatje open en pak de paracetamollen eruit. Ik zoek naar een glas en vul hem met water. Ik loop met de paracetamollen en het glas water naar Matthy toe en zet het voor hem neer. "Dankjewel dat je dit doet Fleur." Hij kijkt me dankbaar aan. "Echt geen enkel probleem." Hij neemt de paracetamollen in en gaat naar achter zitten.

Ik pak mijn telefoon en ik zie dat het al 23:48 is. Mat gooit zijn hoofd achterover. Hij is moe. "Kom ik breng je naar bed." Hij kijkt naar me en knikt. Hij staat op en zakt een beetje in. "Ho pas op" ik vang hem op en leg mijn hand op zijn rug. We lopen samen naar boven en hij gaat naar de badkamer om zijn tanden te poetsen. Ik zit op mijn telefoon op zijn bed een beetje op whatsappjes te reageren als hij de kamer weer in komt lopen.

Hij heeft zijn shirt uitgetrokken. Ik krijg een klein blosje op mijn wangen. "Zal ik misschien een broek voor je pakken uit je kast?" Hij knikt "graag" "Heb je voorkeur?" "Doe maar een voetbal broekje alsjeblieft. Mijn kast staat aan het einde van de gang links." Ik loop naar zijn kast tering wat veel kleren. Ik zie al zijn broekjes liggen en pak gewoon de bovenste. Als ik weer zijn kamer in loop zie ik dat Matthy op bed zit. Hij kijkt me aan en dan naar het broekje in mijn hand. Ik geef hem het broekje en ik draai me om. Ik hoor beweging achter mij. " je kan weer omdraaien hoor." Ik draai me om en Matthy kruipt in bed en gooit de lakens over hem heen.

Hij gaat rechtop zitten en kijkt me aan. " Gaat het denk je lukken zo?" Vraag ik aan hem. Ik wil eigenlijk nog niet gaan, maar ik ben zelf ook best moe. "Ja ik denk het wel." Ja ik ga zelf niet vragen of ik mag blijven natuurlijk. "Mag ik misschien je nummer hebben, dan kunnen we misschien samen een keer een drankje doen." Hij glimlacht. "Alleen als je dit keer dan niet je drankje over me heen gooit." Hij grijnst. "Als ik daardoor je aandacht kan krijgen dan doe ik het zo nog een keer." Hij knipoogt. Ik pak mijn telefoon en overhandig m aan Matthy. Hij typt zijn nummer in en zet zijn contact naam erin als "matthy🤭" . "Was die emoji nodig?" Vraag ik met een glimlach. "Eigenlijk wel ja." Ik loop richting de deur en kijk nog even achterom. "Tot snel Fleur." Hij schenkt me een lieve glimlach. "App me maar" zeg ik en hij geeft me een knipoog. Ik trek de deur achter me dicht.

_________

𝐎𝐊𝐄 𝐎𝐊𝐄 𝐃𝐄 𝐍𝐔𝐌𝐌𝐄𝐑𝐒 𝐙𝐈𝐉𝐍 𝐕𝐄𝐑𝐖𝐈𝐒𝐒𝐄𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐎𝐑.

𝐖𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐞𝐭𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐤𝐳𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐧𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫?

Onhandig.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu