𝐏𝐨𝐯 : 𝐅𝐥𝐞𝐮𝐫
Hij loopt weg en ik voel een licht blosje groeien op mijn wangen. "Waar ging dat over?" Zei de barman. Wtf waarom vraagt hij dat. "Gaat jou niks aan?" Ik pak de drankjes en ik loop weg.
Ik loop weer terug naar Demi en Cas en ik kan er niet langs want een ginger staat voor me. Ik zie Matthy naast de ginger staan en ik leg mijn hand op zijn schouder en kom wat dichterbij hem staan. "Mag ik er even langs..?" Zeg ik dichtbij zijn oor. Hij schrikt en draait zich om. Ook de ginger hoorde wat ik zei en draaide zich om. "KOEN?" "FLEUR? Sow dat is lang geleden zeg." Hij kijkt verrast "Wat grappig dat ik je hier tegen kom." Zeg ik met een glimlach. "Kennen jullie elkaar?" Zeg matthy met een verwarde blik. "Ja we zaten bij elkaar op school." Matthy kijkt koen aan en terug naar mij. "Toevallig." Zegt hij droog. Wtf?Hij stapt opzij maar er is niet heel veel ruimte om er door te lopen dus ik leg mijn hand op Matthy zijn borst en schuif door hem en koen heen. Ik en Matthy maken oogcontact en hij lijkt verbaasd.
"Hier zijn jullie drankjes" zeg ik tegen demi en cas. "Dankjewel" zegt cas. "Wie was die ginger waarmee je aan het praten was en hoezo praatte je tegen die jongen die bier over je heen had gegooid?" Zegt ze met een grijns op haar gezicht. "Die ginger heet koen ik zat bij hem in de klas. En ik kwam die jongen die bier over me heen had gegooid tegen bij de bar. Hij had z'n excuses aangeboden en hij heeft voor onze drankjes betaald." Zeg ik met een knipoog. "Damn girl" zeg cas in een hoogstemmetje. Ik en demi schieten in de lach. Ik kijk achterom en zie Matthy een soort.. boos kijken?
Ik draai terug en hoor dat er een ander muziekje word opgezet. Two feet komt het podium opgelopen. Ik heb hier zo veel zin in. Hij zegt Pinkpop gedag en "I feel like I'm drowning" begint te spelen. Wat een geil nummer is dat zeg.
Zijn stem is zo zuiver en het nummer klinkt nog geweldiger in het echt. Ik en demi beginnen een beetje te bewegen met onze heupen en we beginnen nu ook met meezingen. Cas pakt demi en hun zijn samen aan het dansen. Ik sta nu alleen maar dat houd mij niet tegen van dansen. Na een tijdje voel ik achter me een lichaam tegen me aandrukken. Ik schrik en draai mijn hoofd om. Matthyas staat achter me. Ik dacht voor heel even dat het een enge oude man was. "Lekker nummer he?" Zegt Matthy met een grijns. Ik begin te lachen. Ik vind het niet erg dat hij zo tegen me aanstaat maar alsnog zet ik een stap naar voor. Ik kijk hem aan en het lijkt alsof hij zich een beetje schuldig voelt. "Sorry ik wou je niet ongemakkelijk laten voelen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat deed sorry." Ik lach naar hem. Hij denkt dat ik het erg vond maar ik vond het alles behalve erg. "Ik vond het niet erg. Het is alleen warm." Hij voelt zich denk ik een beetje afgewezen en hij zet een stap naar achter. We staan alsnog dichtbij elkaar dus ik leg mijn hand op zijn borst. "Ik meen het ik vind het niet erg." Zeg ik met een glimlach. Hij glimlacht terug en gaat weer bij zijn vrienden staan. Koen kijkt me grijnzend aan. Ik grijns terug. Het nummer is afgelopen en "Love is a bitch" begint te spelen. Dit x heb ik demi weer kunnen afpakken van cas en we zijn samen aan het dansen. Een beetje midden in het nummer begin ik weer een lichaam te voelen achter me. Hij drukt zijn lichaam hard tegen die van mij. Wat is matthy toch allemaal aan het doen. Hij moet vast heel dronken zijn. Ik kijk achter me en ik zie geen matthy.
Waarom tf staat de barman achter bij. "Hey. Ik heb pauze wil je misschien ff naar de wc?" Wat de fuck. Ik draai me om en zet een stap naar achter. "Sorry?" Zeg ik en probeer erachter te komen of ik dat wel goed heb gehoord. "Of je even met mij naar de wc wil." Zeg hij en hij geeft me een knipoog. "Um nee dat wil ik niet." Hij kijkt verrast en zet een stap richting mij toe. Zonder iets te zeggen leg hij een hand op mij rug en duwt hij mij naar zich toe.
Voordat ik zelf iets kon doen zie ik een vuist achter zijn hoofd verschijnen. De vuist raakt de barman en hij valt op de grond. ik kijk omhoog en zie matthy zijn hand heen en weer wapperen. Ik zie dat zijn knokkels helemaal rood zijn. "WAT DE FUCK!" Schreeuwt de jongen die op de grond ligt. Hij staat op en haalt uit op Matthy. Een jongen met een baard springt er tussen en houdt de hand tegen van de barman. "RAOUL KIJK UIT!" Roept koen. Raoul bukt en de vuist vliegt tegen Matthy zijn wang aan. De barman rent weg en Matthy grijpt naar zijn wang. Het bloed een beetje. "Holy fuck" zegt demi achter me.
"Kom hij moet naar de EHBO" roept raoul. "Demi sorry ik kom zo terug." "Geen probleem ga alsjeblieft" zegt demi met een geruststellende blik. raoul pakt de arm van matthy en legt hem over zijn schouder heen. "Milo pak de ander" zegt hij tegen de blonde kale jongen. Milo pakt matthy zijn arm en legt hem op zijn schouder. Ik en koen lopen achter hun met nog een andere jongen met bruin haar. "Als ik hem tegen kom he ik pak hem" zegt de jongen met bruin haar. "Robbie doe niet zo stoer je gaat prc niks doen." Zegt koen tegen hem. We lopen gehaast naar de EHBO. we zijn er bijna. Raoul doet de deur open van de EHBO. "Hallo hij is geslagen op zijn wang en reageert niet meer."
______
𝐒𝐏𝐀𝐍𝐍𝐄𝐍𝐃𝐃𝐃...
𝐃𝐢𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐬𝐰𝐬 𝐨𝐧𝐭𝐬𝐥𝐚𝐠𝐞𝐧 𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐭😘
JE LEEST
Onhandig.
Fanfic"Doe gewoon iets om haar aandacht te krijgen ofzo." *doet totaal het tegenovergestelde* " EN DAT NOEM JE FLIRTEN.? " Hoii dit is mijn eerste verhaal. Ik ga me best doen om zo snel mogelijk nieuwe hoofdstukken te schrijven!