𝐏𝐨𝐯: 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐡𝐲
"Ik heb het echt heel gezellig met je gehad." Zegt Fleur. We lopen richting de uitgang. "Ik ook." Zeg ik. Het is inmiddels 17:37 en we waren wel klaar met die hete zon. "Wil je misschien nog een hapje gaan eten?" Vraagt Fleur. Dat betekent dat ze het echt leuk heeft gehad. Soms zeggen mensen dat, maar mennen ze het niet. "Graag zelfs." We zijn dichtbij utrecht dus we besluiten daar een restaurantje te pakken. Het is 19 minuutjes rijden vanaf hier. Ik zet de radio aan. "Love is a bitch" begint te spelen. Eerst dacht ik er niet veel over na , maar toen dacht ik terug aan die avond.
*Pinkpop*
Ik sta een beetje met robbie te praten als ik zie dat er een jongen achter fleur gaat staan. Hij drukt zich hard tegen haar aan. Het maakt me jaloers. Ze lijkt er ook comfortabel mee te zijn, maar als ze omdraait vervaagt dat snel. Ik zie paniek en angst in haar ogen. Wat gebeurd hier? De jongen zegt iets , maar ik kan niet verstaan wat. Fleur trekt haar wenkbrauwen samen. Ze lijkt in de war. Ze zegt iets maar ook dat kan ik niet verstaan. "Of je even met mij naar de wc wil" ik het enige wat ik versta.
Wie de fuck denkt die gozer wel niet wie die is. Ze zet en stap naar achter maar de jongen zet een stap naar haar toe. Zijn hand ligt op haar rug. Mijn hand begint te trillen. Ze wilt dit duidelijk niet, maar de jongen weet niet van ophouden. Ik loop naar de jongen toe en geef hem een hoek. Hij valt op de grond. Ik kijk Fleur aan en ze is helemaal in shock. Ze kijkt met een spoor van tranen in haar ogen naar mij en dan naar de jongen die op de grond ligt. "WAT DE FUCK" De jongen staat op. Hij is op het punt om mij een klap te geven maar Raoul springt er tussen. Ik ben zo in de war wat gebeurd hier allemaal. "RAOUL KIJK UIT!!" Hoor ik. Ik zie raoul voor mij bukken. het enige wat ik me nog herinner is een vuist die mijn kant opkwam en bij de ehbo.
______
Ik kijk Fleur aan. Ze kijkt naar haar schoot met een sombere blik. "Gaat het?" Ik zet de muziek gelijk uit. "Ja hoor, het was gewoon beetje een heftige dag." Ze ziet er duidelijk niet oké uit. Ik snap haar wel. Ze is die avond aangerand dat is echt niet zomaar iets. "Dat is de eerste x in me leven dat ik aangeraakt werd terwijl ik het niet wilde." Ik zie in me ooghoek dat ze opkijkt. Ik kijk naar haar. "Ik moet het allemaal ff verwerken." Ik zit aandachtig naar haar te luisteren. "Dat is volkomen normaal. Bij sommige mensen duurt het iets langer dan de andere om het te verwerken, maar dat is oké want wat er is gebeurd is niet zomaar iets." Zeg ik terwijl ik nog wel me ogen op de weg houd. Ik kijk naar haar en ik zie en dankbaar lachje. Ik leg mij hand op haar been en ik let weer op de weg.
"Jullie kunnen hier plaatsnemen en dan kom ik zo met het menu." Zegt de serveerster met een glimlach. "Dankjewel" Zeg ik. Ik help Fleur met het aanschuiven van haar stoel en zelf ga ik dan ook zitten.
"Ben jij hier al is eerder geweest?" Vraagt ze. "Ja ik ben hier een keer geweest met vrienden." "Die vrienden die met jou waren op pinkpop?" Vraag ze nieuwsgierig. "Ja inderdaad." "Hoe ken je hun?" Ik vind het fijn de ze het gesprek lopend houd. "Het zijn mijn collega's en beste vrienden tegelijkertijd." "Wat voor een werk doen jullie met zn alle?" Hier komt het. "Nou we hebben met zijn 5en een youtube account en we maken muziek." Fleur kijk me verbaasd aan. "Hoe heet jullie youtube account?" Ik schaam me dood. "bankzitters" "vind je het erg als ik het nu even opzoek?" Ik grinnik " Nee ga je gang"
"Wow je bent bekend." Zegt ze nog steeds verbaasd. "Soort van denk ik?" Ik wil dus echt niet uitsloven. "Sorry dat ik de naam bankzitters helemaal niet kende." Zij is te lief voor deze wereld. "Het is echr geen probleem.Ik voel me niet beledigd" zeg ik met een glimlach. "Maar wat voor een werk doe jij?" Vraag ik. "Ik ben een dokter in een ziekenhuis." "Aaa daarom kan je zo goed pleisters verwisselen. " ze schiet in de lach. "Dat zou het vast wel zijn ja."
𝐓𝐢𝐣𝐝𝐬𝐤𝐢𝐩𝐩𝐩
We hebben ons eten en drinken gekregen. "Eet smakelijk." zeg ik. "Eet smakelijk." We nemen allebei een hap. "Hoe is het met je thuis situatie? Heb je broers en zussen?" Zegt ze als ze het mond heeft leeg gegeten. "Ik heb 3 broers. Jesse, Jair en Ezra. Ezra is de enige die nog thuis woont en de rest hebben een huisje voor hunzelf. Zelf ben ik al 5 jaar uit huis, want ik had eerst een huis samen met de bankzitters. Met Raoul, Robbie en koen. Milo besloot niet bij ons te wonen, want die woont samen met zijn vriendin. "
Zeg ik en ik neem nog een hap van mijn eten."En hoe zit het met die van jou?" Vraag ik. "Ik heb 2 broers. Luuk en Ruben. Luuk woont nog thuis, maar die gaat binnenkort weg. Hij is bezig met verbouwen van zijn huisje dus hij kan er over een paar weken al in en Ruben die woont al op zichzelf. Ruben is 4 jaar ouder dan mij. Hij is vorige week 30 geworden. Luuk die is 3 jaar jonger dan mij. " ze kijkt even naar haar schoot. Ze staat op het punt om iets te vertellen wat ze het liefst nooit zou uitspreken.
"Mijn vader is vorig jaar overleden aan een hartinfarct. Mijn broers waren er echt kapot van want ze waren hun grote voorbeeld kwijt. Zelf was ik er ook kapot van en ik belanden in een soort donkere spiraal waar ik niet uitkwam. Ik had maanden een depressie en ik sluiten iedereen buiten." Ik snap precies wat ze bedoelt met die spiraal. "Dat moet echt een moeilijke tijd voor je zijn geweest. Een familie lid die dichtbij je staat verliezen is het lastigste ooit." Ik pak haar hand die voor mij op tafel ligt en ik wrijf er lichtjes over.
Ze kijkt me aan en ze geeft me een zwakke glimlach. "Sorry dat ik de sfeer heb verpest." Zegt ze verontschuldigend. "Geen sorry Fleur. Het is juist goed dat je erover praat. Je moet het niet teveel opfrommelen dan word het alleen maar erger." Zeg ik tegen haar. "Dankjewel matthy."
_______
𝐃𝐢𝐞𝐩𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐧 𝐯𝐨𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐢𝐬 𝐨𝐨𝐤 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐧𝐠𝐫𝐢𝐣𝐤!!
𝐀𝐥𝐬 𝐣𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐥𝐞𝐤𝐤𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐣𝐞 𝐯𝐞𝐥 𝐳𝐢𝐭 𝐤𝐚𝐧 𝐣𝐞 𝐦𝐢𝐣 𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐫𝐢𝐜𝐡𝐭 𝐬𝐭𝐮𝐫𝐞𝐧 𝐨𝐩 𝐭𝐢𝐤𝐭𝐨𝐤: 𝐛𝐱𝐧𝐤𝐳𝐪.
𝐈𝐤 𝐳𝐚𝐥 𝐞𝐫 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐣𝐞 𝐳𝐢𝐣𝐧.
JE LEEST
Onhandig.
Fanfic"Doe gewoon iets om haar aandacht te krijgen ofzo." *doet totaal het tegenovergestelde* " EN DAT NOEM JE FLIRTEN.? " Hoii dit is mijn eerste verhaal. Ik ga me best doen om zo snel mogelijk nieuwe hoofdstukken te schrijven!