як ви могли вже зрозуміти Естер швидко розібралась з цією гидкою свинею і підкупила охоронців, щоб вони не мішали. звісно просто побити пвк було недостатньо. вона вивела всю злість (навіть дала охоронцям вдарити непритомну свиню).
- хлопці, залишите мене на пару хвилин?) - сказала Естер не відводячи погляд від ран на тілі гидкої людини.
- звісно, ми нічого не бачили) - вони були несказанно раді, адже ця падлюка їм не доплачувала не зважаючи на свої багатства.
коли охоронці відійшли, Естер загорілась бажанням. вона взяла раніше взяту воду і вилила на голову цьому придурку. охоронці спостерігали за цією картиною через дерево. і їм це подобалось.
- кхе.. - нарешті він отямився. і вигляд вже був не такий самодовольний і похотливий.
- ти проснувся) а я думала, що ти вже не отямишся.. шкода) краще ти б загинув ТРАГІЧНОЮ смертю..) - вона іронічно вимовляла слова, чим наводила страх.
- що ти зі мною зробиш?! - боягузливо чуть не криком питав чоловік. він лежав на землі, спершись на дерево. його рука тримала місце однієї рани на голові.
- всього лиш, поквитаюсь за номер 129.. адже вона тільки дитина, а ти.. така паскуда.. - вона робила невеликі паузи і безжально дивилась прямо в глибину душі - осмілився підняти руку на 9-ти річну дівчинку.. саме таким як ти потрібно в лікарню..
взявши якусь палку, вона з всієї сили вдарила ту свиню по колінам. його крик лунав по цілому лісі. Естер робила удари не часто, але доволі сильно. удар за ударом і в того чоловіка були зламані 5-6 ребер, коліна, одна нога, ліва рука, розбитий ніс і струс мозку.
коли той знову знепритомнів через пів години від болю, Естер кинула палицю і подивилась на охоронців, які стояли недалеко за деревом. ті помало підійшли і побачили не найприємнішу картину. лежав той чоловік біля нього калюжа крові, але він дихав, також він сам був весь в крові.
- забирайте цю свиню подалі звідси. а то я можу і продовжити.. але він точно не виживе) - охоронці послухали Естер і почали будити їхнього начальника. та перед тим як піти, Естер зупинилась і подивилась на цілих і неушкоджених чоловіків - зачекайте секунду.. - вона підійшла і кожному зробила невелике поранення від чого ті були доволі шоковані - це для алібі)
Естер радісно пішла в лікарню не обертаючись назад, а свиня відпроваджала поглядом ту, хто не на жарт нашкодила йому.
пацієнтка зайшла в зал в якому була Міра і той чоловік. на її обличчі сіяла посмішка, а одяг був весь в крові.
- я повернулась) - коли Міра побачила її вигляд і настрій то легко посміхнулась - завдання виконано, міс) я спати) - якраз в цей момент прийшли санітари відпровадити номер 677 в свою палату.
- хлопці, перше відпровадьте її в душ і дайте новий одяг) - ті її послухали і взяли Естер попід руки.
- але синю - молячи очима попросила Естер.
- звісно синю) - сказала Міра, після чого радісна посмішка знову засіяла на лиці Естер.
коли її вивели з залу, Ентоні знову заговорив.
- ніби доросла, а веде себе як дитина.
- це її стабільний стан після того, як вона виводе всю свою злість - спокійно сказала Міра.
- що за завдання? - медсестрі точно не подобалось запитання їхнього гостя.
- це конфіденційна інформація, яку вам знати непотрібно.
- ну добре. я дещо помітив в документах) - це трохи не сподобалось Мірі - там написано, що я можу її орендувати 1 раз в сутку, правильно?
- так..
- а максимум можна орендувати її на 10 годин, але водночас можна продовжити час на 2 години, правильно?
- так. до чого ви ведете?
- а що якщо я буду орендувати її з своїм другом 24/7?)
- тобто ви хочете орендувати її на 12 годин, після чого ваш друг робить те саме?
- саме так)
- я не дозволю це зробити. адже їй потрібно бути під наглядом лікарів чи санітарів мінімум 2 годин. це також написано в контракті.
- саме тому, я запрошую вас так само приєднатися до мене) що скажите?)
- я тут працюю більше ніж ви собі уявляєте, і це не так легко як ви думаєте. сюди попасти було чудом, а ще й протриматися так довго і отримати таку посаду, також було не легко. тому я не можу покинути цю роботу.
- хто каже, щоб ви покидали цю роботу? будьте на 2 роботах одночасно. приходьте навідувати номер 677 і після того повертайтеся сюди. як вам така альтернатива?
- я обговорю це з начальством, та знайте, я на це незгідна.
- подивимось, що скаже ваше начальство..) - зараз він був не настільки впевнений, адже їхнє начальство він не міг підкупити, бо й знайти це місце було не так то й легко, а щоб щей начальство відкопати..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Божевілля / Психічно хвора
РазноеЦе історія, яку я буду виставляти в час поки в мене пишеться 2 основні історії. Частини я буду виставляти одразу після того як їх напишу. Якщо захочете продовження цієї історії, то буду чекати на ваші коментарі