"Mahi"

2.8K 424 130
                                    

                      Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.🤎

"Kanat değil, kuş kırıldı bu kez "

Cengiz Özkan- Bir ay doğar







Efnan, duyduğu cümlenin doğruluğunu kanıtlamak istercesine yengesine baktı. Ama yengesi de en az onun kadar şaşkındı. Gür kirpiklerini birkaç dakika boyunca kıpraştırdı. Sertçe yutkundu , Gülçehre Hanım'ın kararlı bakan kahverengi gözlerini görünce doğru duyduğunu anlamıştı. Gülçehre Hanım, onu oğlu Pars'a istemişti.. Pars, defalarca adını duyduğu ama bir türlü göremediği kişiydi. Asker olduktan sonra köye günü birlik geldiğini duymuştu Gülçehre Hanımdan, oğluna çok düşkün bir anne olduğunu da biliyordu. Elinin tekrar Gülçehre Hanım tarafından sıkı sıkıya tutulmasıyla elektrik çarpmış gibi kendine geldi.

"Efnan.. güzel kızım biliyorum sen evlilikten kaçarken, ben seni başka bir evliliğe sürüklüyorum ama ben oğlum Pars'a kefilim. O, sana senin istemediğin sürece hiçbir şey yapmaz." kendinden emin ve gür çıkıyordu sesi Gülçehre Hanımın, her zaman Efnan'a karşı güven veren bir yanı olmuştu. Ama olur muydu ki bu iş? Babası ne derdi ve üstelik her şey daha kötü olmaz mıydı? Korkuyordu Efnan... küçüklüğünden beri sürekli şiddet  ve bağırma sesleri içinde büyümüştü. Babası, onu öyle bir korkutmuştu ki yemek yerken uzanıp babasının önündeki tuzluğu almaya  bile almaya korkar olmuştu. Oysa babalar kız çocuklarının ilk aşkı olmalıydı, düşmanı değil...

"Gülçehre hanım, siz ne dediğinizin farkında mısınız?" demişti Efnan, hala üzerindeki şaşkınlığı atmış değildi. Asya, koca göbeğini tutarak nefes nefese yanlarına gitmiş ve Efnan'ın diğer yanına oturmuştu.

DİLHUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin