Rozdział 5 - zabij, zamorduj, żyj

1 0 0
                                    

Nastała północ, Lilith, udała się na dach szkoły, a jej oczom ukazał się znów ten sam demon.

- Czego chcesz ? – rzuciła z przerażeniem.

- Pogadać, usiadł na dachu i zaczął mówić.

- Mów.

- Do akademii zbliża się czarna otchłań, sprowadził ją mój brat, jeszcze przed śmiercią.

- Co, JA mam z tym niby zrobić ?

- Mój brat, wyznaczył ciebie na swój cel, planował cię zabić. Zgodnie z prawem czarodziejstwa, jako dziedziczka, musisz uratować swój ród, i innych czarodziejów.

- Czyli, gdyby nie ja to byłaby to Clara ?

- Prawdopodobnie tak.

- Eh, dobra.

Wróciła do pokoju, myśląc o planie działania, którym miała podzielić się jutro z Jake'iem i Lilą.

- Dobra, z prędkością światła zbliża się tutaj otchłań, którą trzynastoletnia ja mam pokonać.

Z czasem mam dowiedzieć się coraz więcej.

Lilith obudziła się z wrzaskiem.

Na suficie widniał napis zapisany krwią ,,Zgiń" by uratować wszystkich.

Wtem ból przeszył rękę Lilith niemiłosiernie mocno.

- Ałłłłłł.

Krzyczała jakby miała zaraz rozerwać jej się ręka.

W końcu ból ustał a na ramieniu widniał napis ,,zadanie 1, zabij kogoś, inaczej ty zginiesz".

- Że co ?!

Do sypialni Lilith wbiegli Jake i Lila.

- Lilith, co jest ? – rzekli do Lilith trzymającej dłoń za plecami.

- Nic, wszystko jest dobrze – skłamała.

Po jej słowach wyszli z pokoju.

- Czemu ja... - myślała.

Napis zniknął a Lilith, musiała zrobić swoje zadanie by uratować siebie i innych.

Nastała 22:00, cisza nocna już się rozpoczęła.

A wtedy Lilith, udała się po swą miotłę i poleciała do miasta czarodziejów.

Gdy znalazła się na czarodziejskim rynku, podbiegła do śpiącej na bujanym fotelu kobiety i rzuciła pospiesznie ,,tello".

Znalazły się w domu obok a wtedy.

- Przepraszam. – powiedziała Lilith szlochając głośno, a w tym samym momencie wbijając kobiecie nóż w klatkę piersiową.

- Okropny los, tello.

Znalazła się już w awm-ie i poszła do łóżka.

Ten dzień nie był łatwy.

Wszystko toczyło się niezgodnie z planem Lilith, która myślała że jak wróci, to rok będzie spokojny.

Lilith Feveer i Otchłań Ciemności {3}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz