Minho'dan:
Okuldan sonra bizimkilerle takılmıştık. Beraber bir şeyler içmiştik ve eğlenmiştik.
Felix'in çocuksu kişiliği ve Hyunjin'in dramaqueenlik özellikleri sayesinde küçük çocuklar gibi oyun parkına gitmiştik.
Felix salıncakta sakince sallanırken Hyunjin aniden onu sallamıştı. Felix salıncaktan düşmüştü...Hem de Hyunjin'in üstüne.
Seungmin kaydırağın tepesindeki yere çıkmıştı ve gülerek o ikisini izliyordu.
Ben ise salıncakta son hızda sallanıyordum. Salıncak her ileri gittiğinde...Sanki...Örümcek Adam gibi ağ atıyor taklidi yapıyordum. Birde ''Fıçuufff Fıçuufff'' Diye sesler çıkarıyordum.
Okuldan 5'te çıkıp, akşam 9'a kadar çocuk parkında eğlenmiştik...şimdi de tek başıma eve yürüyordum...sırtımda okul çantası ile , telefona bakarak karanlık sokakta yürüyordum.
Bu sokak...bana o geceyi hatırlatmıştı...Üzerinden neredeyse 4-5 gün geçmişti... Ama ben hala spidey'i unutamamıştım. Hatta telefonumun yüzünü hiç silmemiştim de...
Ara sokağa yaklaştığımda...birkaç ses duymuştum. Birkaç adam ve tanıdık bir ses...Bu Örümcek Adam'ın sesiydi!
Ara sokağın girişine sessizce ilerledim. Kafamı görünmeyecek , hafif bir şekilde uzattım ve sadece çöp kutularının bulunduğu , evsizlerin gazeteler üzerinde uyuduğu o sokaktaki şeyleri gördüm.
Spiderman bir 2 adam tarafından kollarından tutulmuştu. İzlemeye devam ederken büyük , koca cüsseli bir adam konuşuyordu.
''Senin bu şehri yönetmenden çok sıkıldık...''
Spiderman'in kollarını tutan bir adama doğru kafasını hafifçe salladı ,Büyük cüsseli olan.
Adam aniden Örümcek Adam'ın kolunu çevirdi..kolun kırılmasına sebep olurken Örümcek Adam acıyla inlemişti...
Siktir...ne yapacaktım şimdi..?
Onu böyle bırakamazdım.
Polis...Ama vaktinde gelirler miydi?
O beni bir kere kurtarmıştı...
Şimdi sıra bende miydi?''Söylesene Spiderman...Sence bu kırık kol ile seni bulamaz mıyım?''
''Sence hapishanedeyken beni bulabilir misin?"
Maskesinin altındaki o siritisini cok net hissediyordum...Cüsseli Adam, Örümcek Adam'a bir yumruk geçirdi...Ve aniden...olan oldu işte.
Çantamı sokağın köşesine bıraktım...Telefondan 911'e mesaj attım ve ara sokağın tam da girişine geçtim.
''ÖRÜMCEK ADAMA NE YAPIYORSUNUZ!"
Bağırmam ile beraber herkes bana bakmıştı. Örümcek Adam kurtulmak için zorluyordu kendini. Ama şimdi bir kokuda kırıktı...
Kırık olmayan kolu ile onu tutan adama dirseğini geçirdi. Benim ise üzerime doğru birkaç adam geliyordu...
Örümcek Adam arkasındaki adama dirseği ile vurunca adam burnunu tutarken , kırık kolunu çekmiş ve ağını atıp üzerime doğru gelen 3 adamdan tam da ortada duranın sırtına bir tekme atmıştı.
''NE ISIN VAR BURDA!?''
Önüme geçerek sağlam kolunu siper edercesine tutmuştu...
''Seni kurtarıyorum!"
Ne yapacağımı bilmezken endişe ile söylemiştim.
''Beni kurtarmıyorsun ikimizinde kıçını tekmeleyecekler!"
''Sen tek başına bile olsan onların kıçını tekmeleyebilirsin!"
Yumruklarımı sıkarak , Spidey'nin gözlerine bakarak söylemiştim bunları...Gözlerim bir ayna gibiydi şuan da.. Her gördüğünü yansıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🕸Ara Sokak // Minsung🕸
Fanfiction''Minho nerden bilebilirdi , markete gittiği o gece saldırıya uğrayacağını? Şanslıydı ki...Şehrin kahramanı tam da onun için o gece nöbetteydi...'' ~SpiderHan Kurgusudur~