Minho'dan:
Yalnız başıma okula doğru yürüyordum...Okulun bulunduğu sokağa yaklaştıkca ,dikkatlerin hepsi üzerimde oluyordu. Herkes bana bakıyordu.
Örümcek Adam'la yakın olduğumu düşünüyorlardı...bazı kızlar yanıma gelip fotoğraf çekinmek bile istemişti ama reddetmiştim.
Okula geldiğimde...derin bir nefes alarak içeriye girdim. Yine herkes bana bakıyordu hatta telefonlarını çıkarmış fotoğrafımı çekiyorlardı, görgüsüz orspu cocuklari.
Sınıfıma girdim ve çantamı bıraktım. Hoca çoktan gelmişti tabii. Bana dik-dik baktı. Bu hocada Spiderman düşmanıydı tabii...Zaten beni hiç sevmezken , şimdi anamı skecekti tüm sene.
Hocaya baktım ve hemen rolüme girdim...Elim ile karnımı tuttum ve gözlerimi sulandırdım.
''Hocam , revire gidip dinlenebilir miyim? Karnım çok ağrıyor da...''
Hoca beni iyice süzdü...ardından da kafası ile git işareti yaptı...Sınıftan çıkana kadar rolüme devam ettim.
Sınıftan çıktıktan sonra ise...gülmeye başladım. Hyunjin zaten bugün okula gelmeyecekti. Felix ve Seung ise sınıftaydı ve beni gördükleri an anırmamak için zor tutmuşlardı kendilerini.
Bu görüntüye gülmüştüm bende aslında...
Tam revire gidiyorken aniden birisi beni erkekler tuvaletine çekmişti. Bunlar...12. Sınıflardan bazı çocuklardı. 5 kişilerdi...zorba gruplardan başka birşey değillerdi...
''Örümcek Adam'in metresi de buradaymış...''
Aralarından birisi ellerini kıtlatarak bana yaklaşırken söyledi. Bir başka çocuk karnıma tekme atıp beni yere düşürmüştü.
''Anandır lan metres...''
Dediğim şeyden sonra suratıma bir yumruk yemiştim...''Aish...hassiktir...'' diyerek burnumu tutmuştum.
''Örümcek'le nasıl o kadar yakın oldun? Ailelerimiz zengin ama biz bile yakın olamıyoruz. Neyin ile etkiledin onu?"
Dedi bir başkası...Çocukların hepsi aynı ceketi giyiyordu sadece renkleri farklıydı...Kırmızı olan liderleriydi sanırım...Mavi , yeşil , mor ve sarı vardı birde...
Kırmızılı olan onlara kaş-göz hareketi yapınca...Yeşilli ve Sarılı olan üzerime gelip kollarımı tutmuştu...
''NE YAPIYORSUNUZ LAN DOKUNMAYIN BANA!"
Bağırmam ile Morlu olanda ağzımı kapatmıştı. Tek yapabildiğim ''MMMHP!" gibi sesler çıkarmaktı.
Kırmızılı olan karşımda eğildi ve çenemi tutarak ona bakmamı sağladı.
''Örümceği nasıl etkilediysen bizide etkilemeni istiyoruz...''
Diyerek çenemi sertçe bıraktı. O geri çekilmişken mavili olan üzerime doğru gelmeye başladı...Lacose'umun düğmelerini açmaya başlarken...ona bir kafa attım.
Çocuk burnunu tutarak yere düşüp inlemişti. Onun inlediğini duyunca sırıtmıştım ve kırmızılıya bakmıştım.
''Hoşuna gitti mi bu inleme? Belki altında olursa daha iyi hissedersi-"
Derken suratıma bir tokat yemiştim...Morlu tekrar ağzımı kapatmıştı...
Mavili çocuk hemen yerden kalkıp üzerimi çıkartmaya devam ediyordu. Kırmızılı olan ise musluğa oturmuş , videomu çekiyordu.
Aniden..içeriye birisi video çekerek girmişti. Bu Han'dı...Ah...şu çocuk , hep beni kurtarmak zorunda mı?
''O musluğun kırıldığını düşünsene...ne kadar kötü olur...Ve Minho'nun sizden şikayetçi olduğunu düşünürsek...tacizci lakapları ile birkaç ay daha bu okulda rahat dolaşabilir misiniz sizce? Ah..birde bu video kaydı var tabi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🕸Ara Sokak // Minsung🕸
Fanfiction''Minho nerden bilebilirdi , markete gittiği o gece saldırıya uğrayacağını? Şanslıydı ki...Şehrin kahramanı tam da onun için o gece nöbetteydi...'' ~SpiderHan Kurgusudur~