Minho'dan:
Hastanede yatıyor olmama rağmen...Seungmin şuan yine başımın etini yiyordu...
Hyunjin ve Felix, odamda bulunan kanepeye oturmuştu. Hyunjin hayvan gibi yayılmış. Felix'te , başını onun göğsüne yaslamıştı.
Seungmin ise neden tam da o anda , orada olduğumu sorgulayıp duruyor sürekli beni azalıyordu.
Bende sürekli üfleyip geçiştiriyordum...En sonunda...gizlice hemşire düğmesine bastım. Birkaç dakika sonra hemşire odaya girdi. Neye ihtiyacım olduğunu sorduğunda ise...Ona kaş-göz hareketleri yaparak işaret ettim.
Hemşire gülümseyerek üçünü de zorla odadan çıkardı. Seung'un uflayıp puflayan sesi hala koridorda duyuluyordu.
Telefonumu çıkardım ve internetimi açtım. Neredeyse 1 gündür internete bakamıyordum. Ülkenin Ana Haber kanalı şuan da canlı yayın yapıyordu.
Canlı yayında ise...tabiiki de Örümcek Adam vardı. Koluna siyah bir cihaz takmıştı. Hareket ettiremiyordu ama düz durmasını sağlıyordu...
Kırık olan koluna rağmen banka soygunu yapmaya çalışan birkaç suçluyu yakalamıştı ve polise teslim etmişti...
Gülümseyerek izliyordum canlı yayını...Ve aniden Spidey gitmesi gerektiğini söyleyip , ağları ile süzülerek gitmişti...
Birkaç dakika sonra..hastane odamın camına tıklatılmıştı. Cama baktığımda Spidey'i fark etmiştim. Gülümseyerek zar zor da olsa ayağa kalktım ve camı açtım.
Örümcek Adam içeri girdi ve beni süzdü...Odanın kanepesine oturdu , bende hasta yatağıma oturdum.
''Sırtın...nasıl?''
Ani sorusuna biraz şaşırdım. Daha sonra gülümsedim.
''Hala sızlıyor...Her gün krem sürülüyor ve pansuman yapılıyor...Ama en azından okuldan rapor alabildim , bir hafta okula gitmeyeceğim.''
''Yani...s... bir h.... göremey......''
Örümcek Adam'ın söylediği şeyi anlayamamıştım. Mırıldanmış miydi yoksa ağzının içinden mi konuşmuştu.
''Hey , Türkçeci'min dediği gibi yaladın yuttun cümleyi. Bu arada...kolun nasıl?"
Gülümseyerek söylemiştim...Örümcek Adam'da ilk önce gülümsedi ve tekrar maskesini burnuna kadar çıkardı.
''İyi gibi. Pek sorun yok...Umarım iyileşene kadar tekrar o herifle karşılaşmam gerekmez.''
''Bence karşılaşacaksın.''
Dedim aniden. Buna Spidey şaşırmıştı.
''Yani...seni zayıf ve kolay yoldan öldürmek istiyorsa...yapacaktır.''
Dedim tekrar.
''Sağol ya..Gerçekten harika moral verdin.''
Dedi tripli bir sesle. Gözleri ve kaşlarını göremediğimden...Ne ima ettiğini de anlayamıyordum doğal olarak.
''Moral vermeye çalışmıyordum zaten.''
Diyerek sırıtmıştım.
''Neden buradasın? Ve Burada olduğumu nerden biliyorsun?"
Sorularım ardı ardına geldiğinde Spidey tekrar sırıttı.
''Beni kovuyor musun ya? Hemen gideyim. Ayrıca...resepsiyondan oda numaranı aldım.''
Ayak ayak üstüne atarken , kendini beğenmiş bir tavırla söyledi.
''Ve kapı yerine pencereden girmeyi mi tercih ettin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🕸Ara Sokak // Minsung🕸
Fanfiction''Minho nerden bilebilirdi , markete gittiği o gece saldırıya uğrayacağını? Şanslıydı ki...Şehrin kahramanı tam da onun için o gece nöbetteydi...'' ~SpiderHan Kurgusudur~