Bölüm 8

36 9 7
                                    

Merhabaa güzelliklerimmm

Sövüyorsunuz hiss ediyorum 2 ay keçmiş sixjsjdjd

Nasılsınız bebeklerimmm oyş ben sizi özlemişim amaaa sizlerde beni özlediniz mii??

Çokk konuşmadan bölümümüze geçelim biraz daha sövülmek istemiyorumda çünki ksmdks

SINIR:70 OKUMA 20 OY 75 YORUM
.
.

"Çokk teşekkür ederim hyungcum. Ama bir şey söyliyim mi sana?"

"Söyle bakalım Kook?"

"Bu daha ilk günün. İleride.. Ohoo!! Allah sabr versin hyungcum" Sırıtarak söylemiş gitmişdi.

"Nee? Ne oho'su! Hey Jungkook gitme Söyle! Tanrım nereye düşdüm ben!!!"

Dünün verdiği yorğunlukla uyuya kalmıştı Jimin. Yoongi ilk olarak gözüne düşen ışıkla gözlerini açmış yanında uyuyan güzeline bakmıştı gülümseyerek. Narince alnına öpücük kondurmuştu. Jimin uykusunda bunu hiss ederek gözlerini açmış kendisine yakın olan birini görmesiyle geri geri gitmişti korkarak. O kadar gitmiştiki aniden az kalsın yataktan düşecekken Yoongi hemen hızlı davranarak ellerini Jiminin beline sarmış kendisine çekmişti.

Nefesleri bir birinin yüzüne değiyordu. Jimin korkarak gözlerini kapatmıştı. Yoongi ise Vitasının bu haline gülümsemiş burnuna öpücük kondurmuştu.

"Korktun mu güzel vitam?"

"Hah ne korkması ya. Çekilsene biraz"

Yoongi sırıtarak dahada sıkıca sarmıştı önünde ki bedeni. Jimin ise ne yapacağını bilmiyordu ama karşıda çıka bilmiyordu. Yoongi eli ayağı bir birine dolaşmış vitasının bu haline gülmüştü.

"Rahat ol Güzidem"

Yoongi Jimini sakinleştirmek adına fermonlarını serbest bırakdığında Jimin aldığı rahatlatıcı kokuların etkisinde kendisini Yoongiye bırakmıştı tamemen. Yoongi kucağında küçülüp kafasını göğsüne koyan Güzidesinin alnını öpmüş saçlarını sevmeğe başlamıştı.

Yoonginin rahatlatıcı haraketleri Jiminin uykusunu getirmiş tekrar uyuyacakken aşağıdan gelen yüksek sesle Jimin tiksinirek kalkmıştı. Tabiki kalkınca kafasını Yoonginin çenesine çarpmıştı sertçe. Yoongi hemen Jimin için endişenlenmişti ki, aynı zamanda Jimin de Yoongi için endişenlenmişti.

"Güzidem iyimisin? Sert mi çarptın?"

"Asıl sen iyimisin Yoongi? Çenen acıdı mı özür dilerim yüksek sesten korktum.."

"Bebeğim ben iyiyim korkma."Dedi Jimini kendisine çekip sarılarak. Jimin utanarak eliyle Yoonginin çenesini okşadı yavaşca 'Özür dilerim gerçekten. Çok mu acıtdım?' diyerek.

Yoongi güzidesinin minik masum hareketlerine gülmüştü konuşarak.

"Evet çok acıdı Güzel güzidem ama öpersen geçer"

Jimin yanaklarının kızardığına emindi.

"Hadi güzidem öpsene çok acıyor"

Jimin utanarak kafasını kaldırdı ve tam Yoongiye yaklaşmıştı öpecekken kapının çalması ile ayrılmıştılar.

"Lanete gelesi! Gir!!"

"Kralım.. Kralımm.." askerin teknefese konuşduğunu gören Yoongi endişelenerek askerin önüne gelmişdi hemen.

"Noluyor??"

"Kralım Komutanlarımız kayp askerlerimizin hepsi iyi ama nasıl olmuşsa ne Komutan Taehyung'dan nede Komutan Namjoon'dan haber alamıyoruz.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli Kedi~Yoonmin♡JiYoon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin