Ayş ben geldim naber bebeklerim nasılsınız millett?
SINIR;100 OKUMA 17 OY 75 YORUM
♡~Bölümümüze Geçelim ~♡
~Yoonginin gece gitdiği yerden bir parça bölüm ~
"Unutma Min Yoongi,Yağmur yağdığı gecede Jimini evine alamalısın,İşde o gün artık kediye istediğin zaman dönüşe bilirsin,O gün artık lanet üzerinden kalkıcakdır!"
"Hayır Peri Mia onu evime almam tamam ruh eşim ola bilir ama ona karşı hiç bir duygum yok!"
"Min Yoongi sen ne diyorsun bu zaman sen Jimini kullanmış olucaksın"
"Umrumda değil Peri Mia sadece şu lanetin üzürimden kalkması için ona iyi bakıyorum"
"Peki onu birisi evine alıcakken onu korkumanın sebebi neydi sonuçda Jimini kullanıp tekrar oraya bırakıcakdı buna ne diyiceksin Min Yoongi?"
"...Ben bilmiyorum o gün kalbimden bi ses bunu yapmamı söylemişdi"
"Sana nedenini söyleyim mi?,Çünki o senin ruh eşin Min Yoongi nereye gidersen git Jimini ister kullan ister kullanma Kalbin hep ona ait olucak"
"Tamam belki zamana ihtiyacım vardır dimi"
"Evet ama yağmurun yağmasına son 1 gün kaldı Min Yoongi bu akşam yağmur artık yamağa başlıyıcak"
"Nee bu kadar çabuk mu Peri Mia?"
"Evet Min Yoongi onu bunu boşver Sen Jimini nasıl ikna ediceksin?"
"İkna etmeme gerek yok Peri Mia "
"Aklında ne fikir var?"
"İlaçlar ne işe duruyor Peri Mia?;)"
"Tamam güzelde Min Yoongi ya ayıldığında seni istemezse?"
"Onun benden başka Kimsesi yok Peri Mia"
"Neyse Min Yoongi sana iyi başarılar Umarım saf ve güzel Jimini harcamazsın"
"Umarım Peri Mia Umarım...."
☆Şimdiki zaman☆
Y
oongi Jiminin dizinin üzerine yatmışdı Jiminse Yoonginin kafasını okşuyordu.Bu Yoonginin en sevdiği şeydi. Jimin Boş boş uzun süre Yoonginin kafasını okşadıkdan sonra konuşarak okşmağı istemişdi.
"Bilmiyormusun kedicik çok tatlısın sanki bir insansın acaba birisinin kedisimi oldun?çünki çok eğtimlisin ve..ve sanki insanı anlıya biliyorsun. Beni hep anlıyorsun sen çok tatlısın Keşke bir insan olsaydın ve hep benim yanımda olsaydın"
Yoongi Jiminin dizinin üzerinden kalkdı ve Jiminin üzerine tırmandı. Jiminin yüzünü yalamağa başladı. En çok yaladığı yerse Jiminin dolgun dudaklarıydı....
*Yoonginin iç sesi*
"Lanet olsun bir şey hiss edemiyorum seni öpüyorum ama bir şey hiss etmiyorum nasıl ruh eşim ola bilirsin sen benim,Evet insanım ve hep yanınada olucam ama Kocan ve ya sevgilin olarak değil arkadaşın olarak Jimin"Jimin Yoongiyi yüzünden ayırmağa çalışdı. Yoongide bunu bekliyormuş gibi hemen tekrar Jiminin dizinin üzerine yatdı. Jimin konuşmağa başladı.
"Ama biliyormusun sanki son zamanlar benden kaçıyorsun oysa ben seni çok seviyorum çünki sen benim biricik arkadaşımsınnnn~"
Jimin 'arkadaşımsın' sözünü uzatmışdı tatlı bir şekilde. Ama Yoongi Jiminin dizinin üzerinden atlamış koşmağa başlamışdı az önce geldiği yere.Jimin ise tekrar gözlerini doldurulmuş ağlamışdı.
"Yine mi gidiyorsun...."
~Yoonginin gitdiği yer~
"Yok işde yok Peri Mia olmuyor bir şey hiss etmiyorum ona karşı"
"Min Yoongi gelmen iyi oldu yeni bir şey öğrendim sizin hakkınızda"
"Ne öğrendin Peri Mia?"
"Kediyken ona karşı hiç bir duygu hiss edemezsin Onu evine aldığından sonra ona karşı güzel duygular hiss ediceksin Min Yoongi!"
Ay yine güzel yerinde sjksks meraklanın küksmms destek vermeyi unutmayın bebeklerim sizi seviyorummm hoçakalın ♡♡
☆479 kelime☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kedi~Yoonmin♡JiYoon
FantasiaJimin tecavüz sonuçu doğduğu için ailesi onu dışarıya atmışdı. Onu asla yanlız bırakmayan kedi vardı.Ama bu kedi sıradan bir kedi değildi. Hem gizmeli kedi olmasın rağmen kendisinin başka dünyası vardı. ~Omegavers ~Mutlu son