Hello ben geldim nasılsınız millett kkk
SINIR;30+okuma 10+oy 20+yorum
Jimin~den
Jimin yarın gözlerini açmış etrafa bakmışdı. Bi dakka kedi yokdu. Jimin hızlıca ayağa kalkmış etrafa bakamaya başlamışdı yinede kediyi bulmamışdı. Yine ağlayarak oturcağa oturdu.
"Sendemi gitdin kedicik hıck bari sen beni bırakmazdın nolur hıck "
"Meow"
Jimin sevinçle kafasınıı kaldırdı ve sesin geldiği tarafa bakdı. Kediyi görüb sevindi. Kedi Jiminin yanına geldi. Ağzındaki kocaman ekmekle beraber oturcağa tırmandı. Ağzındaki ekmeyi oturacağın üzerine bırakıb Jiminin üzerine çıkdı ve patileriyle Jiminin göz yaşlarını sildi.
"Beni bırakdın sandım.Sanki beni anlıyorumuşsun gibisin acıkmışdım ama bi dakka bu ekmeyi nerden aldın sen kedicik"
"Meow"
Jimin gülümsedi ve kediyi kucağına aldı. Kedinin getirdiyi ekmeyi böldü yarısını bacaklarınln üzerine koydu. Bir diğer parçanıda yemeye başladı.
Kedi ekemeyi yemiyor Jimini izliyordu. Jimin gülümsedi."Neden yemedin yeseydin ya güzel kedicik"
"Meow"
"Ya çok şirinsin"
Jimin babasının verdiği çanataya bakdı içinde kiyafetler ve para vardı. Jimin kalın bir kıyafet aldı eline hava gerçekden çok soyukdu. Kıyafeti üzerine geçirdi ve çantanı koluna takdı.
Kedi hale Jimini izliyordu.
"Ya beni niye izliyorsun tatlı kedicik, babam para koymuş çantama hadi gel gidib başka şeyler alalım"
"Meow"
Kedi Jiminin omzuna çıkdı. Jimin gülümsedi ve ayağa kalkdı.
"Acaba burda dükan varmıdır"
"Meow"
Kedi Jiminin omzundan indi ve yavaş yavaş yürmeye başladı. Arada arakaya dönüp hem Jimini kontrol ediyor hemde yol gösteriyordu.
"Sen biliyormusun ki?"
"Meow moew"
Jimin kediyi takib etdi. Kedi Jimini bir marketin yanına getirmişdi.
"Vov çok akıllı bi kedisin"
Kedi yine tırmanarak Jiminin omzuna çıkdı. Jimin gülümsedi ve kediyle beraber markete girdi. Raflara yakınlaşdı ve peynir ekmek su 3 tane noodle aldı ve kasire yakınlaşdı.
İşleyen adama Jiminin aldıklarını bilgisayara vurdu ve konuşdu.
"40 won"
Jimin yanlışlıka adama 50 won verdi.
"Saf bu çoçuk bügün beleş 10 won kazandık"
"Hoçakalın."
Jimin marketden çıkacakken Kedi adamın üzerine atladı ve diyer elindeki 10 wonu ağzına alıb Jiminin omzuna atladı yavaşca.
"Meow meow meow"
"Kedicik napıyorsun"
Jimin adamın eline bakdı elinde 2 tane 20 won vardı
"Aaa 10 won fazla vermişim neyse hoçakalın "
Adam hale kedinin yapdığı hareketin şokundaydı. Jimin marketden çıkdı ve konuşdu.
"Sen nasıl anladın bunu gerçekden şokdayım kedicik çok akılısın."
"Tabiki- meow"
"Tövbe Estafurullah yanlışmı duydum ben."
"Meow"
"Yanlış duymuşum kaliba"
Evet yanlış duymuşsun bebeğim ksküks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kedi~Yoonmin♡JiYoon
FantasíaJimin tecavüz sonuçu doğduğu için ailesi onu dışarıya atmışdı. Onu asla yanlız bırakmayan kedi vardı.Ama bu kedi sıradan bir kedi değildi. Hem gizmeli kedi olmasın rağmen kendisinin başka dünyası vardı. ~Omegavers ~Mutlu son