Hellooo ballarım yine benn
Nasılsınız bakalım? Hayat nasıl? Okullar nasıl??
Yine tüm ficlerime kıyak yapıyommm
SINIR:100 OKUMA 20 OY 100 YORUM
~Bölümümüze Geçelim~
Saniyeler artık bitdiğinde Yoongi Jimine sarıldı. Artık o zaman gelmişdi.
Büyük bir ışık gerçekleşdi yatakdaki Yoonmin üzerinde. Beş saniyelik bu ışığın ardından Yoonmin yok olmuşdu. Onlardan geri yatakda kalan tek şey vardı oda Parıldayan,Sihirli Bir yıldız."Efsanelere göre eğer Bir çiftin ruh eşi başka bir evrende olmasına rağmen tüm zorluklara üstünlük gelerek kovuşmuşsa ve Kralın evrenine gitmişlerdirse. Ruh eşlerinden arkaya Parıldayan,Sihirli yıldız kalırmış. Kim bu yıldızı bulursa sonsuza dek aşk hayatı mükemmel olurmuş"
Artık farklı bir evren..
Jimin uyuyordu hale. Lakin kendi dünyasında değilde artık farklı bir evrende.. Yoongi ise odada değildi. Jimin gözlerini açdığında deli gibi etrafa bakıyordu.
" Tanrım burası da neresi!? Nerde o kedi!? "
Jimin korkarcasına etrafa bakmışdı bide gözü üstündeki kıyafete kaymışdı. Bi dakika kıyafet? Bu kıyafet değildi. Bu keçmiş zamanlara ait giyim tarzıydı bi hanbookdu bu.
"Buda ne böyle ben rüyada mıyım? Tanrım noluyor!"
Jimin korkarcasına ayağa kalkmış odanın kapısını açmışdı. Etrafda kimse olmasada aşağıdan bazı sesler geliyordu. Korkarak aşağı indiğinde bir çok kişinin birlikde kavaltı yapdığını aynı zamanda konuşduğunu görmüşdüler.
"Kralım orası nasıl bir yer ki? Yani dünya?"
"Garip biraz Jungkook hemde fazlasıyla"
Jimin onu görmüş sinirlenmişdi. Bu oydu! Onu zorla buraya getiren evet evet oydu! Sinirle Yoonginin üzerine koşmuşdu. Yanına varar varmaz ona vurmağa başlamışdı sinirle konuşarak.
"Sen! Beni zorla buraya getirdin! Pislik sen bir kedi değildin! Hayalet herif!!"
Yoongi ayağa kalkmış Jiminin elini tutduğunda Jungkook gülmüşdü.
"Hayalet mi? Hiç gülesim yokdu ya abim mi hayalet olan?"
Etrafdakiler yani Komutan Taehyung, Komutan Namjoon ve Eşi Vita Seokjin, Aynı zamanda kardeş ülke'den Kral Bang Chan ve eşi Vita Seungmin, Kral Chanın kardeşi Vita Felix ve Eşi Komutan Hyunjin, Komutan Changbin eşi Vita Jeongin, Komutan Minho eşi Vita Jisung da buna gülmüşdüler. (Tek cümlede her kesi tanıtan ben ksksks)
"Sizde kimsiniz? Ben.. Ben.. Sen yaptın! Senin Yüzünden şimdi burdayım!"
"Vita Jimin otur şuraya!"
"Ne Vitası sen ne saçmalıyorsun?!"
"Onu buraya getirirken olanları anlatmadın mı Kral Min?"
"Hayır. Zaman olmadı. Otuz dakikamız vardı ve kesinlikde onu zapt ede bilmiyordum Kral Bang"
"Ne kralı oyun mu oyunuyorsunuz bana!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kedi~Yoonmin♡JiYoon
FantasiJimin tecavüz sonuçu doğduğu için ailesi onu dışarıya atmışdı. Onu asla yanlız bırakmayan kedi vardı.Ama bu kedi sıradan bir kedi değildi. Hem gizmeli kedi olmasın rağmen kendisinin başka dünyası vardı. ~Omegavers ~Mutlu son