Kaç aydır bu ficede bölüm atmamış anaaa^^
Uzun aradan sonra bölüm geldi mutlumusunuz bebeklerim??kk^^
Her ficime yazdığım gibi bunada yazıyorum.
Eğer bölümlerin sık sık gelmesini istiyorsanız tüm ficlerime destek verin. Eğer verirsiniz sınırı az koyarak sık sık bölüm atarım.
SINIR;100 OKUMA 20 OY 90 YORUM.
♡~Bölümümüze Geçelim~♡
~Yoonginin gitdiği yer~
"Yok işde yok Peri Mia olmuyor bir şey hiss etmiyorum ona karşı"
"Min Yoongi gelmen iyi oldu yeni bir şey öğrendim sizin hakkınızda"
"Ne öğrendin Peri Mia?"
"Kediyken ona karşı hiç bir duygu hiss edemezsin Onu evine aldığından sonra ona karşı güzel duygular hiss ediceksin Min Yoongi!"
~
~
~
~Yoongi tekrar Jiminin yanına döndü. Jimin mutlulukda ona taraf koşdu ve sarıldı. Yoongi Jiminden ayrılıp patileri ile ayağına vurdu ve yavaş yavaş önde gitmişdi.
Jiminde onu takip ederek Kedinin gitdiği yere gidiyordu. Arada eğiliyor kedinin beyaz tüylerini okşuyordu. Sonunda kedi Jimini küçük ama şirin bir eve getirmişdi.
"Burasıda neresi kedicik sen geceler buraya mı geliyordun?"
"Meow"
Kedi kapıya gelmiş ayakları üstüne kalkmışdı. Jimin gülümseyerek kapıyı açdığı gibi içeri girmişdi. İlk önce etrafa bakdı. Kimse yokdu. Yatağa oturdu ve konuşmağa başladı.
"Ya burası ne tatlı ev böyle. Demek geceler burda kalıyordun.Amma burda kimse yok ki kedicik"
Yoongi camda çıkmış havaya bakmışdı. Evet tamda yağmur yağmaya başlamışdı. Yoongi inerek kolunda beliren yazıya bakdı.
"Çabuk ol 30 dakikan var. Ya onu kendin yapmalı yada kedi olarak kalmalısın hemde ömrünün sonuna kadar. Elini hızlı tut Delta kralık Kraliçesini ve Kralını bekliyor artık."
Yoongi hemen kedi halinden çıkmış ve insana dönüşmüşdü.
Jimin Yoongiyi görmüş büyük çığlık patlatmış ayağa kalkmış kaçmağa başlamışdı. Lakin Yoongi hızla onu tutmuşdu.
"Bırak beni!! Sen,Sen nasıl böyle ola biliyor bırak beni !korkuyorum bırak beni"
"Şşt sakit dur ve beni dinle Jimin-"
"İsmimi bile biliyorsun!Nasıl olur bu aman tanrım!Sen kedi değilmiydin! Ve şuan insansın bırak beni deliriyorum artık ben"
"Jimin zamanımız azaldı beni dinlemelisin. Sen benim Ruh eşimsin. Sen benim olmaslısın Jimin. Benim krallığımda sırf seni bulmak için lanetlenip dünyaya gönderildim. Sırf seni bulmak için dünyaya inmek zorunda kaldım. Jimin sen bir Vitasın aynı zamanda benim Ruh eşim Krallığınsa Kraliçesisin"
"SENİ APTAL HAYALET BENİ KANDIRMAYAMI ÇALIŞIYORSUN NE KRALİÇESİ NE VİTASI NE RUH EŞİ. BIRAK BENİİ!!"
Jimin bağırıp kaçmak için çabalamsada. Olmuyordu gücü yetmiyordu. Yoongi koluna bakdı "Son 20 dakika kaldı"
Yoongi Sıkıca Jimini kucağına aldı ve yatağa bırakdı. Ruh eşinin kendisine ayak uydurması için sert fermonlarını salgılamışdı.
"Bırak beni sapık!Hayaletsin sen!Dokunma bana uzak dur!"
Jimin ne kadar çabalayıp nefesini boşa harcasada sert Fermonlar yüzünden Ruh eşine ayak uydurmağa mecburdu. Baskın bir Deltaya güc gelmek çok zordu hemde fazlasıyla. Yoongi Jimini fermonlarıyla uyutmuşdu. Zamanın Jiminle dolmasını bekleseydi olmazdı çünki Jimin bir yolla kaçmağı başara bilirdi. Sıkıca Jimine sarıldı ve kokusunu içine çekdi. Sonunda Kral Ruh Eşine kovuşuyordu.
.....
~
~
~
~
~Jimin hale uyuyordu. Yoongiyse gülümseyerek Jiminin yanağına öpücük kondurmuşdu.
"Gerçektende Peri Mia'nın söylediği gibi benim oldukdan sonra sana karşı bakışım değişdi meleğim"
Ardından Jiminin boynunda beliren Çiçekli Mühüre bakdı. Gülümseyerek Mühürüne yaklaşdı ve öpdü.
"Artık sadece bana aitsin. Sadece benimsin. Tüm zorluklardan sonra artık benimsin Sadece Benim.."
Ardından Yoongi koluna bakdı. "Son..10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..ve artık buradasınız"
Saniyeler artık bitdiğinde Yoongi Jimine sarıldı. Artık o zaman gelmişdi.
Büyük bir ışık gerçekleşdi yatakdaki Yoonmin üzerinde. Beş saniyelik bu ışığın ardından Yoonmin yok olmuşdu. Onlardan geri yatakda kalan tek şey vardı oda Parıldayan,Sihirli Bir yıldız."Efsanelere göre eğer Bir çiftin ruh eşi başka bir evrende olmasına rağmen tüm zorluklara üstünlük gelerek kovuşmuşsa ve Kralın evrenine gitmişlerdirse. Ruh eşlerinden arkaya Parıldayan,Sihirli yıldız kalırmış. Kim bu yıldızı bulursa sonsuza dek aşk hayatı mükemmel olurmuş"
Nasılda ters köşe yapıp ficin konusunu değişip sizi şoka salıyorum izleyin mucizeyii😂
Amma doğruyu söyleyin şok oldunuz dimiii????^^
Sık sık bölüm gelmesi için yukarıyı okuyun ve yerine yetirin.
Destek vermeyi unutmayınn♡
Bays bebeklerim
♡~600 kelime~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kedi~Yoonmin♡JiYoon
FantasíaJimin tecavüz sonuçu doğduğu için ailesi onu dışarıya atmışdı. Onu asla yanlız bırakmayan kedi vardı.Ama bu kedi sıradan bir kedi değildi. Hem gizmeli kedi olmasın rağmen kendisinin başka dünyası vardı. ~Omegavers ~Mutlu son