3

13.2K 146 20
                                    

         Hajah Fatimah termenung di meja makan. Wajahnya suram, mindanya terkenang nasib yang menimpa dirinya. Segala persiapan untuk menyediakan makan tengahari tergendala begitu sahaja. Semangatnya juga sudah hilang. Tubuhnya lemah ketika itu. Hajah Fatimah hanya mampu merehatkan dirinya sahaja.


"Assalamualaikum....la...kat sini rupanya"... Haji Hassan memberi salam lalu mendapatkan isterinya yang termenung keseorangan di dapur.


"Waalaikumasalam...ehh..abang dah balik".. Hajah Fatimah girang dengan kepulangan suaminya


"Ye la...abang bagi salam tadi tak menyahut..ingatkan Imah keluar tadi"... kata Haji Hassan.


"Laa...yeke..tak dengar pulak...ermm..abang...Imah minta maaf sebab tak sediakan makan tengahari..tak cukup bahan..santan tak ada"... Hajah Fatimah menjelaskan pada suaminya.


"Ehh..takpe..nanti kita makan dekat kedai..tapi sebelum tu..abang nak 'makan' Imah dulu boleh? Geram abang tengok Imah berkemban macam ni dari pagi tadi lagi"... Haji Hassan merapatkan dirinya lalu memeluk erat tubuh Hajah Fatimah.


       Ya, Hajah Fatimah dalam keadaan berkemban kain batik ketika ini. Jubahnya yang sudahpun menjadi 'kain buruk' itu ditanggalkan. Haji Hassan menyangka isterinya berkemban dari pagi sehingga kini. Walhal Hajah Fatimah keluar pergi ke kedai Zainab sebentar tadi. Tidak menjadi isu tentang hal itu kerana Hajah Fatimah sudahpun mendapatkam keizinan suaminya untuk keluar rumah.


"Abang nak sekarang ke?".. tanya Hajah Fatimah kepada suaminya yang sibuk meraba setiap inci tubuhnya. Terutamanya payudara Hajah Fatimah yang masih terselindung dengan ikatan kain kemban.


        Haji Hassan menganggukkan kepala seperti tidak sabar-sabar untuk meratah tubuh isterinya. Hajah Fatimah bagun lalu tangannya cuba memimpin tangan suaminya agar turut mengikutinya. Namun Haji Hassan menghalang pergerakkan Hajah Fatimah.


"Imah nak kemana?".. tanya Haji Hassan.


"Tadi abang kata nak Imah..jom la kita masuk bilik".. Hajah Fatimah mengajak suaminya.


"Ala...buat apa kat bilik..sini pun boleh..kita berdua je dalam rumah ni"... kata Haji Hassan lalu mula menanggalkan satu persatu pakaiannya. Kopiah,baju melayu dan juga kain pelikat dilemparkan jatuh kelantai sehingga tiada seurat benang pun ditubuhnya. Hajah Fatimah tersenyum melihat zakar suaminya yang sudah keras menegang. Berkemungkinan Haji Hassan benar-benar sudah tidak tahan. Hajah Fatimah mula melutut dihadapan suaminya namun dihalang. Haji Hassan tahu apa yang isterinya mahu lakukan.


"Imah tak payah isap ye..tonggeng je terus..abang dah tak tahan"... Haji Hassan berterus terang pada Hajah Fatimah.


      Hajah Fatimah akur dengan permintaan suaminya lalu Hajah Fatimah bangun dan membelakangi Haji Hassan. Tubuh Hajah Fatimah mengadap meja makan dan tubuhnya mula direbahkan di atas meja tersebut dalam keadaan masih berdiri. Punggung Hajah Fatimah dinaikkan meninggi agar kelihatan melentik,kakinya dibuka luas supaya mudah lagi 'urusan' suaminya sebentar lagi. Haji Hassan menelan air liurnya sendiri apabila melihat pemandangan yang begitu indah di depan matanya. Haji Hassan mengusap lembut dan meramas manja daging punggung isterinya yang masih terselindung di balik kain batik. Dengan spontan Haji Hassan melutut dan mukanya ditembab pada punggung Hajah Fatimah. Haji Hassan menyedut aroma punggung milik Hajah Fatimah sedalam-dalamnya. Hajah Fatimah hanya diam terkaku membiarkan suaminya berbuat demikian. Seketika kemudian barulah Hajah Fatimah merasakan kain batiknya diselak sehingga ke paras pinggang. Kini,Hajah Fatimah bersedia untuk ditujah oleh suaminya


"Ahhhhhh.....".... Haji Hassan mendesah kenikmatan apabila zakarnya mula terbenam ke dalam faraj isterinya. Dengan air mazi yang terbit dari faraj Hajah Fatimah membuatkan zakar Haji Hassan mudah merobos masuk ke 'sarang'nya. Kesuaman ruang faraj Hajah Fatimah memberikan kenikmatan berganda pada zakar Haji Hassan. Ngilu yang sukar diungkapkan dengan kata-kata.


HAJAH FATIMAHWhere stories live. Discover now