5

8.6K 98 7
                                    

"Sabar kak...sabar".. kata Mail memujuk Hajah Fatimah yang dalam ketakutan. Zakar Mail serta merta dilepaskan.


"Apa ni Mail?..kau buat apa kat sini Halim?".. Hajah Fatimah tidak tahu apa yang perlu dilakukan.


"Hehehehe"... Halim hanya ketawa.


"Perlu ke saya jawap soalan akak tu?".. tanya Mail.



    Hajah Fatimah diam sejenak dan cuba menenangkan dirinya. Mindanya mula berfikir apa yang diperkatakan oleh Mail. Dan kemudian barulah gugup dijantung Hajah Fatimah mula reda. Riak wajahnya tidak lagi kelihatan dalam ketakutan.


"Oooo...maknanya kau la yang bersama Mail malam tu?".. kata Hajah Fatimah kepada Halim.



"Hehehe..ye kak...ni pun Mail yang ajak datang,sebenarnya saya dah lama skodeng akak dengan Mail tadi. Dapat isyarat dari Mail la yang saya terus masuk peluk akak tu..maaf ye kak?".. jelas Halim.



    Rupanya, Halim sudah lama tiba dan hanya tunggu di luar rumah. Apabila dapat isyarat dari Mail terus sahaja meluru masuk ke dalam rumah mengikut pintu belakang yang tidak berkunci berhampiran mereka.



"Eeiiii...jahat betul korang yee"... Hajah Fatimah mencubit-cubit perut kedua lelaki tersebut.



"Aduhhh...kak..maaf kak..kami datang ni nak berdamai la ni"... kata Halim



"Ni lagi sorang dah ada bini cantik pun nak juga dekat bini orang yang dah tua ni...jadi,malam tu kau la yang lari tu kan?"..



"Hahahahahaha...dia la tu kak..dah sedap-sedap nak lari pulak"... sindir Mail kepada Halim.



"Report kak bini korang nak?".. tegas Hajah Fatimah.



     Halim juga adalah kenalan Hajah Fatimah lebih tepat lagi Halim adalah suami kepada Maria. Perwatakkan Halim tidak sama dengan Mail,namun mereka sekepala. Menaruh minat kepada Hajah Fatimah. Halim sebenarnya tidak mempunyai keberanian yang tinggi berbanding Mail. Segala rancangan yang direncanakan kesemuanya arahan dari Mail.



"Jangan la kak..kalau bini kami tahu,apa kata abang Hassan pun kena tahu apa yang jadi hari ni"...ugut Mail.


    Hajah Fatimah diam tanda mengalah. Baru sahaja dia ugut kedua orang itu tetapi Hajah Fatimah pula yang diugut. Jadi,biaralah perkara ini menjadi rahsia diantara mereka bertiga.



"Hisshhh..kau ni Mail..ada saja nak kenakan akak"..



"Jadi,akak pun dah tahu siapa yang menjadi tanda tanya akak sebelum ni dan jawapan dah ada depan mata akak..sekarang akak boleh tunaikan apa yang saya mahukan?"... Mail memuntut apa yang dijanjikan oleh Hajah Fatimah.



"Hmm..yelah..apadia?".. tanya Hajah Fatimah



"Tak susah pun kak..kami nak akak layan kami sebaik yang mungkin..pendek kata layan kami macam suami akak sendiri..boleh?"..



    Halim yang memerhati Hajah Fatimah hanya tersenyum. Hajah Fatimah diam sejenak memikirkan untuk memberi jawapan. Kedua lelaki tersebut telahpun berada didalam rumahnya. Lagipun mereka berdua sudah merasai tubuh Hajah Fatimah. Dengan hati yang tenang Hajah Fatimah pun memberikan jawapan.



"Boleh..tapi kena cepat sebelum abang Hassan balik"..



    Mereka bersorak kegirangan. Lantas dengan itu Hajah Fatimah membawa mereka berdua ke kamar yang bakal menjadi saksi kemaksiatan mereka bertiga. Kini mereka sudahpun berada di dalam satu bilik dimana tempat Hajah Fatimah dan juga Haji Hassan beradu asmara. Katil dan juga segala perabot kelihatan tersusun kemas seperti sudah bersiap sedia menerima tetamu baru. Halim menutup dan mengunci pintu saat mereka bertiga sudah berada di dalam bilik berkenaan.



HAJAH FATIMAHWhere stories live. Discover now