Perlahan-lahan Hajah Fatimah menyarungkan slipar dan meninjau-nijau persekitaran rumahnya. Matanya mencari kelibat suaminya. Setelah beberapa saat kemudian Hajah Fatimah mendapati suaminya berada di belakang rumah."Abang buat apa tu?".. tanya Hajah Fatimah saat melihat susuk tubuh yang sangat dukenalinya. Namun debaran Hajah Fatimah tidak menandakan untuk reda. Bermacam-macam difikirkan ketika itu.
"Ehhh..Imah..abang bagi makan ayam kejap ni...Imah tak nak pergi kenduri ke?"..
"Eer..err..nak pergi jugak ..ni nak mandi ni..err abang dah lama ke balik?".. sedikit kerisauan terpancar dari wajah Hajah Fatimah.
"Tak de la lama sangat..boleh la"..
"Awal pagi tadi abang terlupa nak bagi makan ayam...sebab tu abang balik kejap ni..nak bagi makan ayam"... jelas Haji Hassan sambil menabur dedak dalam sangkar ternakkan ayamnya
"Oohhh..yelah..Imah masuk dulu bang..nak mandi kejap".. kata Hajah Fatimah seakan ingin segera beredar dari situ.
"Imah"..panggil Haji Hassan.
"Ye bang"... sahut Hajah Fatimah dengan sopan santun ditambah dengan debaran di dadanya.
"Nak mandi ke?"...
"Err..ye bang...kenapa?".
"Sini kejap"..
Hajah Fatimah tidak mampu berkata apa-apa. Langkah kakinya menuju kearah suaminya. Wajahnya bersahaja tidak menunjukkan dirinya dalam kegelisahan. Hajah Fatimah sangat berharap yang perbuatannya tadi tidak dapat dihidu oleh suaminya.
"Geram pulak tengok Imah berkemban macam ni..jom satu round sebelum Imah mandi?" . Pinta Haji Hassan sambil merangkul tubuh Hajah Fatimah.
"Err...erm..tak kan dekat sini kot bang?".. tanya Hajah Fatimah saat suaminya meminta untuk disetubuhi ditempat yang terbuka.
"Ala...bukan ada orang nampak pun dekat sini..lagipun kejap je..ermmm"... jelas Haji Hassan lalu menekap bibirnya di bibir Hajah Fatimah.
Dengan spontan bibir Hajah Fatimah dicium disedut-sedut oleh Haji Hassan. Semakin gelisah Hajah Fatimah ketika itu. Risau jika Haji Hassan dapat mengidu bau kesan air mani Mail dan Halim di wajahnya. Namun Hajah Fatimah merasakan seperti suaminya tidak mengesyaki apa-apa. Malah ciuman yang diberikan oleh Haji Hassan semakin rakus. Debaran yang dialami oleh Hajah Fatimah makin reda. Aktivitinya sebentar tadi tidak diketahui oleh sesiapa. Dengan hati yang mula tenang, Hajah Fatimah membalas ciuman Haji Hassan dengan rakus juga. Berkulum lidah mereka berdua ditempat yang terbuka. Haji Hassan melepaskan bibirnya dari bibir Hajah Fatimah lalu memusingkan tubuh isterinya dan berlutut diatas tanah. Mukanya ditembab dibelahan punggung Hajah Fatimah yang masih berlapikkan kain batik. Dihidu,disedut sedalam-dalamnya aroma punggung Hajah Fatimah.
Tangan Hajah Fatimah menongkat pada sebatang pohon mangga berhampiran mereka. Sudah menjadi kebiasaan, Hajah Fatimah membiarkan suaminya menghirup aroma punggungnya. Seketika kemudian,Hajah Fatimah merasakan kain batiknya disingkap hingga terdedah kulit punggungnya yang empuk lagi gebu. Sudah pasti Haji Hassan bakal menyetubuhi Hajah Fatimah. Seluar slack hitam yang dipakai oleh Haji Hassan dilorotkan hingga jatuh ke tanah. Senjata milik Haji Hassan sudah tegang ke tahap maksima. Manatidaknya,pantang sahaja melihat keseksian tubuh isterinya pasti sahaja nafsu mula bangkit.
Hajah Fatimah menanti sahaja tidakkan yang bakal dilakukan oleh Haji Hassan. Tubuhnya yang sedikit menonggeng itu dirangkul oleh Haji Hassan. Zakar yang bersaiz sederhana itu mula dihunuskan ke dalam faraj Hajah Fatimah. Dengan sekali tekan sahaja, zakar Haji Hassan mudah terperosok ke dalam rongga faraj isterinya.
YOU ARE READING
HAJAH FATIMAH
Short StoryJangan disangka yang lewat usia tidak dipandang oleh lelaki hidung belang.