Az utolsó nyár 2.

114 24 6
                                    

Ebéd közben a hajó útnak indult. Mivel másnap reggelre volt előirányozva az érkezés Isztambulba, a nap hátralevő részét a yachton kellett tölteniük, ugyanis más megálló nem szerepelt a tervben. Nos, ennek Janesz nagyon-nagyon örült. Azt jelentette ugyanis, hogy fedélzeti strandolás lesz a program. Szinte biztosra lehetett venni Ryan jelenlétét, úgyhogy a jobbik fürdőnadrágját vette fel, amelyik sötétsárga volt és térd fölöttig ért. Azért is szerette, mert a viszonylag szűk fazonja szépen kiemelte a formáit. Más szavakkal kurva jó segge volt benne, és most ez jól jött. A vállára dobott egy törülközőt, és a kurva jó seggével együtt kiment a medencéhez.

Ő maga is kedvelte a szép izmos fenekeket, legalább annyira szexinek tartotta, mint a hatalmas melleket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő maga is kedvelte a szép izmos fenekeket, legalább annyira szexinek tartotta, mint a hatalmas melleket. A kevés, de annál intenzívebb homoszexuális tapasztalata is azt sugallta neki, hogy ez a testrész nagyon vonzó tud kenni. A napágyakhoz érve meglepődve, de annál nagyobb örömmel vette tudomásul, hogy a csinos Ryan ezúttal úszómesteri munkakörben tevékenykedik egy hatalmas lifeguard felirattal a hátán. Ujjatlan fehér polót viselt, és a karizmai lenyűgözőek voltak. Rövidebb fazonú, piros fürdőnadrágjáról Janesz alig bírta levenni a szemét, és önmagának azonnal bevallotta, hogy sokmindenre képes lenne azért, hogy megnézhesse, mi van benne. A nyakában egy síp lógott, és ez a csoda a medence partján sétálgatott.

A már majdnem felnőtt fiatal fiú komoly kísértést érzett arra, hogy problémái támadjanak a néhol kétméter mély vízben, de olyan jó úszó volt, hogy akkor sem tudott volna segítségre szorulni, ha akart volna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A már majdnem felnőtt fiatal fiú komoly kísértést érzett arra, hogy problémái támadjanak a néhol kétméter mély vízben, de olyan jó úszó volt, hogy akkor sem tudott volna segítségre szorulni, ha akart volna. Maradt a disztingvált úszkálás, kénytelen volt kihozni abból a maximumot. Szülei közben csatlakoztak hozzá, ami kicsit meghúzta a pórázt rajta, de a gatyájába már hangyák kerültek, és nem lehetett bírni velük. Egy szép fejessel nyitott, amit elég visszafogottan bonyolított ahhoz, hogy másokat ne zavarjon, de elég feltűnően ahhoz, hogy Ryan figyelmét magára vonja. Úszás közben a hátára fordult, hogy lássa a másik reakcióját, és igen, Ryan mosolyogva nézte őt. Azzal a félmosollyal, amit már megszokott tőle.

Janesz belátta, hogy vad flört nem fog következni, hiszen a csinos úszómester éppen dolgozott, de legalább egymás látóterében lehettek, ami semminél mindenképpen több volt. Ryannek túl sok dolga nem akadt a délután, a vendégek szépen fürdőztek, mindössze egyszer kellett megkérnie egy rendkívül értelmes apukát, hogy a körülbelül négyéves gyerekét még úszógumival se tegye az úszok közé, majd átirányította őket a kicsit távolabb található gyerekmedencébe. A következő órákat mindössze megfigyeléssel töltötte, és a megfigyelt dolgok közé, Janesz nagy örömére, a sárga gatyás fiú is beletartozott.

X és Y - bl novellák (Folyamatban)Where stories live. Discover now