Nos, tévedni emberi dolog. A csók után ugyanis Ryan így szólt:
- Tudod, elég furcsán érzem magamat. Itt vagyunk ezen a hajón, ahol te nyaralsz, én meg dolgozom, és teljesen helytelen, amit teszünk. De... szeretnék valamit kettesben csinálni veled.
Csillogó szemekkel nézett Janeszre, aki majdnem elolvadt. Persze első helyen arra gondolta, hogy a dél-koreai sorozatba illő fordulat egy romantikus randevút jelent, de néhány másodperc alatt belátta, hogy ugyanúgy szexet is jelenthet valami kihalt helyen. Ryan nyilván jól ismeri Rodoszt, és biztos, hogy nem ő az első kalandja itt. De Janesz elégedett volt. Szexet akart ő is, és ilyen közel még sosem kerültek hozzá az elmúlt hét napban.
- Ismerek egy nagyon szép helyet a szigeten, amit szívesen megmutatnék neked. Ha van kedved hozzá - folytatta Ryan. Janesz mosolyogva bólogatott.
- Akkor hozzál fürdőnadrágot is!A hajó a Mandraki kikötőben állt, amelynek fennséges szépségét Janesz csak futtában tudta megcsodálni, amíg Ryannel keresztül nem siettek rajta az óváros bejáratáig.
Ott taxiba ültek és Ryan minden bizonnyal görög nyelven (!) bemondta az úticélt. Az autó elindult.
- Hova megyünk? - kérdezte Janesz, és csak kicsit aggódott amiatt, hogy esetleg összefutnak a kiránduló utasokkal, de csak addig, amíg Ryan nem valaszolt.
- A sziget másik végébe, a Prasonisi-fokhoz. Ott találkozik egymással az Égei-tenger és a Földközi-tenger. Egy óriási homokpad választja el egymástól a két nagyon különböző részt, és ez a földnyelv néha akár hónapokra is víz alá kerül. Most éppen nem, azért is megyünk oda. Az égei oldal nagyon szeles, hatalmas hullámokkal, a földközi viszont sokkal csendesebb és nyugodtabb.Az autóút bő háromnegyedórát vett igénybe. Janesz akaratlanul is kettőjükre asszociált a két tenger kapcsán, amelyek különbözőek, de amikor találkoznak, összefolynak. Mivel mindenképpen Ryan lenne a nyugodt oldal, amivel egyébként bizonyos értelemben már a sírba viszi őt (egy hete csak kerülgetik egymást, mint macskák a forró kását), akkor ő lesz a szeles oldal, bár egyáltalán nem érezte magát annak. Ő nagyon is visszafogott, hiszen bármikor rávethetné magát a szép tengerészre, és mégsem teszi. Most is szó nélkül utazik a sziget végére Ryannel, pedig már a kabinja lepedőjét kellene gyűrniük nagy erőkkel. De nem. Kirándulnak.
YOU ARE READING
X és Y - bl novellák (Folyamatban)
RomanceEbben a kis gyűjteményben különálló bl történeteket olvashatsz, csak a boy's love köti őket össze. Folyamatosan bővül, ja és lassan. (Nagyon lassan.) 😊