Kaçacağını bile bile çıktığım eve arabam poşetlerle dolu dönüyordum. Tek ihtiyacının o olmadığı belliydi. Bir sürü yeni kıyafete de ihtiyacı vardı. Sonuçta artık hep benimle olacaktı.
Arabayı garaja sokup indim ve sadece havuz için olan poşeti alıp büyük gösterişli eve doğru yürüdüm. Büyük kapıdan içeri girerken bedenime çarpan uzun boylu çocukla geriye doğru sendeledim.
Büyük elleri refleksle belimi sararken korkmuş ve şaşırmış gözlerle beni izliyordu. Suçüstü yakalanmış ama iyiliği yüzünden kaybetmişti belki de.
Gülümseyip duruşumu düzelttim ve yumuşak saçlarını karıştırdım. Göz bebekleri titrerken yutkundu ve kendini açıklamaya çalıştı güçsüz sesiyle.
"Noona ben..."
Bedenimi ellerinden kurtarıp saçkarındaki elimi beline indirdim ve yönlendirdim güçsüz bedeni.
"Sadece noonanı özlemiştin öyle değil mi bebeğim?"
Hızla kafasını sallarken belini yavaşca okşuyordum. İşe yaramaz korumaların hepsini kovacaktım sadece o kadar.
•••
Havuzun kenarındaki şezlonglardan birine uzanmış yatıyorken diğer yandan bebeğimi bekliyordum. Azarlamadığım için şanslı hisseden beden elimdeki poşeti alıp hazırlanmak için koşturmuştu.
Bu tanıdık hareket ile gülümserken kardeşimin de çoğu kez sıyrıldığını düşündüğü şeyi unutturmak için acele etmeleri gelmişti gözlerime. O kadar tatlı oluyorlardı ki...
Bir anda gelen su sesiyle o tarafa bakarken yine yanıma gelmeden azarlamamdan kaçan çocuğa gülümsedim. Havuza atlamış ve yüzmeye başlamıştı çoktan.
Kendi kendine eğlenip taklalar atarken üzerindeki kapalı kıyafetlerin ne kadar rahatsız edici olduğunu düşündüm. Sıcakta bile kapalı kıyafetler giyinmesi ise daha da tuhaftı.
Bunu bir kenara not alıp daha sonra sorgulamayı düşündüm. Şuanlık havuzun keyfini çıkarabilirdi. Yandaki masadan sigarayı alıp yaktıktan sonra ayağa kalktım ve ayakta izlemeye başladım.
Eğlenen bedeni gördükçe daha iyi hissettim. Belki de Hanni ile görüşmelerden daha iyi gelmişti bu bana. Doğrusu Hanni bunu öğrenirse kıskanabilirdi de.
Dumanı üflerken tekrardan şezlonga yürüdüm ve sigarayı söndürüp üzerimdeki kırmızı, göğüslerimin etrafından dolanan ve belimde sıkıca bağladığım kimona hırkamı çıkarıp kenara bıraktım.
Küçüğüme döndüğümde havuzun sonuna kadar yüzmeye başladığını gördüm ve hızlı adımlarla oraya doğru yürüdüm. Hırkam yokken giyindiğim bikininin zar zor kapattığı bedenimle yüzdüğü yere doğru oturdum.
Ayaklarım suyla buluşurken seri hareketlerle buraya doğru gelen bedenin konumuna doğru kaydım biraz. Kafasını sudan çıkardığında noonasını görmesiyle vereceği tepkiyi merak ediyordum sadece.
Son kez elini tutunmak için attığında küçüğüm rahat tutunsun diye araladım bacaklarımı. Eli bacaklarım arasındaki yere değerken vücudunu çıkardı sudan ve yüzündeki suları temizledi.
Gözlerini açtığında gördüğü göğüslerimle hafiften yutkundu. Çenesini tutup kafasını kaldırdım ve gözlerime bakması için zorladım.
"Çok güzel yüzüyorsun Riki-san."
Gözlerini zar zor göğüslerimden çekerken gözlerime baktı ve kısık, tatlı bir ses tonu ile teşekkür etti. Gülümseyip ıslak saçlarını karıştırdığımda tekrardan göğüslerime indirdi bakışlarını.
Hem korkuyordu hem de kendini geri çekemiyordu. Bebeğim her zamanki gibi tatlıydı.
Bacaklarım arasında duran bedenini biraz ittirip ben de suya soktum bedenimi. Kollarım boynuna dolanırken ensesinde uzamış tutamlarla oynadım.
"Bebeğim gerçekten beni özlediyse neden hiç noonasının yanına gelmedi?"
Gözlerini kaçırırken suda benden uzaklaşmaya çalışıyordu ama kollarımı tutup ittirecek ne cesareti vardı ne de gücü.
"Yoksa kaçmaya mı çalışıyordu?"
Kafasını hızla iki yana sallarken gülümseyip sağ köprücük kemiğine ufak bir öpücük bıraktım. Sonrasında başımı boynuna gömüp soluklanırken bedenlerimizi daha fazla birleştirdim.
"Gerçekten kaçmıyor muydun?"
Boğuk çıkan sesime karşı başını konumum yüzünden bu sefer aşağı yukarı salladığını fark ettiğimde derin bir nefes alıp bedeninden ayrıldım ve havuz kenarına doğru yüzüp kollarımı yasladım arkamdaki taşlara.
Benim ne yaptığımı izlerken bikini askılarımı indirip üstümde göğüsümü saran ve beni bunaltan bez parçasını bedenimden ayırıp suyun üstünde yüzmesi için bırakyım.
Tekrardan küçüğüme baktığımda kafasını eğip elleriyle oynamaya başladığını gördüm. Suç işleyen küçük çocuk izlenimi verirken, süt isteyen bebekler gibi de göğüslerime bakıp bakıp kaçırıyordu gözlerini.
Tekrardan dirseklerimi geriye doğru yasladım ve gelmesi için bekledim.
"Gel ve noonanı özlediğini kanıtla bebeğim."
🍸