_Call_Me_As_ Güzelimin isteği üzerine yazılmıştır 🌸
İyi okumalar dilerim 🌼
Herşey değişmişti.
Yaşadığı ev, sevdiği yemek, yanında olan kişiler...
Herşey dün gece uyumak üzere yatağa girdikten yarım saat sonra değişmişti.
Tam uyuyacağı zaman evin kapısı sert bir şekilde açılmış, daha doğrusu kırılmış, ardından annesinden ve babasından koparılmıştı. Annesi ve babası nerde bilmiyordu, nerde olduğunu ve hangi zaman diliminde olduğunu bilmiyordu!
Bazen yüzü maske ile kapatılmış bir adam gelip ona su ve ekmek verip gidiyordu. Bazen yedikleri yemekten artan yeşilliklerden de veriyorlardı.
Giray ne zamandır bu yerde olduğunu ve nereye gidiyorlardı bilmiyordu. Korkuyla duvar köşesine sinmiş olacakları bekliyordu. Uzun kulaklarını kafasına yapıştırmış, kuyruğunu stresle sallıyordu.
Giray ve ailesi uzun bir süre önce nesli tükenen tavşanlardandı. İnsanlardan çok uzak olan bir ormanda yaşarlardı lakin nasıl olduysa insanlar onları bulup ayırmıştı.
Girayın bembeyaz kulakları ve aynı renkte küçük yuvarlak bir kuyruğu vardı. Diğer tavşan insanların aksine o tavşana dönüşebiliyordu. Henüz yetişkin bir tavşan olmadığı için bu özelliğini kontrol edemiyordu.
Yetişkin tavşanlar genellikle yirmi ve yirmi beş aralığı kabul edilirdi. Giray henüz yirmi yaşına girmiş yavru bir tavşandı. Babasının kızgınlığı girdiği zamana bakarsak iki yıl sonra yetişkin olacaktı.
Giray durmadan sallanan kutusu yüzünden her dakika yüzünü buruşturuyordu. Şuan insan halinde olduğu için kendini şanslı hissediyordu. Tavşan formunda olsa şimdiden korkudan ölmüştü.
Sonunda sallanan kutu durmuştu. Giray uzun kulaklarını hafifçe havaya kaldırıp sesleri dinledi. Fazla birşey duymasa da ona yaklaşan ayak seslerini duyuyordu. Bu yüzden biraz daha köşeye sinmişti korku ile.
Tam kutusu açılacağı zaman yüksek bir ses duyulmuş ardından koşarak uzaklaşan adım sesleri gelmişti kulağına.
Giray derin bir nefes alıp vermişti. O adam onu çok korkutuyordu. Ayrıca verdiği ekmek hep küflenmiş olduğu için yiyemiyordu ardından adam ona kızıp onu aç bırakıyordu!
Yine bir adım sesi duyulunca korkuyla uzun kulaklarını tutmuş ve kapanın açılmasını beklemişti.
Geçen seferlere göre gözünü güneşin ışıkları almamış onun yerine gecenin karanlığı selamlaştı onu. Giray merakla dışarı bakarken kutusuna ona yemek getiren adam değilde başka biri girmişti bu sefer.
Adam Giray'a yaklaşıp duvarla bütün olan bedene bakmıştı. Ardından ağzının içinde birşeyler gevelemiş ve yere diz çöküp Girayla aynı hizaya gelmişti.
" Merhaba ufaklık, benim evime gelmek ister misin? "
Merhaba güzellerim ❤️
Bölüm nasıldı?
Bölümler tahminen kısa olacak ☺️
Diğer bölümlerde görüşmek üzere 💕