@Mete_dumann
Yolun ortasında Rüzgar acıktı...
219 beğeni
108 yorum
@ Cerenmisimm Aaa nereye yine??
@Mete_dumann Size ne hanımefendi ya sabırr.
@Çıkar*göster Niye bir tane içecek var?
@Mete_dumann Sorgulama kardeşim.
Saat akşamın beşi ve ben süper zeka arkadaşlarım sayesinde Güney' in yazlığına gidiyorum. Ben kim miyim? Tabii ki aşırı derecede yakışıklı, eğlenceli ve yetenekli Mete Duman. Kusura bakmayın bu ego Ege' den bulaştı...
Genellikle yaz tatili için gece yola çıkarız. Bu sefer değişiklik olsun istedik. Arabayı Ege sürüyordu. Çoğu zaman bu tatillerde çok rahat oluruz ama Mine abla Rüzgar' ı bize emanet etti bu yüzden biraz tetikteyim.
Hepimiz karnımızı doyurduktan sonra yolculuğa devam ettik. Aslında bu tatil bana iyi gelecekti. Geçenlerde bir arkadaşımla tartıştığım için kafa dağıtmanın iyi geleceğini düşünüyorum. Gideceğimiz yer İzmir' de bulunan Foça isimli bir sahil kasabası. Yol boyunca herkes Güney' le uğraşıyordu. Çünkü geçen yaz buraya ailesiyle gelmişti ve biriyle tanışmıştı. Hala o kişinin ' hayatının aşkı ' olduğunu iddia ediyor. Ah be Güney...
Yolun ortasında Güney beni sürücü koltuğuna geçirdi ve çok uykusu olduğunu söyleyip bagaja uyumaya gitti. Çocuk haklı sonuçta sekiz saatlik yol. Bu arkadaşlarla ben aynı sokakta yaşıyorum. Ankara Yenikapı sokak.
'' İstikamet İzmir Mersinaki cadde!'' diye bağırdı Ege. Bu sesi duyan Güney yavaşça yattığı yerden doğrulup bagajdaki su tabancasıyla Ege' nin kafasına vurdu.
'' Ulan at ağzı! Uyumaya çalışıyorum ben burada! '' dedi Güney öfkeli bir şekilde.
'' Tamam Güney' im hayatımın anlamı. Ben ne yapayım arabada yan yana uyuyamayız ki. Bu kadar aşık olma bana... '' dedi Ege. Bunu duyan herkes gülmeye başladı.
'' Lan ne aşkı! Benim tek aşkım İzmir' deki yeşil saçlı kız... '' dedi Güney çaresizce.
'' Ne! Sen beni aldatıyor musun Güney? '' dedi Ege. Bu sefer sesi kızgın çıkan oydu.
'' Ne alaka oğlum. Yok öyle bir şey! '' dedi Güney. Yazık bu da uyku sersemi çok salak oluyor...
'' Çıkar göster! '' dedi Ege. Umarım Güney bir anda ' Sen Abdülhamit' i savundun! ' diye bağırmaz...
'' Gençler tartışmanıza ara verin. İzmir' e gelmiş bulunmaktayız. '' dedim tartışmanın ortasında. İlk inen Rüzgar oldu. Haklı benim de kucağımda Ege yatsa ben de kaçarım... Herkes inince Güney evin kapısını açtı. Büyük ve güzel bir evdi. Yanlış bilmiyorsam hepimiz ayrı odalarda kalacaktık. Deniz eve yakındı ama evin bahçesinde havuz vardı. Kısacası mükemmel bir yer işte uzatmanın anlamı yok.
'' Ben bu evi paylaşmazsam çatlarım '' dedi Ege. Hemen telefonunu aldı ve kamerayı açtı. Biz ise bavulları ve eşyaları eve taşıyorduk.
'' Yardım etsen şaşarım zaten '' diye mırıldandım elimdeki bavulun ağırlığı yzünden sıktığım dişlerimin arasından.
@Sarı_bomba
İzmir, Foça
Tatil bahane kocamın evi şahane...
383 beğeni
282 yorum
@Meliss Nasıl ya? Erkeklerden hoşlandığını bilmiyordum.
@Sarışın_bomba Ben değil Güney benden hoşlanıyor. Hala bir şansın var.
@Yesill&turbe Bir başkalarına bir de bana bak. Ben leğendeki suyu yenilemeye gidiyorum...
@Tatsız_kirazz Oha! Bu evin karşısında bizim ev var. En acilinden tanışalım (Yarın sabah ekmek almaya giderken yazacağım )
@Sarışın_bomba Olur, ben gidip bavulları taşıyacağım. Kaslı kollarım ne güne duruyor?
Bütün eşyaları eve taşıdıktan sonra herkes odalarına dağıldı. Şanslıyım ki odamda hem klima hem de televizyon var. Hemen televizyondan son zamanlarda izlediğim bir diziyi açıp izlemeye başladım. Ancak telefonuma gelen bildirimle duraksadım. Güney paylaşım yapmıştı.
@Güney_d.a
Rüzgar, özürlü müsün? İzmir' deki yeşil saçlı kız bul beni!
238 beğeni
400 yorum
@Aksam_günesi Ay çocuğa bir şey oldu mu?
@Yesilimsi_mavi Kız Güneş sen uyumadın mı? Gel yanıma sohbet edelim.
@Yesilimsi_mavi Beyefendi ben yeşil saçlıyım benden bahsediyorsanız saat 04.00 gibi aşağıdaki sahile geliniz. O saatte sahilde benden başka yeşil saçlı salak olmaz.
@Güney_d.a Emriniz olur hanımefendi ;)
İzmir ve Ankara' lılarr bu kurgu sizin için
JVFMUSMCJFCDKVVCFDCCJDC
şaka yapıyorum canlarım kurgularım hepiniz içinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz, Kum, Mercan -Yarı Texting-
Novela JuvenilYaz kasabasında eğlenceli günler mi dedi biri? METE DUMAN BUNUN İÇİN BURADA!!!