-Mete' nin ağzından-
Sahilden dönmüştük ve herkes yorgunlukla kendini bir kenara atmıştı. Bu arada Ege' nin çabaları boşuna çıkmıştı. Güney ve Mavi artık sevgililerdi. Ege aralıksız iki saattir Güney' e moralinin bozuk olduğunu belli etse de bu Güney' in umurunda değildi. Aslında ikisinin sevgili olması çok hızlı gelişmişti ama bunu onlara söylediğimizde '' Yaz aşkı ertelenmez. Ertelersen kaybedersin'' diyorlar.
Güney ve Mavi birlikte olduğu için birbirimizin arkadaş grubuyla tanışmak durumunda kaldık. Yalnız yanlarında hepsinden büyük Can isimli bir çocuk vardı. Anladığım kadarıyla Mercan denen kızın kuzeniymiş ve bütün kızlara abilik yapıyormuş. Güney bunu öğrendiğinde biraz morarsa da şu an iyi.
'' Mavi' yi özledim...'' dedi Güney. Hepimiz ona ciddi misin der gibi baktıktan sonra ilk konuşan Ege oldu.
'' Ara o zaman fosforlu kalemi akşam yemeğine iki arkadaş grubu birlikte gidelim. Ben de belki restoranda biriyle tanışırım. Yazın iyi oluyor takılacak birilerinin olması.'' Ah be Ege eğer bir gün gerçekten bir sevgilin olursa işte o zaman bittin...
'' Çok iyi fikir!'' dedikten sonra sevgilisini aramak için odadan ayrıldı Güney. Güney bize hala telefonla konuşurken 'tamamdır' işareti yapınca herkes hazırlanmak için kendi odasına gitti. Bir süre ne giyeceğimi kafamda planladıktan sonra hızlıca üstümü değiştirdim. Umarım Güney takım elbise giymez...
Üstümü giyindikten sonra sosyal medyaya fotoğraf attım.
@Mete_dumann
Ben yemek yemeğe gidiyorum. Özlemeyin beni hayranlarım.
384 beğeni
342 yorum
@Bwm_jim Doğal taş...
@Osman_hvs Şortun linki var mı?
''Mete! Hadi oğlum herkes seni bekliyor.'' dedi Ege. Çok seviyorlar beni fark ettiyseniz. Hep bekliyorlar. Allah belanı versin Ege! İyice Ege gibi oldum.
'' Geldim kudurmayın!'' dedikten sonra yanlarına indim. Güney gri kumaş bir şort ve beyaz bir tişört giymişti. Ege krem rengi bir tişört ve siyah kumaş bir şort giymişti. Rüzgar ise beyaz kumaş bir şort ve gri bir tişört giymişti.
Evden çıkıp karşımızdaki evin kapısına doğru ilerledik. Güney zili çaldıktan bir süre sonra kapı açıldı. Kapıda Mercan denen kız vardı. Bir eli kapıdayken diğer eliyle küpesini takmaya çalışıyordu. Üstünde mavi çiçekli, beyaz bir elbise vardı. Küpeleri inci küpelerdendi. Boynunda ise tıpkı küpeleri gibi inciden yapılan bir kolye vardı.
'' Hoş geldiniz. Kızlar henüz hazır değil. Gelin içeri birazdan çıkarız zaten. '' dedi Mercan. Güney, Mercan' a tebessüm edip içeri girerken biz de peşinden ilerledik. İçeride gri bir l koltuk vardı. Hepimiz oturduktan sonra Mercan gülümseyerek Can' ın yanına oturdu. Can' ın üstünde siyah bir tişört ve siyah kot bir şort vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz, Kum, Mercan -Yarı Texting-
Genç KurguYaz kasabasında eğlenceli günler mi dedi biri? METE DUMAN BUNUN İÇİN BURADA!!!