0.4

804 59 10
                                    

Altay, Mert ve Ferdi banka oturmuş diğerlerini bekliyorlardı. Çok fazla zaman geçmeden görünen üç bedenle o tarafa döndüler. Barış önde ilerlerken, Arda ve Miha arkada bişeyler konuşarak geliyordu. Kıvırcık olan kendi arkadaslarının yanına oturmuş, diğerleride karşılarına yerleşmişti.

"Kerem nerde?" Diye soru yönelten Altay'a karşı Barış ve Mert ona boş bakışlar atarken, Arda cevapladı Altay'ı.

"İsmaille beraber geliceklerdi Altay abi, gelirler birazdan." Altay onu başıyla onaylarken Barış, İsmail'i düşünmüştü.

Onunla en fazla 1 veya 2 defa aynı ortamlarda bulunmuşlardı. Doğru dürüst muhabbetleri bile yoktu sarışın olanla.

Onu düşüncelerinden sıyıran şey karşına oturan ikili olmuştu. Gelmişlerdi işte. Kerem'i tanıyordu. Zaten tanımaması imkansız gibiydi. Altay'ın ondan bahsetmediği gün, saat hatta saniye bile yoktu.

Gözlerini sarışın olana çevirdiğinde, onunda kendisine baktığını gördü. İsmail başını noldu dercesine salladığında, bakışlarını ondan çekip, bankın en sağında ki ikiliye baktı. Ferdi ve Arda.

Ne ara bu kadar samimi olmuşlardı? Arda'nın gay olduğunu biliyordu. Tesadüfen öğrenmişti.
Ama bunu ne Arda biliyordu ne de bir başkası.

.....

"Barış abi!" Ona seslenen sarışına döndü Barış.
"Heh, efendim İsmail"
"Arda bugün bizde kalabilirmi? Keremle, Mihada kalıcak hem"
"Annenle baban bişey demezmi?"
"Onlar şehir dışına çıktı. Ben evde yalnızım"
"Oğlum senin evde tek kalman sıkıntı olmuyormu? Hem daha 17 yasındasın amk." diye söze atlayan Mert'e çevirdi gözlerini ikili.
"Yok abi küçüklüğümden beri böyle. Alıştım artık. Barış abi sen izin veriyomusun Arda'ya?"
Gözlerini kardeşine çevirdi kıvırcık çocuk. Gözlerinden anlıyordu izin vermesini istediğini.
"Tamam" dedi.
Ama bunu Arda istedi diye verdiği söylenemezdi. Sarışının büyüsüne kapılmıştı belkide kim bilir??

 Sarışının büyüsüne kapılmıştı belkide kim bilir??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤❤❤❤

You are my only truth | Barış ♡ İsmail |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin