1.1

671 58 9
                                    

Arda arkasından seslenen babasını dikkate almadan koşarak kapıyi açtı. İçeriye geçer geçmez babasının onu sorguya çekeceğini biliyordu. Bunun için sarışın olanı ayrıca uyarmıştı. İsmail onların evine ilk defa gelmiyordu. 1 defa daha gelmişti... Daha çok evde tek kaldığı için arkadaşlarını kendi evine çağırır, rahatça takılırlardı.

"Baba, İsmaille ders çalışacazda biz odadayız" diyerek hemen kolundan tuttuğu gibi odasına sürükledi İsmail'i, Arda.

Kapıyı kapattığı gibi kendini yatağa bırakan arkadaşına baktı sarışın olan.
"Azcıcık şu babanın değerini bil amk adam seni düşünüyor."
"Emin ol seninki burda olsa sende benim gibi davranırdın." O an sustu Arda.
Pot kırdığını anlamıştı. Biliyordu İsmail'in en zayıf yönünün ailesi olduğunu.

"Öyle demek istemedim ben, özür dilerim."
"Alıştım artık gerçekten önemli değil"
Sarısın olan ne kadar sorun olmadığını söylesede, Arda gayet iyi anlıyordu onu üzdüğünü.

Kapının açılmasıyla ikisininde gözleri onu bulmuştu. Gelen Barıştı.
"Hani ders çalısacaktınız lan siz"
"Abi bir siktir git. Niye geldin onu söyle?"
"Babam kontrol ediyim diye beni gönderdi..."
"Tamam git artık"
Gitmedi Barış, anlamıştı sarısın olanın üzgün olduğunu. Beyni ne kadar gitmesi gerektiğini söylesede, kalbi bunu reddediyor. Gitmemek için büyük bir mücadele veriyordu. Ve en sonundada kazandı. Önünde oturan ikilinin yanına attı kendini.

"Noldu sana"
"Olmadı bisey abi"
"Bana abi diyip durma"
"Ne diyim büyüksün benden"

Önünde kendisini unutmuş ikiliyi izliyordu Arda.
Kendisine seslenen annesini duyar duymaz oflayıp yerinden kalktı.

"Anlatmak istermisin?"
"Neyi?"
"Seni neyin üzdüğünü"
"Üzgün değilim"
"Üzgünsün"
"Değilim"

Barış onunla inatlaşırken gereğinden fazla yaklaşmış bir şekilde 'ailenmi sorun?' diye fısıldamıştı. İsmail ondan hiç uzaklaşmadan sadece başını sallamış, onu onaylamıştı.

Odanın kapısını aniden açan Ardayla beraber, birbirlerinden direk uzaklaştılar. Arda tekrar yatağın üzerine yerlesirken, Barış ayaklanmış kapıdan çıkarken son kez
"Birşey olursa seslenin" diyerek odadan çıkmıştı.

Barış x ismail

Barış abi
Yarın okuldan sonra bekle
Okuldan seni ben alıcam

İsmail
Niye??

Barış abi
Sorgulama ismail
Ne diyosam yap iste

Görüldü

You are my only truth | Barış ♡ İsmail |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin