0.8

715 54 13
                                    

Oturduğu koltuktan kalkıp çalan kapıyı açmaya gitti İsmail. Karşısında gördüğü kıvırcık çocuğu hafif süzüp içeriye davet etti.

Barış içeriye geçip oturmuş, karşısında ona bakan İsmail'e çevirmişti gözlerini.

Buraya ne için geldiğini bile tam olarak bilmiyordu. O çocukla İsmail'i yanyana gördüğünden beri içi içine sığmıyor, İsmaille konuşmak için bahane arıyordu.
Böyle olmayacağını anladığında aklına ilk gelen şeyi söylemişti.

"Arda ile Ferdi'nin arasında ki ilişki biliyordun sende dimi?" İsmail kaşlarını çatmış bir şekilde Barış'a bakıyordu. Aslında Barış sorusunun cevabını biliyordu.

Maçın olduğu gece neredeyse herşeyi farketmişti ama ikisinede kızgın değildi. Çünkü kendiside gaydı. Bu yüzden kızamazdı. Belki biraz kırgındı. O da en son öğrenen kişi niye benim diye.

"Biliyordum abi" dedi sarışın olan. Zaten öğrenmişti Barış, artık yalan söylemenin bir anlamı kalmamıştı.

Barış ise biliyordum kelimesine bile takılmamıştı. Onun beyninde yankılanan cümle 'abi' kelimesiydi. İstemiyordu ona abi demesini. Ne ara böyle olduğunuda bilmiyordu. Sadece o kahve gözlere bakası geliyordu.

"Abi diyip durma bana amk" sarısın olan bu sefer şaşkın bir şekilde bakıyordu kıvırcık çocuğa.
"Neden? Arda'da sana abi diyor"
"O benim kardeşim, sen benim kardeşim değilsin İsmail"
"Neyinim?"

Barış beklemiyordu bu soruyu. Açıkçası İsmail bile beklemiyordu.

"Konuyu dağıtmasana, şuan konumuz Arda ve Ferdi"
Bu cevap karşısında başını hafif öne eğdi İsmail.
Neyiydi Barış'ın?
Neden kardeşine sormak yerine gelip ona soruyordu?

"Tamam ya da bosver... Dün maçta seni gördüm. Yanında bir çocuk vardı. Kimdi o?"
İşte sormuştu Barış. Geldiğinden beri sormak istediği soruyu.

"Sevgilin mi?" Sesi titredi Barış'ın. İçinden hayır demesi için dualar ediyordu.

"Hayır" dedi İsmail. O kadar kısık bir sesle söylemişti ki karşısındaki çocuğun duyup duymadığından bile emin değildi.

Ama duydu Barış, o kadar odaklanmıştı ki ona. Duymaması imkansız gibiydi. Duymasa bile dudaklarını okuyup yine anlardı ne söylediğini.

Seviyorum bu ikiliyi 💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seviyorum bu ikiliyi 💛

You are my only truth | Barış ♡ İsmail |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin