Sabah Pansy'nin seslenmesiyle uyandım, telefonuma baktıktan sonra kalktım ve banyoya geçip günlük rutinimi yapıp odaya döndüm dolapta giyinecek bir şeyler arıyordum.
Bunları giyinip aşağı indiğimde Pansy kahvaltı hazırlamış kahveleri dolduruyordu.
Y/N: Günaydın.
Pansy: Günaydıınn, çok hoş olmuşsun.
Y/N: Teşekkür ederimmm.
Pansy: Hadi otur kahvaltımızı yapalımOturup kahvaltı yapmaya başlamıştık.
Y/N: Pansy
Pansy: Efendim
Y/N: Bir şey söyleyeceğim.
Pansy: Söyle canım
Y/N: Akşam bir randevum var.
Pansy: Ciddi misin! Kiminle?
Y/N: Barmenle.
Pansy: AY AY İNANAMIYORUM Y/N BU HARİKA BİR HABER
Y/N: Ve senden yardım istiyorum.
Pansy: Elbette ederim, ne yapacağım?
Y/N: Bu randevu biraz şey olacak..
Pansy: Sex?
Y/N: Evet, uzun zamandır yapmıyorum ve beni bunun için hazırlaman gerek.
Pansy: Oldu bil!Kahvaltımızı yaptıktan sonra Pansy'le hızla hazırlandık ve bir alışveriş merkezine gittik.
Y/N: Elbise alalım di mi?
Pansy: Yani kızım, adam bacağında elini falan gezdirecek pantolon mu giyeceksin?
Y/N: Doğru.Bir mağazaya girdiğimizde içeride gözlerimi gezdiriyordum, Pansy ise çoktan bir sürü elbiseyi almış bana gösteriyordu.
Pansy: Bu?
Y/N: Fazla uzun.
Pansy: Bu?
Y/N: Kadife mi? Asla.
Pansy: Buna ne dersin?
Y/N: Fazla bol.
Pansy: Pekalaaa, bu?
Y/N: İşte bu.
Pansy: Hadi dene hemen.Kabine girip elbiseyi giyindiğimde aynadan kendime baktım, benim bile ağzım açık kalmıştı.
Elbise bu, beğenmeyenler uygun bulmayanlar kendisi hayal edebilirr.
Pansy: Hadi kızım giyinmedin mi hâlâ?
Pansy konuşurken içeri girmişti, beni görünce duraksayıp baştan aşağı süzdü.
Pansy kabinin kapısını kapatmamıştı henüz, ona döndüğümde kapıyı kapatıp kilitledi ve yaklaşıp beni duvarla arasına aldığında sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo Riddle İle 365 Gün
FanfictionMafya Mattheo Riddle ve mafya Y/N Blossom. iki düşman olan mafyalar sürekli birbirleriyle rekabet içindedirler, bir gün karşılaşırlar ve bir anlaşma yaparlar.. Tabii bu anlaşmanın nasıl bir şeye dönüşeceğini kim tahmin edebilir?