Pansy yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu.Pansy: Uykusuz musun?
Y/N: Hayır.
Pansy: Çok erkencisin, sorun ne?
Y/N: Hiç birşey.
Pansy: Kahveni tazelememi ister misin?
Y/N: Hayır teşekkür ederim Pansy.
Pansy: Öyleyse, kahvaltı yapacağız şimdi. Hazırlanıp aşağı gel canım.
Y/N: TamamPansy aşağı indiğinde bende içeri girip dolaptan Pansy'nin benim için aldığı kıyafetlerden hangisini giyeceğime bakıyordum.
Ben kıyafetleri tamamen kendi tarzıma göre koyuyorum, hoşunuza gitmezse kendiniz hayal edebilirsiniz.Giyinip aşağı indiğimde Pansy kahveleri dolduruyordu, ısınmaları için mikrodalgaya attığı kruvasanların yeterince ısındığını fırının ötmesiyle anlamıştım, onları fırından çıkarıp bir tabağa aldım.
Pansy: Ben koyarım sen otur bak bir yerine bir şey olacak ameliyatlısın sen.
Y/N: Pansy, 2 ay oldu.
Pansy: Olabilir hastaneden yeni çıktık.
Y/N: Ama iyiyim ben
Pansy: Bir kaç güne daha iyi olacaksın.Kruvasanların içini bıçakla açtım, kakaolu fındık kremasını alıp içine sürmeye başladım.
Pansy: Gece rahat uyudun mu?
Y/N: Hmhm.Kruvasanların içine çilek muz koyup son olarak üzerlerine çikolata sosu döktüm ve masaya koydum.
İNSPO
Kahvaltımız bittiğinde Pansy hazırlanmak için odasına gitmişti bende salonda oturuyordum, yarım saat kadar sonra Pansy hazırlanmış aşağı gelmişti.
Pansy: Ben çıkıyorum Y/N işlerim var biraz.
Y/N: Tamam, bende çıkacağım bir iki saate.
Pansy: Nereye?
Y/N: Öyle, işlerim falan var.
Pansy: Ne işin var? söyle ben halledeyim.
Y/N: Pansy, çıkmak istiyorum.
Pansy: Ama bir şey olursa.
Y/N: Hiç bir şey olmayacak, dikkatli olacağım.
Pansy: Emin misin?
Y/N: Evet buna ihtiyacım var, nefes almam gerekiyor.
Pansy: Pekala tamam, çok dikkatli ol Y/N.
Y/N: Olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo Riddle İle 365 Gün
FanficMafya Mattheo Riddle ve mafya Y/N Blossom. iki düşman olan mafyalar sürekli birbirleriyle rekabet içindedirler, bir gün karşılaşırlar ve bir anlaşma yaparlar.. Tabii bu anlaşmanın nasıl bir şeye dönüşeceğini kim tahmin edebilir?