Uyanır uyanmaz profesör snape'in yanına gitmeye başladım. Hastane kanadında olduğunu düşünüyordum ki profesör snape'in ve dumbledorun konuşmalarını duydum.
D: Bunu kim yapmış olabilir severus.
S: Emin olun bunu bende bilmiyorum efendim.
profesör snape bu tarafa geldi
R: Profesör snape! durun lütfen. cyril, o iyi mi?
S: İyi olmasını umut ediyoruz bayan diggory. onu bulduğunuza göre sanırım sizi sorgulamak zorundayız. bayan sprout ile beraber tabi ki. buyrun, önden bayan diggory
önden yürümeye başladı. Sesizce arkasından yürüdüm bayan sprout un ofisine gittik yani dışardaki seraya saat daha erken olduğu için uyandıysa ordadır, vede öyle. İçeri girdiğimde bayan sprout 2. sınıflar için adam otu köklerini hazırlıyordu.
S: İyi günler bayan Sprout bir konu için gelmiştim.
B:S: elbette bay snape konu nedir? ve sana da merhaba diggory.
R: Teşekür ederim profesör sizlere de merhaba.
S: Evet dün gece saatlerinde bayan diggory i kullanılmayan kızlar tuvaletinde gördüm. Soruyorum bayan diggory o saatte neden uyanıktınız?
R: Bir kabus gördüm ve açıkçası o manzarayı görmeseydim tek istediğim bir kabine girip sabaha kadar ağlamaktı profesör
S: sizce bayan Sprout. Siz bayan Diggory e inanıyor usunuz?
B: S: tabi ki. Bayan Diggoryi yıllardır tanırım o gördüğüm en dürüst insanlardandır. Çok sorgulamayın bay snape önemli olan bay cameron a bunu yapanın kim olduğu öyle değil mi? sen kahvaltı için ortak salona dön ve kahvaltını yapıp bu olanları unutmaya çalış tatlım tamam mı?
kafamı sallayıp seradan çıktım. Ortak salona doğru adımladım. Her şeyi geride bırakıp ortak salona girdim. Gözlerim luna yı aradı. Gördüğüm an da yanına gittim elinde gelecek postası duruyordu.
R: Merhaba Luna nasılsın, seninle oturabilir miyim?
L: Rose tabi ki otur.
yemeklerimizi yiyip ortak salondan çıktık. bu ders yeni öğretmenimiz olan profesör ambridge ileydi. Bakanlık tarafından gönderilen profesör.
grifindor, slytherin dersiydi. ek ders olarak ksks ve iksir seçmemden dolayı bende bu dersteydim bazı rawenclow lular ve hufflepuf lular da vardı. en son havada yanan kuş ile kendime geldim. Hermione nin yanında oturuyordum.
P.A: Günaydın çocuklar, sıradan büyücülük düzeyi sınavları. sbd, yada şöylede diyebiliriz çocuklar. sebaht. Çok çalışırsanız karşılığını alırsınız ama çalışmazsanız sonuçları çok kötü.. olabilir.
önümüze dağıtılan ders kitapları ile konuşmaya devam etti
P.A: daha önceden bu derste öğrendikleriniz rahatsız edici düzeyde belirsiz ama sizlere iyi bir haberim var
kitabın kapağına baktım 'karanlık sanatlara karşı savunma'
P.A: bundan sonra bakanlık tarafından onaylanmış ve hazırlanmış savunma sanatları öğreniceksiniz, evet
hermione el kaldırmıştı
H: burda savunma amaçlı büyü yapmak çıkarılmış
P.A: Büyü yapmak mı? hıhıhıh dersimde büyü yapmanızı gerektirecek bir neden düşünemiyorum
ron atladı
R: Büyü yapmıyacak mıyız?
P.A: Karanlık sanatlara kaşı güvenli ve risksiz savunma öğreniceksiniz
H: Ama bu ne işe yarak ki? saldırıya uğrarsak zaten riske girmiş oluruz
P.A: dersimde konuşmak isteyen öğrenci el kaldır. bakanlığın düşüncesine göre sınavları verebilmeniz için teorik bilgiler size yeterli olacaktır fazlasını öğrenmenize gerek yok zaten bu okulun amacı da bu.
H: Söyler misiniz teorik bilgi bizi dışarıya karşı nasıl hazırlayacak?
P.A: Dışarda hiçbir şey yok tatlım. senin gibi şeker çocuklara kim saldırmak isteyebilir ki?
H: A örnek mi istiyorsunuz lord voldemort
arkada dönen fısıltıları arkama dönüp keskin bakışlar atarak susturmaya çalıştım. profesör donmuş bicimde gözlerini sınıfta gezdirdi, ardından gülümsedi ve söze girdi.
P.A: Şunu anlamanızı istiyorum, hemde hepinizin. Lütfen dikkatle dinleyin bilinen bir karanlık büyücünün geri döndüğü söylendi. Bu koca bir.. yalan
en sonunda harry sinirlendi ve sesini yükselterek konuştu
H: Yalan değil. onu gördüm, onunla savaştım!
P.A: CEZALISINIZ BAY POTTER
H: sice cedric diggori bilinmeyen bir nedenden dolayı mı öldü?
P.A: Cedric diggorinin ölümü trajik bir kazaydı.
H: CİNAYETTİ ONU VOLDEMORT ÖLDÜRDÜ
Gözlerimden akan yaş ile bağırdım sesim profesörünkine karıştı
R: YETER!
P.A: YETER!
bağırdığım gibi ağlayarak sınıftan çıktım
sevmesem de beni kendine çekip duran kara göle gittim. yere oturup çimlere uzandım. abimle burda piknik yapardık dimi, bana saçma kitaplar okurdu sonra karakterlerin saçma hikayelerine yorum yapıyorum diye kızardı. ne çok eğlenirdik, kahkaha atmaktan nefessiz, kalır yerlerde yuvalanırdım. özledim ama alıştım.
ondan sonra harry bana eksikliğini hissettirmemek için beni buraya getirirdi. Hermoine bana kitap okur ron yemek yerdi.
Arkamdan gelen ses ile dondum. Adeta bedenim buz tutmuş, tüylerim diken diken olmuş. nasıl yani.
R: Abi..
diyerek arkamı döndüm onu orda görmek istemez gibi çıktı sesim. Aslında istemedim ilk öldüğü zamana dönmek istemedim. delirmiş gibi her yerde onu görüp duymak.
arkamı döndüm. Yoktu.
(herkese merhabaa)
(656 kelime)
(volt ve yorumlarınızı esirgemeyin).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/.GEÇMİŞ.\ Tom marvolo riddle
Fanfictionabisi ölen bir kız abisini kurtarmak için geçmişe gider ama yanlış zamana