GÜZEL YÜZLÜ KIZ

14 6 11
                                    

054.....:kim olduğumun bir önemi yok size attığım şeyde ayettir yani kısacası size söylemek istediğim şey bu dünyada yalnız değilsin sana şah damarından daha yakın olan alemlerin Rabbi Allah vardır sakın umutsuzluğa kapılıp yanlış yola düşmeyesin Allah'a güven ve ona sığın tek tesellin Allah bu dünyada.

Okuduğum şeyin etkisi altındaydım hala bu kimdi niye bana yazdı evet okulda din dersi görürdük ama o kadar yakından ilgilenmedim acaba yanlış mı yaptım düşüncelerimden sıyrıldım en iyisi uyumaktı hemen yatağa girip uzandım üstümü bir ince bir battaniyeyle örtüp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
......
"Hayır yapma dur zarar verme bana ben sana ne yaptım ki lütfen vurma bana uzak dur benden lütfen "tam ateş edeceği sırada çığlık atarak uyandım kabus görmüştüm kalktığımda ezan okunuyordu pencerenin yanına gidip ezanı dinlemeye başladım. Ezan bittimişti ama hiç bitmesini istemiyordum çünkü onunla ferahlamıştım daralan ruhumu genişlettirmiş huzur vermişti bana. Telefona gelen bildirimle telefonu almak için masama doğru adımladım telefonu açtığımda o yabancı kişidendi .

0543......:

Haydin namaza!Haydin kurtuluş ve felâha!

0543...: Seni kurtuluşa davet ediyor bu ezan sesi sen değilmiydin ben yalnızım diye işte yalnız değilsin sana şah damarından daha yakın olan alemlerin Rabbi yüce Allah vardır. Kalkıp onun için namaza dur ki ona daha yakın olasın.

Okuduğum şeyin şokunu yaşıyordum şimdi nasıl yani ben ona daha yakın mı olucaktım peki nasıl ? namaz denilen şeyi mı kılıcaktım ama nasıl olduğunu bilmiyordum ki hemen telefonu elime alıp Google amcamdan baktım aşamalarını takip edip önce abdest aldım daha sonra namaz için uygun bir kıyafet giydim ardından bir tane yazma taktım bunları bana Rukiye teyzem almıştı ay iyiliğe almış telefondan namaz surelerini açıp okudum ve en sonda namazımı kılmış oldum şuan o kadar huzurlu hissediyordum ki hiç kalkmak istemiyordum yerimden ama okul için kalkmam gerekiyordu maalesef. Kalktığimda güneş doğmuştu ben artık sürekli naz kılmak istiyordum ama önce süreleri ezberlemem lazımdı hemen anonime mesaj en iyi nerde öğrenebilirim diye

Siz:Dediğin gibi yaptım kalkıp namaz kıldım şuan çok huzurluyum sayende teşekkür ederim. Bide dini bilgileri en iyi nerde öğrenebilirim ?

mesajı atarak cevap beklemeye başladım eğer oda namaz kıldıysa şuan uyanıktır...
Yarım saattir bekliyorum ama bir mesaj yoktu bende okul için hazırlanmıştım kahvaltıya inmek için hazırdım tam o sırada telefonum titredi hemen baktım oydu

0543....: Senin adına sevindim yani namaz kılmana, evet doğru dedin namaz kılmak insana huzur veriyor bende her namaz sonrası huzurlu hissederim. Eğer dini daha iyi öğrenmek istiyorsan sorularla İslamiyet sitesine bakabilirsin orda güzel bilgiler var umarım yararlanırsınız . Ha bide unutuyordum teşekkür etmişsin ama gerek çünkü ben her şeyi Allah rızasını kazanmak için yapıyorum.Sende öyle yap güzel yüzlü kız.

Yazdığı mesajla yüzüme bir tebessüm konmuştu en sondaki iltifatına göre çevremden biri. Hocanın kahvaltıya diye seslenmesiyle hemen aşağı indim azar işitmek istemiyordum şahsen..

.....
Yine o kız Melis masama doğru geliyor kesin gene bana sataşacak ama sakın olmalıyım " aaa kimsesiz naber" cevap vermiyecektim onun istediğini ona vermiyecektim. "Demekki cevap vermiyorsun kimsesiz o zaman senin canın acı istiyor öyle mi" cümlesini bitirir bitirmez saçıma el atticaği zaman biri onun elini tutmuştu o kişiye baktığımda kapalı bir kızdı ferace giymiş sadece yüzü açık olan çok güzel bir kızdı

" bırak elimi"

" bırakmazsam ne olur , ne yapabilirsinki bana kıza yaptıklarını banada yapsana"

"sana gününü gösteririm de önce elimi bırak "

"hı bide beni tehdit mı ediyorsun sen dur bakalım sana ne yapıcam ben "

"hiç bir şey yapamazsın bana"

"öyle mi "

"Öyle "

yabancı kız çantasındaki telefonu çıkarıp birini aradı o sırada bütün sınıf etrafımıza toplanmış bizi izliyordu " baba 9/C sınıfındayım gelebilir misin acilde " yabancı kız babasını aramıştı demek

" ne o gücün bana yetmiyorda babanımı çağırıyorsun "
yabancı kız bu sözler karşısında sadece güldü.

" Ne oluyor burda" müdürün sınıfa girmesiyle sınıf birazda olsa etrafımızdan dağılmıştı.

" Müdürde geldi bittin sen yabancı kız" melisin bunu yabancı kıza söylemesiyle kız sadece gülümsedi melise karşı

" Kızım ne oluyor burda"

Bu kız müdürün kızımıydı

" babacım bu gördüğün kız şu kıza zorbalık yapıyor ve saldırıyordu tam saldıracağı sırada ise benim engel olmamla saldırmadı ve bende seni aradım bu kız öğrenciniz disiplin cezası istiyor anlaşılan"

" bu söylenenler doğru mu " müdürün bana dönmesiyle başımı evet anlamında salladım " peki o zaman kızım odama geçin sanada gerekli ceza verilecek , diğerleride ders başlamak üzere yerinize geçip hocanızı bekleyin sesiz bir şekilde" hoca melisi ve kızını alarak sınıftan çıktı .

.......

Kantinde oturmuş yemek yiyordum bir an biri karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu başımı kaldırdigimda o kızdı bu sabah ki kız " nasılsın"

" İyim , bide yardımın için teşekkür ederim"

" Rica ederim ne demek hem ben Allah rızası için yaptım ve o kızda cezasını aldı zaten "

" Şey bişi sorcam niye Allah rızası için dedin"

" Bizi bu dünyaya Allah yolladı ve bizden ne yaparsak onun için yapalım ki o bizi cennetine koysun o yüzden diyoruz"

Telefona gelen bildirimle telefona baktım yine ondandı

0543....:

Rabbin, halkı zâlim memleketleri yakalayıp cezalandırdığı zaman işte böyle cezalandırır. O'nun cezası, gerçekten çok acı verici ve pek şiddetlidir.

0543...: Bak Rabbim sana yardımcı oldu ve sende zalimlerden üstün geldin peki şimdi ona iman edecek misin güzel yüzlü kız?





Evet yeni bir bölüm daha hepinize iyi okumalar :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin